Rate The Tribe

DeletedUser40402

Guest
een 6 voor 9e vind ik een 5,5 prima voor 12e en zoveel verschil zit er nou ook weer niet in het puntengemiddelde, ±800K volgensmij.

Nee, das idd een klein verschil als het max 3.5 mio is :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
- Punten: 6/10 Niet super maar ook niet slecht ofzo me een gemiddelde van 1,5 mil.
- Skills van de leden: 8/10 Allemaal kennen ze het spel zeker en sommigen ken ik RL en weet hoe ze spelen.
- Cluster: 8/10 Mooi compact cluster.
- Stabiliteit: 6,5/10 Opzich redelijk goede stabiliteit.
- Samenwerking: 8/10 Goed, LeukHoor is een van de voorbeelden.
- Reputatie: 8/10 Goede reputatie met spelers die wel allemaal weten hoe het spel moet.

Mijn stam is: Troy>>ookal heeft iedereen waarmee ik tot nu toe heb gepraat een affectie ertegen te hebben:rolleyes:

Waar haal jij eigenlijk dat lage getal voor stabiliteit vandaan? Volgens mij hebben wij geen stamverlaters. Alleen mensen die wij geinternd hebben en fusie accounts. :)
 

DeletedUser

Guest
hmmm ik dacht dat ik niet veel tijd had daarom heb ik ff snel geteld. 10 verlaters hadden jullie van de 40 dus 1/4 hoeveel dara fusies en interns van warenw eet ik niet maar als dat allemaal fusie's en interns waren dan natuurlijk wel hoger cijfer.
 

DeletedUser

Guest
Beetje aan de inactieve kant, ik ben zo geleidelijk aan , aan het stoppen laat het ons zo zeggen ..

a jammer je bent een goede speler, maar soms moet je ergens een eind aan breien idd als je de tijd er echt niet meer voor hebt of de zin kan vinden:)

on topic wie wil mijn stammetje raten:)
MTF
 

DeletedUser

Guest
a jammer je bent een goede speler, maar soms moet je ergens een eind aan breien idd als je de tijd er echt niet meer voor hebt of de zin kan vinden:)

on topic wie wil mijn stammetje raten:)
MTF
Denk niet dat je die serieus kan raten. Punten zijn laag, skills zullen er wel zijn. Met 2 spelers kan je geen cluster raten en stabiliteit evenmin. Samenwerken met 2 mensen is ook zinloos + er is niets van bekend. Reputatie van jou is wel slecht te noemen denk ik als je de reacties op het forum leest (no offense)
 

DeletedUser52174

Guest
Omdat die stam van Der Michael bijna niet te raten valt zal ik Maori. maar eens raten. (volgens mij is die nog niet langs geweest op dit forum)

- Punten: 6,5: redelijk, wel voldoende maar niet meer dan een 6,5 waard naar mijn mening:)
- Skills van de leden: 7,5: er zitten goeie leden tussen, maar ik denk niet mensen van het Zone X en Jonnie kaliber.
- Cluster: 7: Lekker in de rim, edelruimte en goede loopafstanden voor OS.
- Stabiliteit: 4: Maori is niet bepaald stabiel, vooral in het verleden bleken ze snel uit elkaar te vallen.
- Samenwerking: 8,5: Sick. (met name Conductedhero) heeft ervaren dat de samenwerking van Maori veel beter is dan de meeste (inlusief Sick.) dachten. Complimenten voor die actie trouwens.
- Reputatie: 6,5: Ten tijden van de aanval van Sick. en /Dome raakte Maori. in een diep dal, ook qua reputatie. Mede dankzij de actie die ik hierboven heb genoemd gaat het de goede kant op!

Mijn stam is: Sick, maar die is al overrated (lol). Zoek een leuke uit die niet zo vaak gerated is en rate die maar.
 

DeletedUser52174

Guest
Dus ik heb een extra chromosoom? Dat komt de rating van sick niet ten goede, als ik dieooit ga doen :D

Haa!! dus jij was het wel:p
... moest iig heel hard lachen op skype om die extra chromosoom opmerking die ik naar je maakte :d
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser54204

Guest
Iemand die The V. wilt raten? :)

is al gedaan? :*


- Punten: 6/10 Niet super maar ook niet slecht ofzo me een gemiddelde van 1,5 mil.
- Skills van de leden: 8/10 Allemaal kennen ze het spel zeker en sommigen ken ik RL en weet hoe ze spelen.
- Cluster: 8/10 Mooi compact cluster.
- Stabiliteit: 6,5/10 Opzich redelijk goede stabiliteit.
- Samenwerking: 8/10 Goed, LeukHoor is een van de voorbeelden.
- Reputatie: 8/10 Goede reputatie met spelers die wel allemaal weten hoe het spel moet.

Mijn stam is: Troy>>ookal heeft iedereen waarmee ik tot nu toe heb gepraat een affectie ertegen te hebben:rolleyes:
 
Bovenaan