Rate een speler

DeletedUser

Guest
Rate van Moordy

Punten: 2.332.925, rang 28. Stijgt misschien niet al te snel, maar gestaag door.
Hiervoor een 7.

Ligging: Heerlijke ligging om safe te zijn. Bijna omringt door je hele stam dus weinig uitdaging. Beetje smal qua uitbreiding later maar dat zal wel goed moeten komen door ergens te jumpen. Hiervoor dus een 6,5.

OD: 19.408.491 (22.)
ODA: 17,65 Mil, erg mooie ODA door de rang, weet dat je goed mee doet aan stam massa's en je ook wat offensiever kan gaan door je ligging. Echter toch netjes.
ODD: 1,76 Mil, vrij lage ODA voor je rang, maar zoals al eerder beschreven gezien je ligging vrij logisch. Wellicht als de jump door komt dat daar dan verandering in komt. ;)
Hiervoor geef ik gezien de ligging een 7.

Stam: PNT, zit zelf in PNT dus zal niet te lovend zijn, echter spreken de stats en het bestaan van de stam voor zich. Zoals eerder gezegd doet hij goed aan massa's mee en doet niet moeilijk over het geven van DEF.
Hiervoor geef ik een 8.

Reputatie: Ingame ken ik je maar al te goed, spreekt over niemand kwaad (of je bent sarcastisch :p), AF geld bijna hetzelfde voor. Altijd in voor een gezellige babbel.
Ik kan lieve Luukie helaas niet minder geven als een 9 hiervoor. :Embarrassment:

Gemiddeld komt dit uit op een 7,5.

Rate Erebos
.

F nieuw leven in blazen. :D

Punten: 4,316,453. Momenteel tweede valt niks verkeerds over te zeggen 9/10
Dorpen: Zover ik zie weinig concrete aanwijzing op grote interns. Je uitbouw van de dorpen is relatief gezien laag maar dat tel ik verder niet zwaar mee. 8/10
ODA: Ook meer dan goed, niet te hoog (top 3) maar gewoon een redelijk aantal wat bewijst dat je wel aan stammassa's mee doet als strijd voor je dorpen? 8/10
Ligging: safe en front zijn in verhouding toch wel gelijk, weet niet hoe gevaarlijk het noordelijk front is maar vind persoonlijk het front iets te groot wat problemen kan opleveren, als de noobs in het noorden niet zo actief zijn was het wel hoger dan de nu te geven 6/10
Stam: Tja, PNT, net geen Glory maar een 9/10 verdienen jullie wel.
Reputatie: Ken je verder niet goed maar ziet eruit als een goed kerel. ;) 8/10

48/60 = een lekkere 8.

Vitalise mag wel eens gerate worden. :p
 

DeletedUser63079

Guest
F nieuw leven in blazen. :D

Punten: 4,316,453. Momenteel tweede valt niks verkeerds over te zeggen 9/10
Dorpen: Zover ik zie weinig concrete aanwijzing op grote interns. Je uitbouw van de dorpen is relatief gezien laag maar dat tel ik verder niet zwaar mee. 8/10
ODA: Ook meer dan goed, niet te hoog (top 3) maar gewoon een redelijk aantal wat bewijst dat je wel aan stammassa's mee doet als strijd voor je dorpen? 8/10
Ligging: safe en front zijn in verhouding toch wel gelijk, weet niet hoe gevaarlijk het noordelijk front is maar vind persoonlijk het front iets te groot wat problemen kan opleveren, als de noobs in het noorden niet zo actief zijn was het wel hoger dan de nu te geven 6/10
Stam: Tja, PNT, net geen Glory maar een 9/10 verdienen jullie wel.
Reputatie: Ken je verder niet goed maar ziet eruit als een goed kerel. ;) 8/10

48/60 = een lekkere 8.

Vitalise mag wel eens gerate worden. :p

een dikke vette 1
 

DeletedUser

Guest
F nieuw leven in blazen. :D

Punten: 4,316,453. Momenteel tweede valt niks verkeerds over te zeggen 9/10
Dorpen: Zover ik zie weinig concrete aanwijzing op grote interns. Je uitbouw van de dorpen is relatief gezien laag maar dat tel ik verder niet zwaar mee. 8/10
ODA: Ook meer dan goed, niet te hoog (top 3) maar gewoon een redelijk aantal wat bewijst dat je wel aan stammassa's mee doet als strijd voor je dorpen? 8/10
Ligging: safe en front zijn in verhouding toch wel gelijk, weet niet hoe gevaarlijk het noordelijk front is maar vind persoonlijk het front iets te groot wat problemen kan opleveren, als de noobs in het noorden niet zo actief zijn was het wel hoger dan de nu te geven 6/10
Stam: Tja, PNT, net geen Glory maar een 9/10 verdienen jullie wel.
Reputatie: Ken je verder niet goed maar ziet eruit als een goed kerel. ;) 8/10

48/60 = een lekkere 8.

Vitalise mag wel eens gerate worden. :p
Thanks! :D
 
Reactiescore
241
Vitalise

Punten: 2.568.746, Dat is prima is dit stadium van de wereld, de achterstand tot de top 25 in maar klein dus daar verwacht ik je in korte tijd wel. een 7.5/10
Dorpen: 257 dorpen met een gemiddelde van 9995, weinig interns(niet dat inters een slecht iets is, het is enkel saai :() 7.5/10
OD:: Rang 16 ODD en rang 22 ODA, in verhouding met je punten rang heb je dus wel moeten vechten voor je dorpen, maar een beetje uitdaging is leuk een 8.5/10
Stam: Glory is natuurlijk een top stam 8.5/10
Reputatie: Niks op aan te merken, spelen een aantal leuke gozers. En ook op af zijn ze lief :D 8/10

Dit samen is een mooie 8!

Te raten voor Gruttepi3r :p (4de keer :D)
 

DeletedUser75339

Guest
5652_large


Punten

KJtFN1m.jpg


Kleine 4 miljoen punten en daarmee een respectabele 14e plaats.
Wel wat aan het internen geweest de laatste tijd , maar ik neem aan dat dit noodzakelijk was.

8.5/10 voor punten

OD

fQ67KkW.jpg


Dit stelt mij toch enigzins teleur.
Zowel ODA als ODD liggen vrij laag gezien zijn puntenrang.
Hopelijk komt daar met de oorlog tegen pnt verandering in.

5/10 voor OD

Ligging

nl41

Mooie phalanx met omliggende gloryleden zodat er een mooi front tegen koning Saint is weggelegd.
Heeft wel een 2e cluster waarvan ik het nut niet echt inzie.

8/10 voor Ligging

Stam

17456_large


Veel negatieve berichten hier op het forum over hen gelezen
toch lijken zij de enige echte uitdager voor pnt op dit moment
en ze hebben mij aangenomen :cool: .

7.5/10 voor Stam

Reputatie

ZuV1xR5.png


Ik ken je (nog) niet dus kan ik me niet echt een objectieve mening over je vormen.
Als ik echter kijk naar je gedrag op dit forum dan lijkt mij dit zeker in orde.

8/10 voor Reputatie


Totaal

7.25/10 in totaal


Rate de wannes 21

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
241
5652_large


Punten

KJtFN1m.jpg


Kleine 4 miljoen punten en daarmee een respectabele 14e plaats.
Wel wat aan het internen geweest de laatste tijd , maar ik neem aan dat dit noodzakelijk was.

8.5/10 voor punten

OD

fQ67KkW.jpg


Dit stelt mij toch enigzins teleur.
Zowel ODA als ODD liggen vrij laag gezien zijn puntenrang.
Hopelijk komt daar met de oorlog tegen pnt verandering in.

5/10 voor OD

Ligging

nl41

Mooie phalanx met omliggende gloryleden zodat er een mooi front tegen koning Saint is weggelegd.
Heeft wel een 2e cluster waarvan ik het nut niet echt inzie.

8/10 voor Ligging

Stam

17456_large


Veel negatieve berichten hier op het forum over hen gelezen
toch lijken zij de enige echte uitdager voor pnt op dit moment
en ze hebben mij aangenomen :cool: .

7.5/10 voor Stam

Reputatie

ZuV1xR5.png


Ik ken je (nog) niet dus kan ik me niet echt een objectieve mening over je vormen.
Als ik echter kijk naar je gedrag op dit forum dan lijkt mij dit zeker in orde.

8/10 voor Reputatie


Totaal

7.25/10 in totaal


Rate de wannes 21


Dankje wannes, hele mooie rating ;)

Ja en Eelco is een schatje, sowieso 10/10. :D

Hihi, je maakt me verlegen xx

reputatie kreeg die van mij een 9/10 :D

Jij bent ook een cutie ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62436

Guest
Papi chulo, mooi account, maar er zit helaas een teletubbie op :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Major John Sheppard
Punten: 5.656.841
Rang: 15
Verslagen tegenstanders: 100.100.081 (9.)
Stam: PNT

Punten: 5.656.841 rang 15 (zit netjes in de top 20, nu nog vasthouden) 7.5/10
Dorpenaantal: 571 (Gemiddelde ligt goed, aantal dorpen heb je goed voor gevochten) 7/10
ODA: Rank 9. (Oda draai je goed mee, betekent dat je graag meedoet met stamaanvallen.) 8/10
ODD: Rank 17. (Odd ziet er ook netjes uit, laat zien dan je de wereld al genoeg tegenstand hebt gehad! en verwerkt.) 8/10
Ligging: (Netjes front, en goede savezone. Lijkt me goed te behouden je front zo. Ligging netjes in pnt gelegen.) 7.5/10
Stam: PNT (Hier was ik eerder wat positiever over, lijkt dat pnt de handdoek in de strijd gooit. Het niveau in zijn geheel lijkt af te nemen.
Jammer want we hopen toch op een goed vervolg van de oorlog!.) 6/10
Reputatie: Van horen en zeggen begrijp ik dat je niet zo geliefd bent buiten je stam. Moet zeggen dat je in PM's ook niet echt sterk bent. Een gesprek beginnen doe je niet zo daan:).) 5/10
AF account: (Je bent redelijk aanwezig op AF, vaak onderbouw je je mening, maar soms merk k aan je dat je geen antwoord op de zaak hebt.) 6.5/10


eindcijfer: 55.5/70 Ben niet goede hoofd rekenaar op ochtend, (en rekenmachine doet et niet ofzo..)


Rate gimp maar weer eens, wel graag als neutraal bekeken speler.
(onzin rate hebben we niks aan) als er kritiek is hebben we misschien nog wat aan om ons hierin te verbeteren:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan