(.RB.), Axis, Order

DeletedUser

Guest
Dag buurtje. Mwah, daar ben ik het niet helemaal mee eens, in dit vroege stadium is er nog weinig gevoelige informatie die kan uitlekken...
Het aannemen van leden is iets wat je continue blijft doen. Een verfrissing van je leden bestand met actiefe spelers als vervanging van de zwakkere of gestopte spelers. Dit blijft gewoon doorgaan. Afhankelijk van de stam is er wel of geen gevoelige informatie, dat is waar. Maar ik gebruik het forum ook gewoon om te communiseren naar mn andere stamleden en bespreek situaties en tactieken. Dus ik zie het forum sowieso gelijk al als gevoelig punt en sta pas iemand toe als het een 'bekende' voor me is of ik in iedergeval goed gevoel bij de speler krijg.
 

DeletedUser

Guest
Als je steeds nieuwe leden aanneemt zal de band binnen in je stam zeker verslechteren.
 

DeletedUser

Guest
Dit zou ik weer even willen bekritiseren.

Ze zeiden toen wij met kritiek kwamen dat ze eerst veel uitnodigde om daarna de beste te kiezen. Persoonlijk vind ik dat je niet zo mag werken en dan kom je ook niet positief te staan. Dan ben je misschien geen massa maar wel een stam waar velen slechte herringen aan heeft.
Dat is dus jouw persoonlijke mening. Geen gegronde kritiek ;) . Misschien zijn de eisen duidelijk aangegeven aan de nieuwe leden? Weet jij het :p
 

DeletedUser

Guest
Ach axis, order (R.B) wij zegt nu dat zei de besten zijn. Ik zeg niet dat mijn stam dat is maar op elk spel heb je wel een paar beginnende spelers die het een beetje kennen en er mega verslaafd aan raken en die dan op de 1e plek komen dus wie weet....
 

DeletedUser

Guest
Ach axis, order (R.B) wij zegt nu dat zei de besten zijn. Ik zeg niet dat mijn stam dat is maar op elk spel heb je wel een paar beginnende spelers die het een beetje kennen en er mega verslaafd aan raken en die dan op de 1e plek komen dus wie weet....

Ja precies, het heeft totaal niets met ervaring temaken.
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, beginnelingen zijn vaak vele malen beter dan de veteranen. Het zou me niet verbazen als Thijs Kleintjes ons allemaal in de pan gaat hakken. Hij wordt de meeschter van W3, ik zeg het je!
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, beginnelingen zijn vaak vele malen beter dan de veteranen. Het zou me niet verbazen als Thijs Kleintjes ons allemaal in de pan gaat hakken. Hij wordt de meeschter van W3, ik zeg het je!

Hij is wel klein, maar zijn daden groot. Thijs Kleintjes, Thijs kleintjes, schopt al je paarden dood!♪♫
 

DeletedUser

Guest
CN weet wel beter, na hun avonturen in wereld 2, raar maar ze hebben maar 51 leden meer hier :D
 

DeletedUser

Guest
Onze strategie ligt hier anders en we willen ook niet vergeleken worden met CN uit w2. Dit zijn 2 totaal verschillende werelden, dus vergelijkingen tussen w2 en w3 dienen wat mij betreft losgelaten te worden.
Wij hebben altijd aangegeven dat een max in ledental iets positiefs is. Wat de max dan moet zijn is heel subjectief. In ieder geval hebben we voor w3 bepaald dat dit rond de 50 dient te liggen en we zijn veel selectiever als het aankomt op de kwaliteit van onze leden.
Om massastammen uit te roeien is m.i. hoog van de toren blazen. Een sterke stam zal sowieso veel spelers tegenkomen van betreffende massastammen. Uiteindelijk verdwijnen de vaak matige spelers uit deze stammen als sneeuw voor de zon... Structureel oorlog voeren is dus niet noodzakelijk. Langzaam zul je ze toch wel naar beneden zien zakken in de ranking.
 

DeletedUser

Guest
Onze strategie ligt hier anders en we willen ook niet vergeleken worden met CN uit w2. Dit zijn 2 totaal verschillende werelden, dus vergelijkingen tussen w2 en w3 dienen wat mij betreft losgelaten te worden.
Wij hebben altijd aangegeven dat een max in ledental iets positiefs is. Wat de max dan moet zijn is heel subjectief. In ieder geval hebben we voor w3 bepaald dat dit rond de 50 dient te liggen en we zijn veel selectiever als het aankomt op de kwaliteit van onze leden.
Om massastammen uit te roeien is m.i. hoog van de toren blazen. Een sterke stam zal sowieso veel spelers tegenkomen van betreffende massastammen. Uiteindelijk verdwijnen de vaak matige spelers uit deze stammen als sneeuw voor de zon... Structureel oorlog voeren is dus niet noodzakelijk. Langzaam zul je ze toch wel naar beneden zien zakken in de ranking.

idd, daarom werd er ook alleen maar gefarmd en geen "oorlog" gevoerd
 

DeletedUser

Guest
Helemaal mee eens, maar voor deze ene keer ging de vergelijking met wereld 2 wel op, wat betreft massastammen. Maar ik weet niet hoe de verhoudingen zich nu stellen tussen bepaalde stammen in W2 en aangezien dit W3 is, hoeft dit hier inderdaad niet langer aangehaald te worden.
 

DeletedUser1657

Guest
die massastammen toch...
ten eerste wordt enkel gekeken naar het puntenaantal van de eerste 40 spelers. En als alle spelers een laag puntenaantal hebben, zullen ze niet hoog komen in de ranking. het wil dus zeggen dat er ook wel sterke spelers zitten in die stammen.
er zijn er die zich omvormen tot opleidingsstam, er zijn er met ledenstop, etc.
maar het gebeurd toch vanzelf. die kleine spelertjes stoppen of worden groot.

Trouwens gooi je het kind met het badwater weg als je zegt dat je voor "kwaliteit" gaat. ik durf er voor te wedden als je iemad aanneemt die je niet kent, dat je gaat kijken naar zijn punten. daarnaast kan een dorpje liggen met de helft van de punten maar 10x meer potentieel en 20x meer troepen...
 

DeletedUser

Guest
floddermouse zei:
Trouwens gooi je het kind met het badwater weg als je zegt dat je voor "kwaliteit" gaat. ik durf er voor te wedden als je iemad aanneemt die je niet kent, dat je gaat kijken naar zijn punten. daarnaast kan een dorpje liggen met de helft van de punten maar 10x meer potentieel en 20x meer troepen...

Ben ik ten dele zeker met je eens. Je kan in deze fase van het spel nooit helemaal controleren of iemand een sterke speler is of niet. In beginsel ben je geneigd naar zijn puntenaantal te kijken. Echter, er zijn zeer veel spelers in deze wereld die ook actief zijn in w2, dus kun je bij veel spelers wel hun "track record" achterhalen. Dus dit is dan ook de kwaliteit waar ik het over had. Ik moet toegeven dat wij (en andere gevestigde stammen met ons ga ik vanuit) ook enkele vrij nieuwe spelers hebben geworven, waarvan wij de daden nog niet bewezen hebben gezien. Deze spelers zullen strakjes moeten gaan bewijzen dat zij ook daadkrachtig en verstandig zijn in hun aanvallen en mogelijke defence. Met zo rond de 50 leden hou je de ruimte om nog wat te schuiven in je ledenbestand.
 

DeletedUser

Guest
Trouwens gooi je het kind met het badwater weg als je zegt dat je voor "kwaliteit" gaat. ik durf er voor te wedden als je iemad aanneemt die je niet kent, dat je gaat kijken naar zijn punten. daarnaast kan een dorpje liggen met de helft van de punten maar 10x meer potentieel en 20x meer troepen...

Wij bij Axis controleren dat..
We weten heus wel of iemand veel potentie heeft of juist niet.
 
Bovenaan