Rate The Player

Reactiescore
57
En jij bent? Iemand zonder sarcasme? Grapjeee.

Ik zou wel iemand serieus proberen te raten, punt is dat ik andere normen ben gewend en dus niet goed kan inschatten of nou iets een '7' of een '8' verdiend ;).

Conductedhero (utreg86)

Punten: Rang 12 :eek:. Ik geef je er een 7,899,941 voor ;).

ODA: 7,5 in vergelijking met je puntenrang is jouw ODA rang 30. Toch een verschilletje. Is dat erg? Ik weet het niet :$.

Reputatie: Ik zie jouw vaak langskomen als ik een forum lees in de Wereld 20 sector.. 8,5.

Ligging: Als ik mijn mening puur baseer op de kaart die ik op twstats heb gemaakt zie ik een open cluster met veel barbarendorpen erin, ook een rode vlek erin is in mijn ogen niet goed. Daarnaast zag ik wel een leuk figuurtje erin..

34piaso.jpg

Kom je uit op een 7.

Stam: bekende stam, meer niet echt iets over te zeggen. iig voldoende.

Bedankt voor het raten ;)
Maar die dorpen van midden in mijn cluster doen het account Conductedhero wel goed hoor ;)
 

DeletedUser56302

Guest
Ik heb als laatst iemand gerate, wie rate mij nu? ><

omdat het kan :D
* Punten 7/10, wat later begonnen in de rim en toch een top 50 accie :)
* ODA 8/10 heel keurig tegenover je rank. En ik denk dat hij alleen maar meer zal stijgen :p
* Reputatie 7/10 prima reputatie wat mij betreft voor alles wat ik erover heb gehoord dus. (ben lang afwezig hier geweest dus wel lastig in te schatten)
* Ligging 8/10 leuk frontje voldoende uitbreid mogelijkheid.
* Stam 8/10 leuke stam, en alleen al omdat je met lowner in de stam zit is de stam baas :D

rate me XD
 

DeletedUser57892

Guest
KonginsBas.

Punten 1/10, 381 punten wat later begonnen in de rim je had allang 100 dorpen kunnen hebben
ODA 1/10 ODA is nog een spermacell bij jou
Reputatie 8/10 echt een toppert ik ken je vaag maar je komt wat beter in beeld op w20 en op skype :D
Ligging 1/10 ik kon je niet vinden op de kaart zo klein
stam 1/10 op de ambitie, motivatie, skills, leden en activiteit na is deze stam echt bagger.
 

DeletedUser56302

Guest
KonginsBas.

Punten 1/10, 381 punten wat later begonnen in de rim je had allang 100 dorpen kunnen hebben
ODA 1/10 ODA is nog een spermacell bij jou
Reputatie 8/10 echt een toppert ik ken je vaag maar je komt wat beter in beeld op w20 en op skype :D
Ligging 1/10 ik kon je niet vinden op de kaart zo klein
stam 1/10 op de ambitie, motivatie, skills, leden en activiteit na is deze stam echt bagger.

Heb wel 2 mil ODA hoor xd bedankt voor het rate :p
 

DeletedUser56594

Guest
Insane ^^

Punten 9/10, nummer 2 zegt genoeg :p
ODA 9/10 Prima :)
Reputatie 9,5/10 Een van de bekendste spelers :p en een super team
Ligging 9/10 Ook prima. Mooi cluster etc.
stam 9,9/10 Keitoffe stam. Droom om er zelf ook nog in te komen zitten :D

Thomstar2;

Punten; 6/10, kan beter hé! ;)
ODA; 4/10, matig veel lager dan je puntenrang.
Reputatie; 8/10, je toont veel inzet als TWW reporter. Voor de rest ook niks echt slechts ofso :p
Ligging; 2/10, kan je geen cluster noemen.
Stam; 7/10, BBS een degelijke stam.
 

DeletedUser55041

Guest
Jeetje L. Verveelde je je vanmorgen om overal een lijstje neer te zetten XD!
Topper!:)
 
Bovenaan