Rate The Player 2.0 Beta

DeletedUser50540

Guest
Blijkbaar is deze topic op rare wijze verdwenen :confused:
Iig bij deze roep ik hem weer de lucht in. veel plezier allemaal met het Raten van spelers.


-Punten
-ODA
-Reputatie
-Ligging
-Stam


-Totaal


Speler: Jonnie.....77

-Punten 8/10 ( Kan ook niet anders als je internt.)
-ODA 0/10 ( Waarschijnlijk heeft hij een aanvals ziekte want aanvallen op spelers is een wonder bij hem.)
-Reputatie 0/10 ( Ken hem niet en wil hem ook niet leren kennen)
-Ligging 5/10 ( Ligt tussen 2 stammen (intern stam jonnie77 TWL) en zijn eigen stam War!, overigens ligt hij wel goed verspreid maar dat is ook logisch met al die interns )
-Stam 6,5/10 ( mooie leden aantal , alleen liggen ze wel dicht op elkaar zullen deze spelers ook allemaal interns worden van Jonnie77 we zullen het zien -.-)



-Totaal 19,5/60

Rate me :)
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar is deze topic op rare wijze verdwenen :confused:
Iig bij deze roep ik hem weer de lucht in. veel plezier allemaal met het Raten van spelers.





Speler: Jonnie.....77

-Punten 8/10 ( Kan ook niet anders als je internt.)
-ODA 0/10 ( Waarschijnlijk heeft hij een aanvals ziekte want aanvallen op spelers is een wonder bij hem.)
-Reputatie 0/10 ( Ken hem niet en wil hem ook niet leren kennen)
-Ligging 5/10 ( Ligt tussen 2 stammen (intern stam jonnie77 TWL) en zijn eigen stam War!, overigens ligt hij wel goed verspreid maar dat is ook logisch met al die interns )
-Stam 6,5/10 ( mooie leden aantal , alleen liggen ze wel dicht op elkaar zullen deze spelers ook allemaal interns worden van Jonnie77 we zullen het zien -.-)



-Totaal 19,5/60
Rate me :)

Godly, 5 X 10 = 50 geen 60 :rolleyes:

Godly

-Punten 9,5/10 Niemand is perfect, maar als je al maanden de ranglijst aanvoerd dan doe je het gewoon top!

-ODA 8,5/10 Keurige ODA, alleen jammer dat je de afgelopen 5 dagen maar +2473 ODA hebt. (twmaps)

-Reputatie 7.5/10 Ik ken je niet buiten W20 (kan ook aan mijn tw van 2 jaar liggen;)), maar nu heb je al wel bewezen dat je het spelletje behoorlijk onder de knie hebt!

-Ligging 8/10 Gewoon een goeie ligging, zit nog lang niet vast!

-Stam 9,5/10 Zelfde als wat bij punten staat!

Totaal 43/50 :edelman:


Rate me :cool:
 
Bovenaan