Rate The Player

DeletedUser54745

Guest

Tjah je kan niet altijd alles dodgen. Soms komt er wat tussen waardoor je even van je PC wegmoet.
Shit happens.


en dan gaat klagen bij de mensen die hem gaan helpen;)

Laatste x dat ik me hulp aanbied aan facta hoor:p

Tjah jij zou onze VV doen. Hadden een hele planning lopen. Vervolgens stuur je maar 1 trein met wat clears. Waar 1 minuut tussenzit ? WTF?
De OS die er achter moest had je niet gestuurt ?
De OS die achter de trein moest die je niet gestuurt had, Had je wel gestuurt ? Dus gewoon OS op een dorpje die we nieteens edelede van ourway ?

Sorry hoor dat ik dan klaag dat jij ons noob noemt omdat de aanval niet echt gelukt is ? Maar volgensmij had jij het hier verkloot ;)
 

DeletedUser45033

Guest
Tjah jij zou onze VV doen. Hadden een hele planning lopen. Vervolgens stuur je maar 1 trein met wat clears. Waar 1 minuut tussenzit ? WTF?
De OS die er achter moest had je niet gestuurt ?
De OS die achter de trein moest die je niet gestuurt had, Had je wel gestuurt ? Dus gewoon OS op een dorpje die we nieteens edelede van ourway ?

Sorry hoor dat ik dan klaag dat jij ons noob noemt omdat de aanval niet echt gelukt is ? Maar volgensmij had jij het hier verkloot ;)


Tja, dan kan gebeuren als je een VV neemt die BG is in W16 :) wees blij dat je account niet verneukt is ;)

is grapje hoor, werelden worden gescheiden gehouden

ps :vv buiten de stam :confused::confused: niemand anders bekwaam in facta ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hoi Meneer defgod

Hoi meneer treindoodloper zodat we niet kunnen backtimen. Jeej als je de volgende keer Facta wilt aanvallen dan zou ik het zeer op prijs stellen als je er een paar clears voorgooit idpv wilt een trein doodlopen in de nachtbonus zodat we zeker ons verloren dorp niet kunnen terug pakken...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Tjah jij zou onze VV doen. Hadden een hele planning lopen. Vervolgens stuur je maar 1 trein met wat clears. Waar 1 minuut tussenzit ? WTF?
De OS die er achter moest had je niet gestuurt ?
De OS die achter de trein moest die je niet gestuurt had, Had je wel gestuurt ? Dus gewoon OS op een dorpje die we nieteens edelede van ourway ?

Sorry hoor dat ik dan klaag dat jij ons noob noemt omdat de aanval niet echt gelukt is ? Maar volgensmij had jij het hier verkloot ;)

Nogmaals, ben je er niet blij mee dat je een dorp wint? En ja, me pc was down, 3e x dat ik dit tegen je zeg, begrijpend lezen is niet de beste kwaliteit van jou precies? En wat maakt het uit hoe ze getimed waren man, Philips en fido zijn beide niet on om 7uur, wie wel ingodsnaam? Zo'n nolifer of iemand die naar school moet, ja, dan heeft die 1minuut om te snipen, nou good job zou ik zo zeggen?
Ik heb ook gezegd dat ik het heb verkloot, maar ik noem jou niet noob, je moet gewoon niet gaan klagen als ik heb gezegd dat ik ook een massa op 16 krijg, dan moet je niet de goddelijkste timing ooit gaan verwachting, en de edeltrein was trouwens verkeerd genoteerd in de planning, want ik stuurde hem op de seconde dat jij zei and guess what? Juist, minuut erna.

Als je echt groot wilt doen tegen mij, vraag aan nilva op w16 om een frontaccount en doe je best, je neemt nog geen dorpje af:).
 

DeletedUser54745

Guest
Nogmaals, ben je er niet blij mee dat je een dorp wint? En ja, me pc was down, 3e x dat ik dit tegen je zeg, begrijpend lezen is niet de beste kwaliteit van jou precies? En wat maakt het uit hoe ze getimed waren man, Philips en fido zijn beide niet on om 7uur, wie wel ingodsnaam? Zo'n nolifer of iemand die naar school moet, ja, dan heeft die 1minuut om te snipen, nou good job zou ik zo zeggen?
Ik heb ook gezegd dat ik het heb verkloot, maar ik noem jou niet noob, je moet gewoon niet gaan klagen als ik heb gezegd dat ik ook een massa op 16 krijg, dan moet je niet de goddelijkste timing ooit gaan verwachting, en de edeltrein was trouwens verkeerd genoteerd in de planning, want ik stuurde hem op de seconde dat jij zei and guess what? Juist, minuut erna.

Als je echt groot wilt doen tegen mij, vraag aan nilva op w16 om een frontaccount en doe je best, je neemt nog geen dorpje af:).

Dan heeft toch echt TW stats een foutje gemaakt met de planning en niet ik ;)
En nop vind W24 al genoeg.

Ja je PC was down ? Daarom had je niet die ene trein verzonden ? Maar waarom time je dan wel OS op dat dorp als er nieteens een trein loopt ? Terwijl de zendtijd van de OS later was dan die van de trein ?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Dan heeft toch echt TW stats een foutje gemaakt met de planning en niet ik ;)
En nop vind W24 al genoeg.

Ja je PC was down ? Daarom had je niet die ene trein verzonden ? Maar waarom time je dan wel OS op dat dorp als er nieteens een trein loopt ? Terwijl de zendtijd van de OS later was dan die van de trein ?

Nein, dan was ik dat niet, want de trein was denk ik rond 3.38? Niet?
 

DeletedUser45033

Guest
Nogmaals, ben je er niet blij mee dat je een dorp wint? En ja, me pc was down, 3e x dat ik dit tegen je zeg, begrijpend lezen is niet de beste kwaliteit van jou precies? En wat maakt het uit hoe ze getimed waren man, Philips en fido zijn beide niet on om 7uur, wie wel ingodsnaam? Zo'n nolifer of iemand die naar school moet, ja, dan heeft die 1minuut om te snipen, nou good job zou ik zo zeggen?
Ik heb ook gezegd dat ik het heb verkloot, maar ik noem jou niet noob, je moet gewoon niet gaan klagen als ik heb gezegd dat ik ook een massa op 16 krijg, dan moet je niet de goddelijkste timing ooit gaan verwachting, en de edeltrein was trouwens verkeerd genoteerd in de planning, want ik stuurde hem op de seconde dat jij zei and guess what? Juist, minuut erna.

Als je echt groot wilt doen tegen mij, vraag aan nilva op w16 om een frontaccount en doe je best, je neemt nog geen dorpje af:).

ojawel hoor :D zelfs heel de nacht ;)
 

DeletedUser54745

Guest
Nein, dan was ik dat niet, want de trein was denk ik rond 3.38? Niet?

Alles was in de nacht gepland. Maar gebeurt is gebeurt ;). Heb de planning al nietmeer. Maar OS was als het goed is na de edels gepland.
Zoals ik al zei. Shit happens.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Haha, glasharde leugens:p

haha, hier is hij dan, de kerel die 120edels laat doodlopen op 3dagen vs mij en gaat zeiken op het forum met traantjes en vervolgens hier wat gaat huilen?

Ga eerst nog wat extra stamclears aanvragen:rolleyes:
 

DeletedUser35742

Guest
Huh? Ik heb je op W16 al van weerwoord gedient en daar reageerde je poeslief. Ik sta op je voor, dus klopt de bewering waar ik op reageerde (Als je echt groot wilt doen tegen mij, vraag aan nilva op w16 om een frontaccount en doe je best, je neemt nog geen dorpje af), niet. That's all. Gewoon geen leugens verkondigen, en ook niet overbodig naar W16 refereren.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Huh? Ik heb je op W16 al van weerwoord gedient en daar reageerde je poeslief. Ik sta op je voor, dus klopt de bewering waar ik op reageerde (Als je echt groot wilt doen tegen mij, vraag aan nilva op w16 om een frontaccount en doe je best, je neemt nog geen dorpje af), niet. That's all. Gewoon geen leugens verkondigen, en ook niet overbodig naar W16 refereren.

Hij niet? Hij is een veduki, een bowser of een fr33, groot bakkes op het forum, maar voor de rest ingame edeltjes laten doodlopen, ik weet goed genoeg waar ik me op baseer;)
 

DeletedUser

Guest
Oeps!!!:rolleyes:


Voormalig sheep-speler

Rang: 186.
Naam: huilbaby
Stam: Geeneen
Punten: 202,850
Dorpen: 22

Gemiddelde punten per dorp: 9,220
Aantal stam veranderingen: 10
Overnames: 98 (+60-38)
Toegetreden op: 05th October 2011
Beste rang: 2009th November 2011
Meeste punten: 541,140 02nd April 2012
Meeste dorpen: 56 02nd April 2012

OD Rang: 36. (1,049,394 score)
OD Aanvalsrang: 92. (340,189 score)
OD Verdedigingsrang: 18. (709,205 score)


Gok dat deze niet bij de top hoort :D

Rav
 
Bovenaan