Rate de w5 speler

DeletedUser

Guest
Player: Pukkelpop

Punten : 1/10

OD : 0/10 heb je je troepen ooit verstuurd?

Reputatie : 8/10 Ik denk dat iedereen jouw wel kent... :D

Ligging : 6/10 Leuk

Stam : 5/10. Onbekend...

Gemiddelde : 4/10 :)

DeletedUser37432

Guest
ja 1 keer tegen een ex djanes lid ik pakte toen 11 dorpen van hem maar zit nu in aoc en ik in .Kiwi

de nieuwe eigenaar is me ex-acc al beu hij geeft mij de vv en kijk wiek an dit effe clearen ?

89043 Speervechters
81950 Zwaardvechters
15261 Bijlstrijders
6188 Lichte cavalerie
3436 Zware cavalerie
333 Rammen
4 Edelmannen

DeletedUser26035

Guest
Stuur coordinaten maar ik zal wel een paar cleartjes sturen xD.

Ey maar pukkel wie moeten we nu rate bij jou?

DeletedUser26035

Guest
Dan moet je hier niet meer reageren want we kunnen je niet rate :D

DeletedUser26035

Guest
Nou vooruit dan :D

Player: Hmm denk wel dat Jungleman een player is :cool:

Punten : 8/10 Kleine 7 miljoen punten. Best goed als je een stuk later bent begonnen op deze wereld.

OD : 9/10 40 mil ODA en 60 mil ODD vind ik toch zeer knap voor het aantal dorpen.

Reputatie : 8/10 Sterke HRS lid aan de grens tegen .kiwi

Ligging : 8/10 Zeker goed cluster. En mooi wat edelruimte.

Stam : 10/10. HRS toch zeker een van de 3 topstammen (ja 3 :rolleyes:)

Gemiddelde: 8.5!!

DeletedUser

Guest
Dacht dat die jungleman ooit door mij was weggespeeld en met wat goede tips van me opnieuw is begonnen. Goede raad brengt je ver.

als ik me nu vergis en het was niet junglemeneert, wil dan de speler waar dit wel op slaat zich even melden, want ik strijk niet graag met eer die niet van mij is.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dacht dat die jungleman ooit door mij was weggespeeld en met wat goede tips van me opnieuw is begonnen. Goede raad brengt je ver.

als ik me nu vergis en het was niet junglemeneert, wil dan de speler waar dit wel op slaat zich even melden, want ik strijk niet graag met eer die niet van mij is.

Klopt 100%. ;) Bedankt :D

DeletedUser

Guest

Om precies te zijn had je mij weg geedelt :)
Mijn eerste keer op TW en w5, daarna opnieuw begonnen met jouw tips, en tada^^
Maar nu wil ik natuurlijk geen eer van Galid zelf afnemen, het is stiekem jouw eer Galid :p

DeletedUser

Guest
Om precies te zijn had je mij weg geedelt :)
Mijn eerste keer op TW en w5, daarna opnieuw begonnen met jouw tips, en tada^^
Maar nu wil ik natuurlijk geen eer van Galid zelf afnemen, het is stiekem jouw eer Galid :p

klopt klopt. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik af en toe Ruikertje wel een PM stuurde voor wat raad. ;) Toen ik al op Galid7 speelde, als hij dat nog weet :p

DeletedUser22635

Guest
Nou vooruit dan :D

Player: Hmm denk wel dat Jungleman een player is :cool:

Punten : 8/10 Kleine 7 miljoen punten. Best goed als je een stuk later bent begonnen op deze wereld.

OD : 9/10 40 mil ODA en 60 mil ODD vind ik toch zeer knap voor het aantal dorpen.

Reputatie : 8/10 Sterke HRS lid aan de grens tegen .kiwi

Ligging : 8/10 Zeker goed cluster. En mooi wat edelruimte.

Stam : 10/10. HRS toch zeker een van de 3 topstammen (ja 3 :rolleyes:)

Gemiddelde: 8.5!!

LOL reputatie zou ik niet zo hoog geven hoor...

Bovenaan