Rate spelers w11

DeletedUser

Guest



Speler: Dimimo
Punten: 8.5/10 gewoon goed
ODA: 9/10 geen uitleg nodig
ODD: 7/10 goed genoeg
Cluster: 9/10 nice
Reputatie: 8.5/10 is toch wel aardig?
Stam: 8/10 zero is altijd een 8

total: 8,333333333333333333333333333333333333333333333333333333333
 

DeletedUser

Guest

Eindelijk iemand die ik objectief kan beoordelen.


Speler: Mamayannick
Punten: Heeft 12.047.915 terwijl ik er 12.047.877 heb, dus dat is een 8.5/10 waard.
Tip: Vind wel dat je puntengemiddelde van 10.245 iets lager mag, punten inruilen voor troepen maakt toch wel uit als je dat met 1176 dorpen doet.
ODA: De 44ste plaats is voor mij ook een 8.5/10 waard. Bewijst dat je actief bent. Dat je 15 mil ODA haalt op 3 weken zegt genoeg.
ODD: 26 mil vindt ik wat weinig, maar daar kan je in principe niet veel aan doen. 6/10
Cluster: 8/10 Je kan alle kanten op maar je ligt toch solide.
Reputatie: 6.5/10 je bent weinig op het AF helaas, redelijk aan de stille kant.
Stam: 9/10 Hoeft geen uitleg lijkt me.

Besluit: Aardige speler die aan de RIM toch wel gaat overheersen.

Mag ik nu :)
 

DeletedUser58664

Guest
Speler: Thunderius
Punten: 12.057.513, iets meer als ik, dus ook een 8,5.
ODA: 78,54 Mio, redelijk wat, een 7,5., de laatste maand ook voldoende activiteit.
ODD: 178,1 Mio, Top 20, dus een 8,5.
Cluster: Met het hoofdcluster een leuk front tegen ID en weinig 'vlekjes' daarbinnen (DGJ), en natuurlijk een leuk pestclustertje :p. 7,5 Reputatie: Je bent iets meer op het AF dan ik, dus een 7.
Stam: 9, hoeft inderdaad geen uitleg ;)

Gemiddelde: 8,5+7,5+8,5+7,5+7=39*5=7,8
 

DeletedUser

Guest
speler: hotpack 8.5 elke 0.5 punt eraf, reden je punten dalen hard!!
ODA: 8.0 redelijk
ODD: 8.5 wel goed nu
cluster: 7.5 het was beter maar nu zit er toch veel FFC in :p
reputatie: 8.0 FFC en zero kent je :p
stam: ben gaan twijfelen srry 7.5

totaal 8.0 nice tog?
 

DeletedUser15644

Guest
speler: mr bowser 6 ik ken je niet maar geef je het voordeel van de twijfel daarom meer dan de helft :)
ODA: matig dus 7.0
ODD: 8.0 beter dan dat van mij :)
cluster: valt nog mee maar te weinig front 7.0
reputatie: waar het hart van vol is loopt je mondje soms van over/ vooral op het AF 7.0 dus
stam: tja 7,5

totaal 7.0...mooi gemiddelde.
 

DeletedUser

Guest
speler: Zuri
ODA: 9 bewijst dat je met relatief weinig clears mooie dingen kan laten zien.
ODD: 9 Onder het moto save the best for last nog relatief weinig aanvallen gehad. Maar de keren dat er verdedigt werd stond het als een huis.
cluster: 8 (minpunt omgeven door verdedigende dwazen, wat jou cluster uiteindelijk kwetsbaar maakt)
reputatie: 9 verreweg de beste speler van zero. Een verademing tov de rest.
stam: tja 6 (teveel zelfbevlekkers, zogenaamd goede spelers, matige onderlinge ondersteuning op teveel plekken in het front)
 

DeletedUser

Guest
ODA: 9
ODD: 8.5
cluster: 8.0
reputatie: 9.0
stam: tja 7.0

= 31.5/50
Ongeveer xD
 

DeletedUser15644

Guest
speler: gent.
ODA: 9/10 vegen worden effectief ingezet
ODD: 9/10 tot de nokken gevuld op de plaatsen waar het hoort...tegen mij aan toch. :)
cluster: 7,5 hier moet je nog aan werken...maar daar ben je volop mee bezig veronderstel ik.
reputatie: 9,5 denk dat iedereen wel weet wat ik bedoel. Dag en nacht online. En het spelletje meer dan zomaar in de vingers te hebben.
stam: 7,5 ook hier zijn maar enkele sterkere spelers die uitblinken.
 

DeletedUser

Guest
speler: mr bowser 6 ik ken je niet maar geef je het voordeel van de twijfel daarom meer dan de helft :)
ODA: matig dus 7.0
ODD: 8.0 beter dan dat van mij :)
cluster: valt nog mee maar te weinig front 7.0
reputatie: waar het hart van vol is loopt je mondje soms van over/ vooral op het AF 7.0 dus
stam: tja 7,5

totaal 7.0...mooi gemiddelde.

alles ik bij mij front bijna :p
 

DeletedUser54652

Guest
Ik geef iedereen voor alles een 1.
En mezelf bij alles een 10! :p
 

DeletedUser

Guest
speler: Zuri
ODA: 9 bewijst dat je met relatief weinig clears mooie dingen kan laten zien.
ODD: 9 Onder het moto save the best for last nog relatief weinig aanvallen gehad. Maar de keren dat er verdedigt werd stond het als een huis.
cluster: 8 (minpunt omgeven door verdedigende dwazen, wat jou cluster uiteindelijk kwetsbaar maakt)
reputatie: 9 verreweg de beste speler van zero. Een verademing tov de rest.
stam: tja 6 (teveel zelfbevlekkers, zogenaamd goede spelers, matige onderlinge ondersteuning op teveel plekken in het front)

3 weken eerder :p

Kan toch verkeren.
 

DeletedUser

Guest
3 weken eerder :p

Kan toch verkeren.

Yep, echter blijf ik bij mijn rating ondanks het verlies. Zuri heeft dorpen verloren aan Elmusso, Mvs, smooth en Stef. Van al deze edelaars is er geen één die niet vol ontzag over Zuri spreekt. Zelf grens ik ook aan Zuri. Echter heb ik besloten hem niet aan te vallen, omdat ik simpelweg tegen de sterkst mogelijke zuri wil battelen. En niet tegen een zuri, welke verzwakt is door:
1 het feit dat die stamloos is
2 het feit dat hij onder vuur liggende ex-stamgenoten zwaar ondersteund heeft
3 het feit dat hij tijdens het verdedigen onvoldoende tijd had.

Daarnaast zijn mijn pijlen gericht op Yoyojochem om zo snel mogelijk een goed front tegen lala te krijgen.
 
Bovenaan