Rate!

DeletedUser

Guest
Heb ik jou al gerate?
Nee zeker he?

Here whe go:

Switch1830

Punten : 8/10, kan beter voor ieumand met een grote mond:eek:
ODA : 9/10, moet niet blijven steken nu ik je een 9 geef he:mad:
Reputatie : 8/10
Ligging : 10/10 kan alle kanten uit:eek: Pietzak:mad:
Stam : 8/10 jullie werken per groepjes, dat zal de stam niet veel goeds brengen in de toekomst als andere stammen gaan samenwerken om jullie weg te krijgen. En hey, geen commentaar, das mijn mening!:p
Uiteindelijke puntenaantal: 8.6/10

LikeAllStars
Punten: 5/10, niet bepaald veel
ODA: 7/10, hangt erg af van verchillende factoren, ik denk dat het beter kan met jouw ligging
Reputatie: 3/10, is meer dan genoeg, hoe zei je dat? "Veel blabla, weinig boomboom"
Ligging: 3/10, geringe mogelijkheden, sterke(re) tegenstanders.
Stam: 1/10, sorry, maar die stelt niets voor, de helft van de stamleden zijn al leiders...

Score: 3,80(?)/10, oeps, gebuisd

Stam : 8/10 jullie werken per groepjes, dat zal de stam niet veel goeds brengen in de toekomst als andere stammen gaan samenwerken om jullie weg te krijgen. En hey, geen commentaar, das mijn mening!:p

Toch nog even kort reageren op dit stukje.
Je moet je bronnen checken... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
LikeAllStars
Punten: 5/10, niet bepaald veel
ODA: 7/10, hangt erg af van verchillende factoren, ik denk dat het beter kan met jouw ligging
Reputatie: 3/10, is meer dan genoeg, hoe zei je dat? "Veel blabla, weinig boomboom"
Ligging: 3/10, geringe mogelijkheden, sterke(re) tegenstanders.
Stam: 1/10, sorry, maar die stelt niets voor, de helft van de stamleden zijn al leiders...

Score: 3,80(?)/10, oeps, gebuisd



Toch nog even kort reageren op dit stukje.
Je moet je bronnen checken... :rolleyes:

Je bent duidelijk in een goede bui vandaag.

Van mij krijgt de overal een 1:D
 

DeletedUser

Guest
LikeAllStars
Punten: 5/10, niet bepaald veel
ODA: 7/10, hangt erg af van verchillende factoren, ik denk dat het beter kan met jouw ligging
Reputatie: 3/10, is meer dan genoeg, hoe zei je dat? "Veel blabla, weinig boomboom"
Ligging: 3/10, geringe mogelijkheden, sterke(re) tegenstanders.
Stam: 1/10, sorry, maar die stelt niets voor, de helft van de stamleden zijn al leiders...

Score: 3,80(?)/10, oeps, gebuisd

Hier ga ik je ook even weer citeren, hoezo veel blablabla weinig boomboom?
Ik zeg dat over andere spelers die zitten te zeggen van een massa aanval op me te plannen en dergelijke, maar ik zie het nog steeds niet?
Onthou dat half jaar rap voorbij is.

Je zegt punten niet veel, oke, wat verwacht je dan met zo een ligging?^^
Je zegt zelf dat ik sterkere tegenstanders heb.
Oda een 7? Sorry hoor, maar vind ik echt niet verdiend, dat voor iemand met een puntenaantal als ik?
Wist je dat ik in de top 100 sta?
Vlak bij .Cataclysm en Speadfreak en dorus says en mr.koekjes?
Heb je hun puntenaantal al is bezien?
Zelfs Derya met de grote mond staat een paar plaatsjes boven me!
Ik vind mijn ODA een dikke 9 waart, maarjah, wat heeft dit jongetje van 16 tegenwoordig nog te willen he:)

Reputatie is gewoon omdat je me niet mag omdat ik andere spelers afkraak, maar dat doen jullie ook, dusjah, what's the difference?
En moest ik echt een 3 verdienen, hoezo heb ik dan veel vrienden in Dico?
Hoezo ben ik zo ''populair''?
Onlangs sprak ik nog ieumand in Dico, dat ik niet kende, wou gewoon een PMen omdat ik me verveelde, en blijkbaar kende hij men naam en waar ik speelde enal..
Noujah, leer me is buiten AF kennen, je zult zien dat ik een vriendelijk persoon ben, dat voor iedereen wel is wat wilt doen.

Ligging, idd, links Hypo, boven Dico. onderaan stam (dat vroeger vijand was..)en rechts ook sterke leden en wat zwakkere van 100k enz, maar daar suckt moraal op.

@ Ava: Doe normaal, als je hier de grapjas gaat proberen uithangen, ga dan rap terug naar het AF van wereld 17 hoor.
Iedereen weet evengoed als ik dat ik dat niet verdien.
Je CO dat op Xyphon speelde, zij nogtans dat die veel respect heeft gekregen voor mij en de toenmalige "ExQ"..
En wie had er ballen dat je af en toe aanviel?
Wie had er de ballen voor om als 1ste een dorp van je af te pakken?
Wie wou er met mij fuseeren?=X
Tsssss, ga dus niet poep uit je vingers halen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Oda een 7? Sorry hoor, maar vind ik echt niet verdiend, dat voor iemand met een puntenaantal als ik?
Wist je dat ik in de top 100 sta?
Vlak bij .Cataclysm en Speadfreak en dorus says en mr.koekjes?
Heb je hun puntenaantal al is bezien?
Zelfs Derya met de grote mond staat een paar plaatsjes boven me!
Ik vind mijn ODA een dikke 9 waart, maarjah, wat heeft dit jongetje van 16 tegenwoordig nog te willen he.

onzin, je staat 101, niet top 100, en je verdient echt niet hoger dan een 7. ODA kun je ontzettend makkelijk krijgen.
Stam : 8/10 jullie werken per groepjes, dat zal de stam niet veel goeds brengen in de toekomst als andere stammen gaan samenwerken om jullie weg te krijgen. En hey, geen commentaar, das mijn mening!
volgens mij bedoeld LikeAllStars hiermee dat dico. werkt in kleine groepjes en niet een geheel is. (dus geen groot stamgevoel, alleen maar kleine groepjes die samenwerken). (ik zeg niet dat dit waar of onwaar is, ik zeg alleen wat ik denk dat LikeAllStars bedoelt).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27722

Guest
Hier ga ik je ook even weer citeren, hoezo veel blablabla weinig boomboom?
Ik zeg dat over andere spelers die zitten te zeggen van een massa aanval op me te plannen en dergelijke, maar ik zie het nog steeds niet?
Onthou dat half jaar rap voorbij is.

Je zegt punten niet veel, oke, wat verwacht je dan met zo een ligging?^^
Je zegt zelf dat ik sterkere tegenstanders heb.
Oda een 7? Sorry hoor, maar vind ik echt niet verdiend, dat voor iemand met een puntenaantal als ik?
Wist je dat ik in de top 100 sta?
Vlak bij .Cataclysm en Speadfreak en dorus says en mr.koekjes?
Heb je hun puntenaantal al is bezien?
Zelfs Derya met de grote mond staat een paar plaatsjes boven me!
Ik vind mijn ODA een dikke 9 waart, maarjah, wat heeft dit jongetje van 16 tegenwoordig nog te willen he:)

Reputatie is gewoon omdat je me niet mag omdat ik andere spelers afkraak, maar dat doen jullie ook, dusjah, what's the difference?
En moest ik echt een 3 verdienen, hoezo heb ik dan veel vrienden in Dico?
Hoezo ben ik zo ''populair''?
Onlangs sprak ik nog ieumand in Dico, dat ik niet kende, wou gewoon een PMen omdat ik me verveelde, en blijkbaar kende hij men naam en waar ik speelde enal..
Noujah, leer me is buiten AF kennen, je zult zien dat ik een vriendelijk persoon ben, dat voor iedereen wel is wat wilt doen.

Ligging, idd, links Hypo, boven Dico. onderaan stam (dat vroeger vijand was..)en rechts ook sterke leden en wat zwakkere van 100k enz, maar daar suckt moraal op.

@ Ava: Doe normaal, als je hier de grapjas gaat proberen uithangen, ga dan rap terug naar het AF van wereld 17 hoor.
Iedereen weet evengoed als ik dat ik dat niet verdien.
Je CO dat op Xyphon speelde, zij nogtans dat die veel respect heeft gekregen voor mij en de toenmalige "ExQ"..
En wie had er ballen dat je af en toe aanviel?
Wie had er de ballen voor om als 1ste een dorp van je af te pakken?
Wie wou er met mij fuseeren?=X
Tsssss, ga dus niet poep uit je vingers halen.

Soms ben ik gedegouteerd door je uitspraken. 'Poet uit je vingers halen', Ye right, zo ga je een betere beoordeling verkrijgen. :rolleyes:

Je oda is een 7 waard hoor, een 9 is overdreven, ikzelf verdien ook geen 9. Misschien ben je gewoon te gul met punten? :p

'Co op xyphon' is Ava niet, dat zeg je zelf. De co op Xyphon bleek zelf een noob en een spion en je vergeet wellicht dat Ava daar uiteindelijk uit onmin vertrok. Nog geen maand later was het account in verval geraakte en viel volledig in door de aanvallen. Uiteindelijk was Milan (wellicht de persoon waarover je het hebt) een spion gebleken, net als zijn andere huidige co. Fantastisch dat je respect kreeg van spionnen! Hoed, pet en wat nog allemaal af voor jou hoor!

Er zijn verschillen tussen kritiek. Ik geef bijvoorbeeld ook kritiek, maar meestal terecht. Jij zegt gewoon zever, net als de rating 'omdat we in groepen spelen'. :rolleyes:
Het is de manier waarop je iets zegt.

Was je btw niet tegen lange posts? :eek:

PS: wie sprak je dan binnen dico die je kende? Je bent wellicht berucht, niet 'bekend'. Leuk dat je er trots op bent.
 

DeletedUser

Guest
groepjes werk is niet slecht,
dat gebeurd snel automatisch,
iedereen werkt samen met zijn buren,
alleen soms bepaald de stam wat de groepen worden voor edelrichting of zo,
doen wij ook op W6, daar heeft jack zen ervaring oa met groepensysteem,
en dat gebeurd hier in R ook redelijk, dus dat R.I.P. klopt nog niet precies XD

kheb nooit gezegd dat het slecht was^^
 

DeletedUser

Guest
Hier ga ik je ook even weer citeren, hoezo veel blablabla weinig boomboom?
Ik zeg dat over andere spelers die zitten te zeggen van een massa aanval op me te plannen en dergelijke, maar ik zie het nog steeds niet?
Onthou dat half jaar rap voorbij is.

Je zegt punten niet veel, oke, wat verwacht je dan met zo een ligging?^^
Je zegt zelf dat ik sterkere tegenstanders heb.
Oda een 7? Sorry hoor, maar vind ik echt niet verdiend, dat voor iemand met een puntenaantal als ik?
Wist je dat ik in de top 100 sta?
Vlak bij .Cataclysm en Speadfreak en dorus says en mr.koekjes?
Heb je hun puntenaantal al is bezien?
Zelfs Derya met de grote mond staat een paar plaatsjes boven me!
Ik vind mijn ODA een dikke 9 waart, maarjah, wat heeft dit jongetje van 16 tegenwoordig nog te willen he:)

Reputatie is gewoon omdat je me niet mag omdat ik andere spelers afkraak, maar dat doen jullie ook, dusjah, what's the difference?
En moest ik echt een 3 verdienen, hoezo heb ik dan veel vrienden in Dico?
Hoezo ben ik zo ''populair''?
Onlangs sprak ik nog ieumand in Dico, dat ik niet kende, wou gewoon een PMen omdat ik me verveelde, en blijkbaar kende hij men naam en waar ik speelde enal..
Noujah, leer me is buiten AF kennen, je zult zien dat ik een vriendelijk persoon ben, dat voor iedereen wel is wat wilt doen.

Ligging, idd, links Hypo, boven Dico. onderaan stam (dat vroeger vijand was..)en rechts ook sterke leden en wat zwakkere van 100k enz, maar daar suckt moraal op.

@ Ava: Doe normaal, als je hier de grapjas gaat proberen uithangen, ga dan rap terug naar het AF van wereld 17 hoor.
Iedereen weet evengoed als ik dat ik dat niet verdien.
Je CO dat op Xyphon speelde, zij nogtans dat die veel respect heeft gekregen voor mij en de toenmalige "ExQ"..
En wie had er ballen dat je af en toe aanviel?
Wie had er de ballen voor om als 1ste een dorp van je af te pakken?
Wie wou er met mij fuseeren?=X
Tsssss, ga dus niet poep uit je vingers halen.

'Veel blabla, weinig boomboom'
Je blijft maar roepen op het AF, al sinds de start van de wereld. Ik heb nog geen noemenswaardig feit van jouw kant zien afkomen. Er was een heel korte periode, ongeveer een maand geleden, waarin ik dacht dat je je bezind had. Ik had het duidelijk mis. Mijn cijfer op reputatie is terecht. Je roept van de daken, scheld, zeurt, zevert,.. Enja, dat is afgeleid van het AF, de enige PM die ik met jou ooit had, was er één waarin je in je eerste post al ridicuul uit de hoek kwam.

Punten inderdaad, niet veel, maar dat ga jij niet op je ligging steken hoor. Met wat meer skills had je nu een andere ligging, die creëer je namelijk voor een groot deel zelf. Er is maar één moment waarop je zelf helemaal niets aan je ligging kan doen, bij de start van de wereld.

Je geeft Ava anders mooi gelijk, zij het onbewust. Je reactie op zijn post bewijst dat maar weer.

Niewe score: 1/10

kheb nooit gezegd dat het slecht was^^

Niet? :confused:

volgends mij is dat groepjes gedoe maar een vette nub actie,?!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
dat was dus het sarcastische, omdat Dico. het vorige x zo zat af te keuren, en uiteindelijk noordter zelf zegt dat jullie het op een bepaalde manier wel hanteren (K)
 

DeletedUser19123

Guest
dat was dus het sarcastische, omdat Dico. het vorige x zo zat af te keuren, en uiteindelijk noordter zelf zegt dat jullie het op een bepaalde manier wel hanteren (K)

Ik weet niet of je het spel snap maar dat gebeurd overal dat je met je buren samenwerkt
 

DeletedUser

Guest
Speler: NoordTer
Punten: 10/10 (Nummer 1)
ODA: 9/10 (Nummer 2)
Reputatie: 8/10
Ligging: 8/10 Omdat je niks meer te clearen had
Stam: 7/10 Nummer 1 stam, paar arrogante mensen
Uiteindelijke account cijfer: 8,4/10
 

DeletedUser

Guest
Heb ik jou al gerate?
Nee zeker he?

Here whe go:

Switch1830

Punten : 8/10, kan beter voor ieumand met een grote mond:eek:
ODA : 9/10, moet niet blijven steken nu ik je een 9 geef he:mad:
Reputatie : 8/10
Ligging : 10/10 kan alle kanten uit:eek: Pietzak:mad:
Stam : 8/10 jullie werken per groepjes, dat zal de stam niet veel goeds brengen in de toekomst als andere stammen gaan samenwerken om jullie weg te krijgen. En hey, geen commentaar, das mijn mening!:p
Uiteindelijke puntenaantal: 8.6/10

Ik zeg gewoon ; bedankt vr de rates :)
 

DeletedUser

Guest
Speler : Potje Koeken

Punten; 9/10, wereldplaats nr 5 ; knap, zoiezo.

ODA; 7/10 - niet slecht, niet om van de daken te schreeuwen.

Reputatie; 7/10 - ik ken je niet echt, maar je reputatie lijkt me niet slecht hier.

Ligging; 8/10 - vrij aardige cluster, mooi afgebakend... wel nog veel edelwerk in het centrum maar eens dat geklaard is verkrijg je een aardige cluster. Minpunt is dat je relatief diep ingesloten ligt en je uitbreidingsweg maar 1 uitweg biedt - hoewel dat geen echt minpunt hoeft te zijn.
Kaartje

Stam; 8,5/10 - persoonlijk nog nooit problemen gehad met iemand van je stam, aardige ranking met bijhorende OD-rang, geen te hoog ledenaantal... top.

Uiteindelijke cijfer; 8/10


Zwaai,
Pieter
 

DeletedUser19123

Guest
Speler: NoordTer
Punten: 10/10 (Nummer 1)
ODA: 9/10 (Nummer 2)
Reputatie: 8/10
Ligging: 8/10 Omdat je niks meer te clearen had
Stam: 7/10 Nummer 1 stam, paar arrogante mensen
Uiteindelijke account cijfer: 8,4/10

hahaha dankjewel hoor!!!

maare omdat ik niets meer te clearen had lag aan mezelf:p
Van de week kunnen we weer heel het rondje opnieuw gaan clearen^^
 

DeletedUser

Guest
Pff, ik wilde ook eens gerate worden hoor.
Waarom denk je dat ik de tijd neem die LikeAllNoobs. te raten? :mad:
 

DeletedUser19123

Guest
Pff, ik wilde ook eens gerate worden hoor.
Waarom denk je dat ik de tijd neem die LikeAllNoobs. te raten? :mad:

Speler: Just-Ice
Punten: 7/10
ODA: 8/10
Reputatie: 8/10
Ligging: 8/10
Stam: 10/10
Uiteindelijke account cijfer: 8,2/10

Zoiets dan maar? :p
 

DeletedUser

Guest
Speler : Potje Koeken

Punten; 9/10, wereldplaats nr 5 ; knap, zoiezo.

ODA; 7/10 - niet slecht, niet om van de daken te schreeuwen.

Reputatie; 7/10 - ik ken je niet echt, maar je reputatie lijkt me niet slecht hier.

Ligging; 8/10 - vrij aardige cluster, mooi afgebakend... wel nog veel edelwerk in het centrum maar eens dat geklaard is verkrijg je een aardige cluster. Minpunt is dat je relatief diep ingesloten ligt en je uitbreidingsweg maar 1 uitweg biedt - hoewel dat geen echt minpunt hoeft te zijn.
Kaartje

Stam; 8,5/10 - persoonlijk nog nooit problemen gehad met iemand van je stam, aardige ranking met bijhorende OD-rang, geen te hoog ledenaantal... top.

Uiteindelijke cijfer; 8/10


Zwaai,
Pieter

Ik heb dorpenuitbouwer die alle BB dorpen gaat uitbouwen en dan ook ineens alle spelers daar zal edelen :)
 

DeletedUser40402

Guest
Just-Ice
Punten: 8/10, mooi aantal punten, bijna top 10
ODA: 6/10 voor dat puntenaantal kon dit beter volgens mij
Reputatie: 8/10 zeer mooie posts altijd :p
Ligging: 8/10 kan nog genoeg kanten op
Stam: 9/10
Uiteindelijke account cijfer: 7.8/10
 
Bovenaan