Rate een speler

DeletedUser

Guest
Ik begin dan maar vast,
ik heb beloofd om The Incredible Hippo te raten.

Punten: 85.926
Rang: 107
Verslagen tegenstanders: 240.019 (96.)
Stam: .E

Punten: Draait goed mee (punten doen weinig momenteel) 7,5/10
Dorpenaantal: 11 stuks (dorpen lijken me goed) 7,5/10
ODA: 41e (rank 107) dus gaat erg mooi, hopelijk niet te veel verloren? 9/10
Ligging: Noorden stam verder vrij:) 8,5/10
Stam: E. Goede stam goede ligging. 9/10
Reputatie: Erg netjes in zijn pm's, en een leuk team om mee te praten.
Antwoord erg goed op vragen, en is zeer formeel ingesteld.
Het inzicht in stambelang lijkt me meer dan voor elkaar! 9,5/10
wil ook E, zijn grrrr:mad::p

Totale rating: 51/60 = 8,5 (topspeler)



Next:)
 

DeletedUser73131

Guest
Bedankt voor de Rate Gerard :)

Wij zullen jou later in game raten ;) wat dus wil zeggen dat je nog even door zal moeten gaan op w41 :p

Qua verliezen zullen we het houden op "1 malig pech gehad"


Glenn
Team TIH||W41
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor de Rate Gerard :)

Wij zullen jou later in game raten ;) wat dus wil zeggen dat je nog even door zal moeten gaan op w41 :p

Qua verliezen zullen we het houden op "1 malig pech gehad"


Glenn
Team TIH||W41

Haha,
dankje. dat dorp sloeg idd nergens op haha,
had het wel kunnen behouden eigenlijk... alleen ging uit van een speler die 60k+ is toch met 2 volle clears komt.
Dit was niet het geval. (als het wel het geval was dat was het gewoonweg te duur voor de deff om dat dorp te houden)

dorp komt vanzelf weer terug haha;)
 
Reactiescore
241
Als iemand zich geroepen voelt om mij te raten ;)
Wil wel eens weten hoe er over mij gedacht wordt.

Misschien wil ik dat wel helemaal niet weten hahaha
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74650

Guest
Ik begin dan maar vast,
ik heb beloofd om The Incredible Hippo te raten.

Punten: 85.926
Rang: 107
Verslagen tegenstanders: 240.019 (96.)
Stam: .E

Punten: Draait goed mee (punten doen weinig momenteel) 7,5/10
Dorpenaantal: 11 stuks (dorpen lijken me goed) 7,5/10
ODA: 41e (rank 107) dus gaat erg mooi, hopelijk niet te veel verloren? 9/10
Ligging: Noorden stam verder vrij:) 8,5/10
Stam: E. Goede stam goede ligging. 9/10
Reputatie: Erg netjes in zijn pm's, en een leuk team om mee te praten.
Antwoord erg goed op vragen, en is zeer formeel ingesteld.
Het inzicht in stambelang lijkt me meer dan voor elkaar! 9,5/10
wil ook E, zijn grrrr:mad::p

Totale rating: 51/60 = 8,5 (topspeler)



Next:)

Bedankt, zal inderdaad later in het spel jou nog is bekijken.
 

DeletedUser71172

Guest
nou jongens, het topic voor de kontenlikkers is geopend!
 

DeletedUser71172

Guest
nee hoor, ik ben niet onzeker ofzo dus dat is niet nodig
 

DeletedUser

Guest
nee hoor, ik ben niet onzeker ofzo dus dat is niet nodig


Enerzijds deel ik jouw mening. Het is inderdaad een beetje hielenlikkerij(geen officieel woord) .
Anderzijds heeft het ook wel wat, spelers proberen het AF een leuke interessante plek te houden, dus nieuwe topics is altijd wel leuk en houdt de boel levendig.
 

DeletedUser

Guest
Enerzijds deel ik jouw mening. Het is inderdaad een beetje hielenlikkerij(geen officieel woord) .
Anderzijds heeft het ook wel wat, spelers proberen het AF een leuke interessante plek te houden, dus nieuwe topics is altijd wel leuk en houdt de boel levendig.

Ik snap je punt ergens wel hoor in hielenlikken...:p
maar leek me toch wel leuk om eens te horen hoe anderen leden over elkaar denken.
(persoonlijk rate ik spelers niet op hun band met mij) maar puur in hun spel;)
Dit is wel geinig per lid gezien haha,
 

DeletedUser74650

Guest
Jammer dat het enige forum daar waar geen gezeur is direct op de eerste pagina afgekraakt wordt, haalt de lol er vrijwel direct af voor mij.

nee hoor, ik ben niet onzeker ofzo dus dat is niet nodig

Tja je kan het zien als jezelf ophemelen, dat wat spelers blijkbaar graag doen. Ik zie het meer als een bekritiserend oog van andere spelers op je account, opbouwende kritiek? Kan blijkbaar niet.

Enerzijds deel ik jouw mening. Het is inderdaad een beetje hielenlikkerij(geen officieel woord) .
Anderzijds heeft het ook wel wat, spelers proberen het AF een leuke interessante plek te houden, dus nieuwe topics is altijd wel leuk en houdt de boel levendig.

Starmed heeft hierin gelijk op het deel 'hielenlikkerij' na in mijn ogen. Wanneer je wilt hielenlikken kan dat vrijwel in elk forum en niet alleen hier.

Wel de stemming is blijkbaar gezet zal hier niet meer posten en zal naar het gezever van de andere foras luisteren wanneer Ceberus of Tjambo weer wat onzinnigs te melden heeft.
 
Reactiescore
241
Jammer dat het enige forum daar waar geen gezeur is direct op de eerste pagina afgekraakt wordt, haalt de lol er vrijwel direct af voor mij.



Tja je kan het zien als jezelf ophemelen, dat wat spelers blijkbaar graag doen. Ik zie het meer als een bekritiserend oog van andere spelers op je account, opbouwende kritiek? Kan blijkbaar niet.



Starmed heeft hierin gelijk op het deel 'hielenlikkerij' na in mijn ogen. Wanneer je wilt hielenlikken kan dat vrijwel in elk forum en niet alleen hier.

Wel de stemming is blijkbaar gezet zal hier niet meer posten en zal naar het gezever van de andere foras luisteren wanneer Ceberus of Tjambo weer wat onzinnigs te melden heeft.

Je haalt me de woorden uit de mond :D
 

DeletedUser74650

Guest
Hetzelfde. En ook direct de hoofdreden waarom we niet actief zijn op het AF :rolleyes:

Wat dus jammer is omdat er een paar spelers zijn die het AF verkloten om vervolgens de leuke en gezellige spelers van het AF te houden.

Wel verdraaid dan hebben Ceberus en Tjambo toch nog wat gepresteerd in deze wereld!
 
Reactiescore
241
Wie had dat voor mogelijk gehouden:confusion:
Zo zie je maar weer, Wonderen zijn de wereld nog niet uit^^
 

DeletedUser71172

Guest
Tja je kan het zien als jezelf ophemelen, dat wat spelers blijkbaar graag doen. Ik zie het meer als een bekritiserend oog van andere spelers op je account, opbouwende kritiek? Kan blijkbaar niet.

dat is wel onzin in mijn optiek, kijk naar die eerste rating over jou... geen 1 kritisch woord, alleen maar kontenlikkerij en amper beargumentatie
 

DeletedUser

Guest
dat is wel onzin in mijn optiek, kijk naar die eerste rating over jou... geen 1 kritisch woord, alleen maar kontenlikkerij en amper beargumentatie

om eerlijk te zijn , ons acc is natuurlijk ook wel heel erg pro :D
 
Bovenaan