Rate The Tribe

DeletedUser

Guest
Daarom vroeg ik ook of iemand anders het nog een keer wilt doen! :)

- Punten: 6 --> niet echt enorm veel, 11e plek alsnog redelijk voor een rim-stam met 20 leden
- Skills van de leden: 7 --> ik denk wel dat de meesten iets van het spel kennen
- Cluster: 8 --> sterk cluster met def die van achteruit makkelijk kan komen aangezien daar geen front is.
- Stabiliteit: 8 --> Er zijn nog nooit sterke spelers vertrokken, dus denk dat dat wel goed zit
- Samenwerking: 6 --> enige samenwerking waar ik van afweet is tegen leukhoor. Die opzich wel goed ging. Ben eens benieuwd wat jullie gaan doen tegen een "grotere" stam
- Reputatie: 8 --> De enige die ik redelijk ken is Utreg, leuke speler. Turgon komt wel eens op het forum. Heb ook diplomatieke afspraken met nog andere spelers die zich daar ook al een half jaar mooi aan houden :) Voor de rest ken ik ze niet, maar deze 4 spelers doen het goed ;)

Mijn stam is:
 

DeletedUser56594

Guest
Para?

- Punten: 9, gewoon goed voor maar 8 leden en een mooi puntengemiddelde!
- Skills van de leden: 7, ik ken niet alle spelers maar bij diegene die in ken zitten de skills wel goed, de oorlogen met Maori. en Troy zullen nu uitwijzen wat de rest kan.
- Cluster: 4, kan je geen cluster noemen.
- Stabiliteit: 8 --> Nog nooit iemand geleaved (Al bestaat de stam nog niet zo super lang), ziet eruit als een gezellige groep spelers dus die zullen wel bij elkaar blijven en elkaar door dik en dun steunen.
- Samenwerking: ??? --> Geen idee hoe dit is.
- Reputatie: 7 --> Spammers :eek:

Mijn stam is: /Dome
 
Bovenaan