Rate The Tribe

DeletedUser

Guest
P
- Samenwerking: 6.5/10: Deze 6.5 is meer gebaseerd op vermoedens dan op feiten, aangezien er nog niet echt veel bekend is over jullie samenwerking. Mijn 6.5 heb ik gebaseerd op jullie overnamelijst eigenlijk. Iedere speler apart is aan zijn eigen target/stam bezig en er hoeft niet samengewerkt te worden. Dit ook weer gedeeltelijk door jullie cluster. Vandaar is dit ook weer een punt die pas in de toekomst duidelijk zal worden.
Een mooie rating :) Maar op deze wil ik even een reactie geven. We hebben onze eerste 'grotere' actie deze week gedaan. Kijk even naar de speler Artthas die weggewerkt door de hele stam (en vooral exo omdat die ODA wou scoren :p)
 

DeletedUser40402

Guest
Een mooie rating :) Maar op deze wil ik even een reactie geven. We hebben onze eerste 'grotere' actie deze week gedaan. Kijk even naar de speler Artthas die weggewerkt door de hele stam (en vooral exo omdat die ODA wou scoren :p)

Tjah, dat valt wel niet te zien in de stats aangezien er maar 1 speler edelt, vandaar is het niet opgemerkt :p
 

DeletedUser

Guest
Tjah, dat valt wel niet te zien in de stats aangezien er maar 1 speler edelt, vandaar is het niet opgemerkt :p

Tjaaah die andere liggen niet optimaal om te edelen he ;)
Clears en fakes hebben ze zeker gestuurd , dus de samenwerking is optimaal :)
 

DeletedUser40402

Guest
Tjaaah die andere liggen niet optimaal om te edelen he ;)
Clears en fakes hebben ze zeker gestuurd , dus de samenwerking is optimaal :)

Vandaar het zinnetje: "Dat komt ook deels door jullie cluster. Vandaar is dit ook weer een punt die pas in de toekomst duidelijk zal worden."
 

DeletedUser

Guest
Vandaar het zinnetje: "Dat komt ook deels door jullie cluster. Vandaar is dit ook weer een punt die pas in de toekomst duidelijk zal worden."

Ik vind onze cluster best pro (a)
Iedereen ligt samen in groepen van 3 ongeveer alleen Lait nog wat afzonderlijk meer stamgenoten heb je toch niet nodig rond jou dan 2 of 3 ? ;)
Heb je teminste edelruimte zat ^^
 

DeletedUser

Guest
Ik vind onze cluster best pro (a)
Iedereen ligt samen in groepen van 3 ongeveer alleen Lait nog wat afzonderlijk meer stamgenoten heb je toch niet nodig rond jou dan 2 of 3 ? ;)
Heb je teminste edelruimte zat ^^

daar moet ik je zeer zeker gelijk in geven 2-3 is echt max als je weet wat te doen:)

heb ik nu ook trouwens 1 stamgenoot en 2 vrienden van een andere stam dat werkt best wel goed:)
 

DeletedUser

Guest
daar moet ik je zeer zeker gelijk in geven 2-3 is echt max als je weet wat te doen:)

heb ik nu ook trouwens 1 stamgenoot en 2 vrienden van een andere stam dat werkt best wel goed:)

Zo denken wij er ook over ;)
Liever wat verspreid met paar stamgenoten in je buurt dan alles leeg recruiten tussen ons in.
 

DeletedUser

Guest
Jullie mogen van mij wel the V. raten! Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar!
 

DeletedUser

Guest
Jullie mogen van mij wel the V. raten! Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar!

- Punten: 6/10 Niet super maar ook niet slecht ofzo me een gemiddelde van 1,5 mil.
- Skills van de leden: 8/10 Allemaal kennen ze het spel zeker en sommigen ken ik RL en weet hoe ze spelen.
- Cluster: 8/10 Mooi compact cluster.
- Stabiliteit: 6,5/10 Opzich redelijk goede stabiliteit.
- Samenwerking: 8/10 Goed, LeukHoor is een van de voorbeelden.
- Reputatie: 8/10 Goede reputatie met spelers die wel allemaal weten hoe het spel moet.

Mijn stam is: Troy>>ookal heeft iedereen waarmee ik tot nu toe heb gepraat een affectie ertegen te hebben:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Troy

- Punten: 6 --> 9e plek, weet niet echt wat ik daar van moet denken
- Skills van de leden: 6 --> Er is een groot aantal leden waarbij ik mijn twijfels heb
- Cluster: 7 --> Degelijk, maar er zijn net wat te veel spelers die afgezonderd liggen
- Stabiliteit: 7 --> Ik vind het recruteringsbeleid rampzalig + er zijn te veel interns. Maar er zijn blijkbaar weinig mensen die er weg zouden willen
- Samenwerking: 7? --> Kan ik niet echt beoordelen
- Reputatie: 4 --> vooral dan door dat recruteringsbeleid. In mijn ogen ook nog nooit echt iets bewezen.

Mijn stam is: Para?
 

DeletedUser

Guest
Troy

- Punten: 6 --> 9e plek, weet niet echt wat ik daar van moet denken
- Skills van de leden: 6 --> Er is een groot aantal leden waarbij ik mijn twijfels heb
- Cluster: 7 --> Degelijk, maar er zijn net wat te veel spelers die afgezonderd liggen
- Stabiliteit: 7 --> Ik vind het recruteringsbeleid rampzalig + er zijn te veel interns. Maar er zijn blijkbaar weinig mensen die er weg zouden willen
- Samenwerking: 7? --> Kan ik niet echt beoordelen
- Reputatie: 4 --> vooral dan door dat recruteringsbeleid. In mijn ogen ook nog nooit echt iets bewezen.

Mijn stam is: Para?

- Punten: 5,5, geen top 10 maar wel een mooi puntengemiddelde.
- Skills van de leden: 8,5 Dat lijkt me allemaal vrij duidelijk.
- Cluster: *uche* waar hadden we het over?
- Stabiliteit:10, +8 spelers -0 dus vrij logisch.
- Samenwerking:6, nog niet echt iets van gezien.
- Reputatie:8 allemaal een goede reputatie.

Mijn stam is: Troy
 

DeletedUser

Guest
Haha rustig, langzaam betekent niet altijd slecht...(wel vaak maar dat even buiten beschouwing)
 
Bovenaan