Rate een speler

DeletedUser

Guest
Rate van Moordy

Punten: 2.332.925, rang 28. Stijgt misschien niet al te snel, maar gestaag door.
Hiervoor een 7.

Ligging: Heerlijke ligging om safe te zijn. Bijna omringt door je hele stam dus weinig uitdaging. Beetje smal qua uitbreiding later maar dat zal wel goed moeten komen door ergens te jumpen. Hiervoor dus een 6,5.

OD: 19.408.491 (22.)
ODA: 17,65 Mil, erg mooie ODA door de rang, weet dat je goed mee doet aan stam massa's en je ook wat offensiever kan gaan door je ligging. Echter toch netjes.
ODD: 1,76 Mil, vrij lage ODA voor je rang, maar zoals al eerder beschreven gezien je ligging vrij logisch. Wellicht als de jump door komt dat daar dan verandering in komt. ;)
Hiervoor geef ik gezien de ligging een 7.

Stam: PNT, zit zelf in PNT dus zal niet te lovend zijn, echter spreken de stats en het bestaan van de stam voor zich. Zoals eerder gezegd doet hij goed aan massa's mee en doet niet moeilijk over het geven van DEF.
Hiervoor geef ik een 8.

Reputatie: Ingame ken ik je maar al te goed, spreekt over niemand kwaad (of je bent sarcastisch :p), AF geld bijna hetzelfde voor. Altijd in voor een gezellige babbel.
Ik kan lieve Luukie helaas niet minder geven als een 9 hiervoor. :Embarrassment:

Gemiddeld komt dit uit op een 7,5.

Rate Erebos.
 

DeletedUser65748

Guest
Ik heb en ben zelf gisteren nog gerate, is wat kort op elkaar niet? :p

Damn, iemand was sneller :D
Maar ik nergens iets vinden om een post te verwijderen, dus negeer dit maar ;)
 

DeletedUser74659

Guest
@ Moordy

ach kwa Oda is vrij simpel mensen gaan op delete naar 1 week kijk PPanda.
wat wil je dat wij er aan doen dat mensen liever rennen dan vechten? :S
verder interns her en der wel wat maar voor het meeste vechten we wel hoor ^_^
 

DeletedUser

Guest
Rate van Moordy

Punten: 2.332.925, rang 28. Stijgt misschien niet al te snel, maar gestaag door.
Hiervoor een 7.

Ligging: Heerlijke ligging om safe te zijn. Bijna omringt door je hele stam dus weinig uitdaging. Beetje smal qua uitbreiding later maar dat zal wel goed moeten komen door ergens te jumpen. Hiervoor dus een 6,5.

OD: 19.408.491 (22.)
ODA: 17,65 Mil, erg mooie ODA door de rang, weet dat je goed mee doet aan stam massa's en je ook wat offensiever kan gaan door je ligging. Echter toch netjes.
ODD: 1,76 Mil, vrij lage ODA voor je rang, maar zoals al eerder beschreven gezien je ligging vrij logisch. Wellicht als de jump door komt dat daar dan verandering in komt. ;)
Hiervoor geef ik gezien de ligging een 7.

Stam: PNT, zit zelf in PNT dus zal niet te lovend zijn, echter spreken de stats en het bestaan van de stam voor zich. Zoals eerder gezegd doet hij goed aan massa's mee en doet niet moeilijk over het geven van DEF.
Hiervoor geef ik een 8.

Reputatie: Ingame ken ik je maar al te goed, spreekt over niemand kwaad (of je bent sarcastisch :p), AF geld bijna hetzelfde voor. Altijd in voor een gezellige babbel.
Ik kan lieve Luukie helaas niet minder geven als een 9 hiervoor. :Embarrassment:

Gemiddeld komt dit uit op een 7,5.

Rate Erebos.

Heb ik nu wel of niet veel oda voor mijn rang? :eek:
En ik heb al front met one nick :p , ben nu cluster aan 't aansluiten :)
 

DeletedUser

Guest
Heb ik nu wel of niet veel oda voor mijn rang? :eek:
En ik heb al front met one nick :p , ben nu cluster aan 't aansluiten :)
Sorry ben 4 daagjes weg geweest, maar door je safe kan je erg offensief spelen waardoor het een beetje gemengde gevoelens geeft. Ik moest eerlijk en streng zijn! :mad:
 

DeletedUser65748

Guest
Sorry ben 4 daagjes weg geweest, maar door je safe kan je erg offensief spelen waardoor het een beetje gemengde gevoelens geeft. Ik moest eerlijk en streng zijn! :mad:

Idd, voor sommige mensen is het ook nooit goed he :(
 

DeletedUser

Guest
oeh ik heb al paar rate's gedaan,
nu wel eens benieuwd:)

val mij eens lastig met een rate(rock)
 

DeletedUser

Guest
klopt:p
denk ook wel aan een hoge rate daar haha,
doen het toch goed:p

nu afwachten wat komt op oops:p
kunnen we het nog beter bekijken haha
 

DeletedUser73090

Guest
Bedankt voor de complimentjes peeps, maar we zoeken eigenlijk juist een kritische rater :)

Mike.
 
Bovenaan