(.RB.), Axis, Order

DeletedUser

Guest
Daar heb je gelijk in , ze moeten niet over de stam praten als ze geen leider zijn.

mvg

Wat? Ik praat over Axis wat ik wil..
Wat jij bedoelt is voor de stam praten. En waarom zou je dat niet kunnen doen?
Ik kan gerust voor Axis praten, maar ik zeg wel de dingen waarvan ik zeker weet dat het zo is. En sommige leden van andere stammen doen dit niet, tsja.
 

DeletedUser575

Guest
zow als mandrill al zei : axis spelers zijn schatjes :)

wij zouwde nooit iemaand aanvallen, alleen de gene die als onse farms diene maar dat zijn uitzonderingen:p
 

DeletedUser

Guest
Wat? Ik praat over Axis wat ik wil..
Wat jij bedoelt is voor de stam praten. En waarom zou je dat niet kunnen doen?
Ik kan gerust voor Axis praten, maar ik zeg wel de dingen waarvan ik zeker weet dat het zo is. En sommige leden van andere stammen doen dit niet, tsja.

Dit is een misverstand, ik had het helemaal niet op jou ;).
Ik had het over bepaalde leden van order die hun boekje te buiten gingen en ze werden daarop gewezen door hun leiders.
 

DeletedUser

Guest
zo correct zijn we wel jah,
maar ik heb eigenlijk weinig tot geen andere leden van de 'elite' stam 0vd op het forum gezien, alleen een leider, plus dat het puntenaantal van de meeste leden daarvan mij doet vrezen voor hun activiteit.
 
Reactiescore
276
zo correct zijn we wel jah,
maar ik heb eigenlijk weinig tot geen andere leden van de 'elite' stam 0vd op het forum gezien, alleen een leider, plus dat het puntenaantal van de meeste leden daarvan mij doet vrezen voor hun activiteit.

En dan ook nog een leider die ik totnogtoe alleen maar praatjes heb zien uitkramen. Ik zie namelijk nog steeds een massastam als ik kijk naar 0vd.

Eerlijk gezegd denk ik niet dat 0vd heel erg lang zal bestaan. Zeker als er nobels in het spel komen, zullen veel spelers realiseren dat zo'n stam een makkelijk doelwit is. Het moraal in een stam lijkt me namelijk niet erg lekker, als je eerst 500 leden aanneemt en er vervolgens 420 "weggooit".
Gevolg van zo'n moraal is dat als een van de leden om versterking vraagt, de meesten, al dan niet allen, zullen denken "Ja ik kijk wel uit, straks wordt mijn versterking gedood en word ik later misschien alsnog uit de stam geknikkerd, dat schiet niet op!".

Dat leidt, zoals ik al gezegd heb, tot makkelijke doelwitten, waardoor de stam uiteindelijk als het ware "opgegeten" wordt door andere stammen.
 

DeletedUser

Guest
speculatie's speculatie's :)

in deze fase kan alles nog. 0vd kan volledig ten onder gaan maar kan nog de sterkste stam worden ook. hetzelfde voor alle andere stammen.
Hetgeen dat ik nu kan concluderen is dat 0vd het nog steeds goed doet tégen al de vorige speculatie's in.
 

DeletedUser

Guest
zo correct zijn we wel jah,
maar ik heb eigenlijk weinig tot geen andere leden van de 'elite' stam 0vd op het forum gezien, alleen een leider, plus dat het puntenaantal van de meeste leden daarvan mij doet vrezen voor hun activiteit.

Ik vertegenwoordig 0vd. Enkel ik hoef hier te zijn. In de toekomst zal zelfs ik hier niet meer komen. Dit forum heeft zich al meerdere malen bewezen als een plek waar veel te veel onzin wordt verteld. Dit forum hangt ook totaal los van het succes in het spel. Dus dit forum vind ik een vrij slecht argument.
Het puntenaantal idd, daar kan je je wat meer op baseren. Al is onduidelijk wat je bedoelt met slecht puntenaantal.

mvg
 

DeletedUser

Guest
Ik denk, dat als je niet kunt zien dat (.RB.) of Axis of Order de eerste plaats bezet zal houden, voor de te voorziene toekomst, je een bril nodig hebt.

Een leider die over zijn eigen stam zegt dat ze best wel eens ten onder kunnen gaan, toont daarbij al aan dat hij niet 100% in zijn eigen stam gelooft.
 
Reactiescore
276
0vd doet het goed? Lees ik hier onzin?

5 0vd 23.969 45.097 90 501 90 501

Als ik naar alles kijk zie ik hier toch echt geen "goede stam".
» Rang 5: Redelijk, maar zeker niet goed.
» 90 leden: Massastam, da's niet echt goed.
» Een puntengemiddelde van 501 punten: da's ook niet echt om over naar huis te schrijven.
» Bijna vijftig leden die nog geen 500 punten hebben, da's een kwalijke zaak.

Gilio, stop alsjeblieft met zwammen en kom met goed onderbouwde opmerkingen. Alleen zeggen "Jullie speculeren, er is niets bewezen, 0vd doet het goed" slaat natuurlijk nergens op, niet alleen als je kijkt naar de statistieken.

Die speculaties, zoals die ene die ik net maakte, maar ook enkele voorgenoemde, zijn gebasseerd op reeds vaak, en dan bedoel ik, heel vaak voorgekomen situaties, niet alleen op de NL servers. Een wereld begint, 2 of 3 goede stammen, 2 of 3 massastammen en voor de rest "average" stammen. Nog NOOIT, maar dan ook echt NOOIT, heeft één van die massastammen het overleefd, ik zie dan ook niet in waarom 0vd wel zou overleven.

Extra edit 5 minuten nadat ik mijn post had gemaakt, omdat er alweer enkele posts bij zijn gekomen:

En nog iets, houd toch eens op met dubbelposten. Dat is nergens voor nodig.

Ik vertegenwoordig 0vd. Enkel ik hoef hier te zijn. In de toekomst zal zelfs ik hier niet meer komen. Dit forum heeft zich al meerdere malen bewezen als een plek waar veel te veel onzin wordt verteld.

Jij bent momenteel de grootste versprijder van onzin, dus misschien is het wel beter als je hier niet meer komt, nee.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
En dan ook nog een leider die ik totnogtoe alleen maar praatjes heb zien uitkramen. Ik zie namelijk nog steeds een massastam als ik kijk naar 0vd.

Gelieve goede argumenten te gebruiken die duidelijk zijn. Niet algemene zaken die niets bewijzen.
Ik zou je willen vragen 'een praatje' van mij te quoten dat nog niet tot realiteit is gekomen. Ik vrees dat er geen zijn. Dus let aub op met hoe je mij noemt.
Het feit dat je nog steeds denkt dat we een massa-stam zullen blijven zegt volgens mij genoeg over je opvolging van het forum.
 
Reactiescore
276
Gelieve goede argumenten te gebruiken die duidelijk zijn. Niet algemene zaken die niets bewijzen.
Ik zou je willen vragen 'een praatje' van mij te quoten dat nog niet tot realiteit is gekomen. Ik vrees dat er geen zijn. Dus let aub op met hoe je mij noemt.
Het feit dat je nog steeds denkt dat we een massa-stam zullen blijven zegt volgens mij genoeg over je opvolging van het forum.

Jij zegt dat jouw stam het goed doet.
Ik kom vervolgens met de opmerking dat dat niet zo is, en als je eventjes naar boven scrollt kun je zien dat ik deze opmerking gewoon heb onderbouwd.

Ik noem jou een praatjesmaker, jij zegt namelijk dat jouw stam geen massastam is.
Ik merk op dat jouw stam wel een massastam is, en tel nog steeds 90 leden in 0vd. Je kan wel zeggen "We zijn geen massastam", maar daarvoor is totnogtoe geen bewijs.

Ik hoef geen praatje te quoten, degene die ik nu te pakken heb zegt namelijk genoeg. Je denkt dat ik niet snap waar het forum over gaat? Je hebt me notabene één of twee bladzijden geleden nog gelijk gegeven over iets dat ik heb gezegd, dus ook deze opmerking is nergens op gebasseerd.
 

DeletedUser

Guest
Gelieve goede argumenten te gebruiken die duidelijk zijn. Niet algemene zaken die niets bewijzen.
Ik zou je willen vragen 'een praatje' van mij te quoten dat nog niet tot realiteit is gekomen. Ik vrees dat er geen zijn. Dus let aub op met hoe je mij noemt.
Het feit dat je nog steeds denkt dat we een massa-stam zullen blijven zegt volgens mij genoeg over je opvolging van het forum.

Alsjeblieft:

speculatie's speculatie's :)

in deze fase kan alles nog. 0vd kan volledig ten onder gaan maar kan nog de sterkste stam worden ook. hetzelfde voor alle andere stammen.
Hetgeen dat ik nu kan concluderen is dat 0vd het nog steeds goed doet tégen al de vorige speculatie's in.

Ik denk dat het al bewezen is dat 0vd het niet bepaald goed doet. Dat jij zegt dat 0vd het wel goed doet noem je conclusies, hoewel je dat niet bepaald conclusies kan noemen omdat die op waarheid berust zijn en jouw woorden alleen maar vanaf jouw visie bekeken zijn.
 

DeletedUser

Guest
ja jongens kijk . have fun nog hier in dit topic.
Zulke commentaren telkens weer opnieuw op 0vd vind ik simpelweg belachelijk.

we staan op een 5de plaats , ik noem dat GOED .

Ik zeg niet TOP , ik zeg GOED. Als jij beweert dat een 5de plaats tegenwoordig niet meer goed is dan weet ik het ook niet meer hoor. idd 4de , 3de , 2de & 1ste zijn beter. Dat is waar. Maar als we op al die stammen 5de staan vind ik dit GOED en dat meen ik. we hebben reeds 83% van onze leden ontslaan. Na vanavond zullen we terug met 'n pak minder zijn en zal tevens ons puntengemiddelde weer wat hoger liggen. Momenteel zijn we idd nog een massa-stam maar het is nooit de intentie geweest van de stamleding om dit te BLIJVEN. Ik kan het niet duidelijk gemaakt krijgen dus is dit ook definitief de laatste keer dat ik dit vermeld.
Ik begrijp wat je zegt wnr je vermeldt dat het nooit is goedgekomen met massa-stammen en daar kan ik enkel volledig achterstaan, drm ook dat wij geen massa-stam zullen blijven..
maar goed , ik ging nog vanalles proberen duidelijk te maken en argumenten gaan opbouwen maar wat zit ik hier eigenlijk nog mijn tijd te verspillen.
Ik zou zeggen : kak maar verder op 0vd , zeg ervan wat je wilt en denk ervan wat je wilt. Ik wil enkel het beste voor mijn stam en probeer deze in de top5 te houden of hoger te laten groeien met minder leden die sterk samenhangen en mekaar effectief ondersteunen. Je kan kakken wat je wil, mijn strategie werkt totnutoe beter dan ikzelf verwacht had en de toekomst ziet er goed uit voor ons. ik zeg niet TOP , ik zeg GOED. als je dat "average" wilt noemen doe je maar , jouw "average" is dan mijn "goed" . Ik ben dit geschijt op m'n stam beu. Doe gerust verder, ik ga er niet meer op in. De groeten , ik wens jullie véél succes en plezier nog met jullie stam , spijtig dat deze sportiviteit nooit in omgekeerde richting is gebleken maar goed. Dat is uiteindelijk niet mijn probleem. Adios amigos
 

DeletedUser

Guest
Wie het zegt

Seaniscool Tilde 306 1 306

PS ben de leider van Order wa begin je tegen mij eig?
 

DeletedUser

Guest
Wie het zegt

Seaniscool Tilde 306 1 306

PS ben de leider van Order wa begin je tegen mij eig?

spel·len (ov.ww.)
1 de letters van een woord in volgorde schrijven of opnoemen

spe·len² (ov.ww.)
1 zich bezighouden met (een spel)


zo moeilijk zijn die twee toch niet uit elkaar te houden, solidje?
 

DeletedUser412

Guest
Wie het zegt

Seaniscool Tilde 306 1 306

PS ben de leider van Order wa begin je tegen mij eig?

Mandril was me al voor;)

Over je PS, moet ik bang voor je zijn omdat jij de grote leider van Order bent, oei ik sta te shaken:rolleyes:
 
Bovenaan