Rate een speler

DeletedUser

Guest
Haha,

ja hoe mensen met mij omgaan zo kunnen ze het dan terug krijgen,
(kan dus ook netjes zijn...>:$)

ben niet zo vervelend als meeste denken hoor:p

alleen als vijandelijk buurtje hihi
 

DeletedUser

Guest
Ik ben ook irritant,
maar in glory ben k heel lief:O
(voor buitenwereld niet zo:$:p)

gekke mark:$
 

DeletedUser65733

Guest
Gimp
Punten: 4.043.956
Rang: 47
Verslagen tegenstanders: 44,53 Mil. (54ste)
Stam: Glory

Punten: 4.043.956 Rang 47ste. Ik leg er net onder dus gewoon netjes.. 7/10

Dorpenaantal: 411 Qua punten is dat netjes.. Niks op aan te merken 8/10

ODA: Rank 40. Wel netjes.. Kan altijd beter. Aardig wat Oda erbij gekregen afgelopen week. Ook een behoorlijke tijd stil gestaan. Ongetwijfeld een dipje gehad qua activiteit.. ( wie niet ^^ ) 7/10


ODD: Rank 55ste. Afgelopen dagen er wat bij gekregen. Qua punten/ en dorpen aantal had ik het hoger verwacht.. 6,5/10


Ligging: 2 clusters.. Ik ben daar zelf geen fan van. Nu kan ik het begrijpen als je vast ligt en dan jumpt richting het front om wat meer actie te krijgen. Behoorlijke save..
Je zal ongetwijfeld met dat save je stam genoten helpen met OS dus dat is alleen maar netjes.. 6/10


Stam: Glory Is 1 van de 2 stammen welke ik denk dat de dienst gaat uitmaken op deze wereld. ( eigenlijk al doen ) 1 van de 2 zal denk de oorlog gaan winnen. De oorlog gaat allen kanten op. Ene week dikke groei voor Glory week erna PNT. 8,5/10


Reputatie: Moet eerlijk bekennen dat ik weinig toch niks van je gehoord hebt.. Daarom een neutraal punten aantal 7,5/10


AF account: Kijk en lees amper het af. Dit omdat er nogal wat gezer staat hehe. Vind enkel dit soort topics leuk. Ook hier een neutraal antwoord. 7,5/10



eindcijfer: Gemiddelde van 7.25 een dikke voldoende.


Account om te raten is Murkbey :)
 

DeletedUser62436

Guest
Dorpenaantal: 411 Qua punten is dat netjes.. Niks op aan te merken 8/10

ik vond deze wel leuk, niks op aan te merken, maar blijkbaar toch wel?:p
 

DeletedUser

Guest
alle dorpen zijn al groot hier dus zou het laag liggen tjah,
meer troep mogelijk maar langzame opbouw:p
 
Bovenaan