DeletedUser
Guest
kan iemand van mij doen?
grz
grz
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
whiteknight2
punten: 8/10, mooi aantal,
ODA; 8/10, goed voor aantal punten
reputatie; 6/10 ken je niet,
ligging; 5/10 slecht cluster, weet niet wat voor tegenstanders je hebt, maar normaal is het niet al te fijn zo'n cluster
stam; 6/10
dus: 6.6
speler; dragon92
punten; 7/10
ODA; 7/10
Reputatie; 7/10 (ken hem niet, vandaar gewoon een 7)
ligging; 8/10
Stam; 7/10
fusie met kamachi
dan word het cluster wel een beetje mooier hoor
tegenstanders --> sexy.
en bedankt dat je dit even hebt gedaan
ik heb kamachi zelf als uitgangspunt genomen,
whiteknight heb ik buiten beschouwing gelaten,
miss typefoutje, want die kon ik niet op de kaart zetten![]()
Speler: SmoothieFroetie
Punten: 8/10
ODA:6/10
Reputatie: 7/10 Hoe kan je hem nou niet kennen
Ligging: 9/10 Hij ligt in de buurt van mij, perfecte ligging dus xD
Stam: 10/10 Kzit er ook in :$
Uiteindelijke account cijfer: 8/10
Vind dit wel een erg zwakke argumentatie waarom dit soort spelers niet in V. zouden horen, je vind V. geen topstam maar het merendeel ken je niet eens?Ik vind V. geen topstam en de spelers waar ik over geoordeeld heb zijn in mijn ogen toppers maar dat weet ik vanuit andere werelden en vele andere spelers van V. ken ik niet en zal daar ook niet over oordelen.
Vind dit wel een erg zwakke argumentatie waarom dit soort spelers niet in V. zouden horen, je vind V. geen topstam maar het merendeel ken je niet eens?
hij is een maat van ons,
ziet ons graag bij hen, maar aangezien we dat niet zitten, weet hij niet hoe hij zijn gevoelens moet uiten, dus zegt ie dit maar
hij is een maat van ons,
ziet ons graag bij hen, maar aangezien we dat niet zitten, weet hij niet hoe hij zijn gevoelens moet uiten, dus zegt ie dit maar
is dus gewoon heel laag ...
hij kent ons inderdaad geeneens ... dus waarom zou hij zoiets zeggen ...
ik denk niet dat V. het zover zou hebben geschopt als er geen goede spelers in de stam zouden zitten ...
Vind dit wel een erg zwakke argumentatie waarom dit soort spelers niet in V. zouden horen, je vindt V. geen topstam maar het merendeel ken je niet eens?
ach, ieder zijn eigen mening he,
ik kan alleen naar stats kijken,
dan doet Dico het best goed,
maar naar mijn gevoel even goed als V, enige is dat wij meer leden ehbben en dus wat sneller edelen denk ik,
maarja, jack, je blijft echt een geiteoog
maar naar mijn gevoel even goed als V, enige is dat wij meer leden ehbben en dus wat sneller edelen denk ik,
maarja, jack, je blijft echt een geiteoog