Rate!

DeletedUser

Guest
Speler: Just-Ice
Punten: 7/10
ODA: 8/10
Reputatie: 8/10
Ligging: 8/10
Stam: 10/10
Uiteindelijke account cijfer: 8,2/10

Zoiets dan maar? :p

Lieve Lkkrhoor :)
Maar geef me die ODA score niet, ik schaam me erom :p

Just-Ice
Punten: 8/10, mooi aantal punten, bijna top 10
ODA: 6/10 voor dat puntenaantal kon dit beter volgens mij
Reputatie: 8/10 zeer mooie posts altijd :p
Ligging: 8/10 kan nog genoeg kanten op
Stam: 9/10
Uiteindelijke account cijfer: 7.8/10

Dankje, de ODA is inderdaad te zwak voor woorden. Maar dat was de tegenstand ook :)
 

DeletedUser

Guest
Speler: Just-Ice
Punten: 9/10
ODA: 6/10
Reputatie: 8/10
Ligging: 7/10
Stam: 8/10
Uiteindelijke account cijfer: 7,6/10
 

DeletedUser

Guest
Neeh man, erg frustrerend, je kent het vast.. Maar dat maakt ze zo wel goed.
En Hassan, heeft de jouwe nog stees die tent aan?

Ik moet er tenminste geen pilletje voor pakken waarvan later toch niets van gekomen is en ik moet die tent tenminste niet opruimen!:eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik moet er tenminste geen pilletje voor pakken waarvan later toch niets van gekomen is:eek:

Slechte comeback jongen.
Spijtig dat dit weer zo'n discussie moet worden.

Helaas zijn blauwe pilletjes uit den boze, ik wil ze geen pijn doen. Maar goed, ik hoef niet te wachten tot ik getrouwd ben.
 

DeletedUser

Guest
Slechte comeback jongen.
Spijtig dat dit weer zo'n discussie moet worden.

Helaas zijn blauwe pilletjes uit den boze, ik wil ze geen pijn doen. Maar goed, ik hoef niet te wachten tot ik getrouwd ben.

Mitz ik nog steeds moest wachten, hoe ben je dan op deze wereld terecht gekomen?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Mitz ik nog steeds moest wachten, hoe ben je dan op deze wereld terecht gekomen?:eek:

Een groot libido kan tegenwerken, Hassan. Mijn vriendin was het beu om steeds te zien hoe ik mijn lust dan maar elders ging botvieren. Ze verplichtte me weer TW te gaan spelen... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Een groot libido kan tegenwerken, Hassan. Mijn vriendin was het beu om steeds te zien hoe ik mijn lust dan maar elders ging botvieren. Ze verplichtte me weer TW te gaan spelen... :rolleyes:

En met libido bedoel je vast jezelf omdat je gefrustreerd bent?
BTW: Geef is zijn nummer..:p
 

DeletedUser

Guest
Misschien eens iemand raten tussen het gezeik door, beetje on-topic komen? (hint :p)
 
Bovenaan