rate de top 25!

DeletedUser

Guest
Ze hebben het eindelijk door dat ze def moeten sturen.
Stats boeien mij niet. Anders hadden we meister uit de stam gekickt toen die niet meer defte.


Voor wie graag cijfertjes ziet
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser55201

Guest
Jammer dat UWS een schijnbaar onuitputtelijke bron aan def heeft :p, ik ga daar nooit doorgeraken.

UWS heeft zelf veel safedorpen om al die def te voorzien, dat klopt idd.

En dit zegt veel over deze twee UWS spelers:
Zijde 1:
Spelers: Jan.Jansen
Zijde 2:
Spelers: Beb Handicap., robert96

Timeframe: Voor altijd


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 195
Kant 2: 16
Verschil: 179

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,749,699
Kant 2: 137,291
Verschil: 1,612,408

chart
 
Reactiescore
217
Ik heb het over ghost, apex predator, Twiki en een of andere noob die links van Twiki ligt. Vooral apex en die noob kunnen niet eens een treintje timen of snipen. Zijn de grootste beunhazen die ik ooit heb gezien. Geen hoog niveau hoor :eek:.

Spelen andere spelers op nu

Kom anders zelf w21 spelen kan je het zien :D
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat UWS een schijnbaar onuitputtelijke bron aan def heeft :p, ik ga daar nooit doorgeraken.

UWS heeft zelf veel safedorpen om al die def te voorzien, dat klopt idd.

En dit zegt veel over deze twee UWS spelers:

Ze staan op andere plekken weer leeg hoor nu. We gaan dan weer switchen en dan gaat het weer 2 weken duren voordat er weer zoveel def aankomt :p
 

DeletedUser62448

Guest
Uws, kan gezamelijk makkelijk 5.000 clears ophoesten.;)
Fear! heeft nog nooit defense gestuurt naar Uws.
Uws heeft nog nooit gedeft voor fear! tegen ~TNW~, dat deed ~TNW~ wel (leuke bondgenoot).

Het enige waar Fear! bij betrokken is, zijn de vv's binnen Uws.;)
 

DeletedUser69459

Guest
Uws, kan gezamelijk makkelijk 5.000 clears ophoesten.;)
Fear! heeft nog nooit defense gestuurt naar Uws.
Uws heeft nog nooit gedeft voor fear! tegen ~TNW~, dat deed ~TNW~ wel (leuke bondgenoot).

Het enige waar Fear! bij betrokken is, zijn de vv's binnen Uws.;)

Tuurlijk heeft uws nooit iets teruggedaan. Het is gewoon het 2de Fear!.
En nogmaals, ooit gehoord van vriendendienst?
 

DeletedUser62448

Guest
Tuurlijk heeft uws nooit iets teruggedaan. Het is gewoon het 2de Fear!.
En nogmaals, ooit gehoord van vriendendienst?

Maakt niet uit, je deft gewoon niet tegen je eigen bondgenoten, jou archument als vriendendienst veranderd daar niets aan.
Jou andere archument dat Uws, toch onder vv staat door Fear! slaat ook nergends op.
Omdat er maar 2 van de 5 onder vv stonden & er weldegelijk door Uws-leden zelf werden aangevallen.
 

DeletedUser69459

Guest
Maakt niet uit, je deft gewoon niet tegen je eigen bondgenoten, jou archument als vriendendienst veranderd daar niets aan.
Jou andere archument dat Uws, toch onder vv staat door Fear! slaat ook nergends op.
Omdat er maar 2 van de 5 onder vv stonden & er weldegelijk door Uws-leden zelf werden aangevallen.

Door spelers die Fear! erop heeft gezet.
 
Reactiescore
1.089
Maakt niet uit, je deft gewoon niet tegen je eigen bondgenoten, jou archument als vriendendienst veranderd daar niets aan.
Jou andere archument dat Uws, toch onder vv staat door Fear! slaat ook nergends op.
Omdat er maar 2 van de 5 onder vv stonden & er weldegelijk door Uws-leden zelf werden aangevallen.

Ach, maar die bg van UWS en TNW gaat echt helemaal nergens over.
TNW die vv d tegen eigen bondgenoot. Fear, vijand van TNW die vv'd bij UWS.
Ik heb zelf een paar keer een vv tje gehad in TNW. Maar enige vorm van samenwerking is er gewoon niet met UWS.

Dat die bg bestaat, dat is pas vriendendienst/politiek. Mr hindsight en poppenmeester...
 

DeletedUser62448

Guest
Slaat ook nergends op, maar beide stammen konden de def wel goed gebruiken & als de bondgenoot zou eindigen, staat poppenmeester dag & nacht onder mijn vv & zal ~TNW~ dus enkel in het nadeel zijn. van het verbreken van de bondgenoot:D
 

DeletedUser69459

Guest
Slaat ook nergends op, maar beide stammen konden de def wel goed gebruiken & als de bondgenoot zou eindigen, staat poppenmeester dag & nacht onder mijn vv & zal ~TNW~ dus enkel in het nadeel zijn. van het verbreken van de bondgenoot:D

Dat zou redelijk zielig zijn eigelijk. Noem de stam echt waar gewoon eens Fear! nummer 2 want jullie kunnen blijkbaar al beslissen om zonder toestemming van de speler zelf, de vv. op te eisen.
 
Reactiescore
1.089
Nouja, maakt toch niets meer uit als TNW stopt.

Maar precies stefaan, maar zo ging het al een tijdje.. Ik herkende het aan de kapotte leemgroeves op jj
Dat doet UWS niet namelijk. Die stoppen of doen geen reet. Zo dus robert en beb. Echter gooit fear er dan weer spelers op en voila. Acc bemand
 

DeletedUser69459

Guest
Nee, idd maakt niets meer uit. Maar nu moet je mij niet gaan pakken dat ik vriendendienst deed voor het account j.j
 

DeletedUser

Guest
Nu maar eens met zen allen gaan denken wat we nog willen doen op W22. Wil Fear nog een strijd of willen ze een easy win.
Mochten ze nog een strijd willen met modus dan kunnen we wel wat in elkaar stoppen denk ik.
 

DeletedUser55201

Guest
Nu maar eens met zen allen gaan denken wat we nog willen doen op W22. Wil Fear nog een strijd of willen ze een easy win.
Mochten ze nog een strijd willen met modus dan kunnen we wel wat in elkaar stoppen denk ik.

Fear wil en zal winnen en daar doen ze heel veel voor(postitief bedoeld). Ze willen wel strijd, dan lijkt hun overwinning grootser.
 

DeletedUser62448

Guest
Dat zou redelijk zielig zijn eigelijk. Noem de stam echt waar gewoon eens Fear! nummer 2 want jullie kunnen blijkbaar al beslissen om zonder toestemming van de speler zelf, de vv. op te eisen.

Ik eis niks op, ik vraag het netjes, als hij dit niet wilt push ik ook niet door.
Heb het verkeerd verwoord, maar ik weet uit ervaring dat Uws mij vertrouwt & het geen probleem vind dat ik vv zou doen is dat ergends nodig, ik help hun waar nodig, meer doe ik niet.
 

DeletedUser69459

Guest
Ik eis niks op, ik vraag het netjes, als hij dit niet wilt push ik ook niet door.
Heb het verkeerd verwoord, maar ik weet uit ervaring dat Uws mij vertrouwt & het geen probleem vind dat ik vv zou doen is dat ergends nodig, ik help hun waar nodig, meer doe ik niet.

Zeg eens hoeveel oorspronkelijke spelers er nog actief spelen in uws. Hoeveel ga je er nog overhouden? 5?
 
Bovenaan