(.RB.), Axis, Order

DeletedUser

Guest
(.RB.), Axis, Order zijn ÉÉN.
rang: 1,2,4

uit verschillende bronnen heb ik gehoord dat ze de srijd aan tegen de massa/zuster stammen.
dus opgepast:
RF(RFO)
Heroes
Iok(Iok2)
Ovd(zijn ze al mee bezig en het gaat slagen)
Cow
enz

als jullie nog willen leve hef je stam op of ga spelers ontslaan.

Net als Opus op W1 gaan ze daar de strijd tegen massa/zuster stammen aan dus wees opgepast.

mvg

jahah
 

DeletedUser

Guest
Wow , spannend :O

massastammen vallen toch zowiezo uit elkaar ( zie W2 ) en nu een oorlog gaan beginnen.. :rolleyes: :p

Greetz,
Breakermar
 

DeletedUser

Guest
:confused: Ik zit bij Order en dit is echt onzin.

hoe kun je nu al een oorlog beginnen.
beetje farmen klopt maar oorlog:D.
Massastammen vallen met farmen al uit elkaar dus oorlog is niet eens nodig
 

DeletedUser

Guest
Best grappig dat de niet-leden meer weten als de leden uit die stammen.. Haha.
 

DeletedUser

Guest
Best grappig dat de niet-leden meer weten als de leden uit die stammen.. Haha.

Wat Jahah zegt klopt niet dus hij weet helemaal niks.
We zijn nog niet eens in oorlog.
We zijn nu Ovd aan het farmen en dan gaan ze kapot

FARMEN = GEEN OORLOG
 

DeletedUser

Guest
zit nu in Axis en ben niet echt op de hoogte van die zogezegde oorlogen :p

maar ik zal in de toekomst mijn steentje bijdragen in het helpen uitroeien van massastammen.
 

DeletedUser

Guest
Ik zit in Axis, en het zijn me daar toch een stelletje schatteboutjes!
Oorlog, daar denken de lieverds nieteens aan.

RB en Order zijn bíjna net zo goedhartig als Axis, er schuilt heus geen kwaad in die hoek.


We zijn meer een soort liefdadigheids instellingen. We komen langs de deuren, om daar te collecteren. Die grondstoffen geven we dan aan mensen die het harder nodig hebben (zoals wijzelf)

Overigens ben ik het wel eens met Jahah:
RF(RFO)
Heroes
Iok(Iok2)
Ovd(zijn ze al mee bezig en het gaat slagen)
Cow
enz

als jullie nog willen leve hef je stam op of ga spelers ontslaan.
 

DeletedUser

Guest
Alles ben ik met jahah eens op 1 belangrijk iets na:
We hebben geen oorlog maar farmen. dat is heel wat anders
maar met farmen gaan de massastammen ook kapot :D
 

DeletedUser

Guest
Ik zit in Axis, en het zijn me daar toch een stelletje schatteboutjes!
Oorlog, daar denken de lieverds nieteens aan.

RB en Order zijn bíjna net zo goedhartig als Axis, er schuilt heus geen kwaad in die hoek.


We zijn meer een soort liefdadigheids instellingen. We komen langs de deuren, om daar te collecteren. Die grondstoffen geven we dan aan mensen die het harder nodig hebben (zoals wijzelf)

Moet je nagaan wat een geweldige lieferds deze donateurs zijn. Ovrigens kunnen ze zichzelf ook vrij kopen van onze onverwachte collectes ;-)


Maar inderdaad,
Axis heeft in dit stadium van het spel nog geen oorlogen uitgevochten ;-)
 

DeletedUser

Guest
Wat heeft het voor nut oorlog te voeren tegen hen?

Tegen de tijd dat iedereen enigszinds oorlogsklaar is, wat nog een paar extra dorpen duurt, zijn deze stammen reeds verdwenen, ofwel staan ze ergens op plaats 'xxx' (met x een getal te kiezen tussen 1 en 9) ofwel heffen ze zichzelf op.

De stammen zitten vol noobspelers die denken bescherming te krijgen van de andere spelers als wij hun farmen.

Dit is de normale gang van zaken in het begin van de werelden. Iedereen die nu nog meer aan de woorden 'oorlog' en 'ondersteuning sturen' denkt is niet goed bezig en kan beter een ander spel zoeken. In dit stadium van het spel is het enige wat telt 'farmen'.
 

DeletedUser

Guest
Iedereen die nu nog meer aan de woorden 'oorlog' en 'ondersteuning sturen' denkt is niet goed bezig en kan beter een ander spel zoeken. In dit stadium van het spel is het enige wat telt 'farmen'.


Inderdaad net als wat ik zeg:)
 

DeletedUser

Guest
btw, ik wil er nog 1 ding aan toevoeg, axis (.rb.) en order zijn niet 1, we werken gewoon samen, hebben een hechte bondgenootschap gesloten.

en axis wordt niet de beste stam, kanniet, wij worden dat:cool:
 

DeletedUser

Guest
Met veel genoegen zeg ik dat de wijlen DHK helemaal terug is onder de 'nieuwe' naam bloodz. En dat ook wij anti-massastam zijn:p
 

DeletedUser

Guest
Dan zou ik meschien contact opnemen met mensen:rolleyes:
Weinig kans dat het lukt hoor
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat het vrij duidelijk is dat zij NIET 1 zijn maar simpelweg samenwerken als bondgenoten.
Ik vind jouw 'idee' nogal slordig overkomen en het lijkt met niet de waarheid.
Ik vertrouw liever op amoral dan op jou moet ik zeggen, hij spreekt tenminste degelijke en diplomatische taal.

Daarbovenop is 0rder ons (0vd) niet aan het farmen en aan het uitroeien wat voor mij nogmaals bewijst dat jij slecht onzin uitkraamt.
Daarbovenop heeft 0vd nu nog voor 1 week ongeveer 100 leden maar waren wij sowieso van plan om binnen de 10 dagen met een max van 60 over te blijven en snel daarna te ontwikkelen naar een ledenmaximum van 46.
Daarbovenop heeft 0vd contacten met RB & ikzelf heb persoonlijk al contacten gehad met mensen van Axis en beiden Axis & RB zijn degelijke mensen met een goede visie op TW , net zoals wij. Ook met Order zal het in de nabije toekomst beter en beter gaan aangezien zij ook over diplomatische vaardigheden beschikken en dezelfde mening hebben over TW als 0vd.
In de toekomst zie ik dus RB, Axis & Order niet 0vd uitroeien maar zal het eerder zo zijn volgens mij dat 0vd samen met RB , Axis & Order zal samenwerken tegen de massastammen.

Hoedanook : ik geloof niet dat Axis , RB & Order 1 stam zijn , zij fungeren simpelweg als BND's , niet meer , niet minder. :)

mvg
 

DeletedUser

Guest
Hoedanook : ik geloof niet dat Axis , RB & Order 1 stam zijn , zij fungeren simpelweg als BND's , niet meer , niet minder. :)


Ik denk dat hij dat ook bedoelde ;-)
Axis & RB zijn degelijke mensen met een goede visie op TW , net zoals wij.

Als jullie zo'n goede visie hebben op 't spel, waarom nemen jullie dan zoveel leden aan? Ookal werken jullie die nu naar beneden. Jullie hebben wel 2 stammen met intotaal 104 leden ;-)
Dus jij zegt nu dat er 1 stam overblijft of dat de zusterstam gewoon door blijft gaan (onder een andere naam?).

In de toekomst zie ik dus RB, Axis & Order niet 0vd uitroeien maar zal het eerder zo zijn volgens mij dat 0vd samen met RB , Axis & Order zal samenwerken tegen de massastammen.

Ik denk niet dat Axis daar iets voor voelt. Wij zullen samen vechten met deze BND en denk niet dat er plaats is voor andere. (al ben ik niet de persoon om dat te zeggen)

-pl0x
 
Bovenaan