rate de top 25!

DeletedUser62454

Guest
sorry gijs maarrrr...
ik geef robin toch gelijk mellow is tja hoe noem je dat en hoe zeg ik dit vriendelijk :D
 

DeletedUser

Guest
Haha luukie ik heb het over de front accounts op w21 daar zit wel hoog niveau in hoor

En ik weet dat jij w21 spelers niet mag :p

Ik heb het over ghost, apex predator, Twiki en een of andere noob die links van Twiki ligt. Vooral apex en die noob kunnen niet eens een treintje timen of snipen. Zijn de grootste beunhazen die ik ooit heb gezien. Geen hoog niveau hoor :eek:.
 

DeletedUser69459

Guest
Ik heb het over ghost, apex predator, Twiki en een of andere noob die links van Twiki ligt. Vooral apex en die noob kunnen niet eens een treintje timen of snipen. Zijn de grootste beunhazen die ik ooit heb gezien. Geen hoog niveau hoor :eek:.

uws kan ook niet timen xD
 

DeletedUser56496

Guest
dat zegt dan alleen veel over modus :p


Zijde 1:
Stammen: Modus
Zijde 2:
Stammen: UWS

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 201
Kant 2: 763
Verschil: 562

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,808,322
Kant 2: 7,146,344
Verschil: 5,338,022

chart
 

DeletedUser69205

Guest
ja, de grootste stam van de wereld moet toch wel wat verdediging in huis hebben, ze zullen heus niet full-off zijn ;)
 

DeletedUser56496

Guest
lol, dat kan je best nagaan, bij UWS staat van fear! welgeteld 0.0 deffs ;)
 

DeletedUser69205

Guest
Dat zou me hard verbazen. Ik heb cijfertjes gezien hoor ;)

volgens jullie stacken Fear de stammen Team en UWS. En daarnaast zijn ze volgens jullie ook nog de aanvallendste stam van de wereld.
Haha, dan houden ze geen deff over voor hun eigen front ;)
 

DeletedUser69459

Guest
volgens jullie stacken Fear de stammen Team en UWS. En daarnaast zijn ze volgens jullie ook nog de aanvallendste stam van de wereld.
Haha, dan houden ze geen deff over voor hun eigen front ;)

Ze stacken team! wel degelijk xD

Ofwel moet uws mss 1k clears hebben intotaal :eek:
 

DeletedUser56496

Guest
OF de clusters van de spelers van UWS zijn zo gemaakt (phalanx) dat deze niet veel deff opeisen? :rolleyes:
 

DeletedUser69459

Guest
dan moet je die cijfers maar eens gaan controleren want daar klopt geen moer van :p

Als je weet wat er al gesloopt is bij uws en wat er nu terug staat. Dan is het onmogelijk dat ze geen def sturen xD

OF de clusters van de spelers van UWS zijn zo gemaakt (phalanx) dat deze niet veel deff opeisen? :rolleyes:

phalanx? Dit is gwn een clustersoep. Breek door 1 speler en weg je hele phalanx.
 

DeletedUser62248

Guest
Staat 0 deff bij UWS van Fear!.... Bij team! staat er wel wat, maar meeste is gewoon van hen zelf xd
 
Bovenaan