Rate de stam.

DeletedUser

Guest
Denk dat een 6 wat aan de lage kant is, lijkt me wel een decent stam waar het plezier wss. wel goed zit :p
 

DeletedUser

Guest
Stam: Lemon
Punten: 5/10(Leuke rang, stamgemiddelde echter wat minder)
ODA: 7/10(Toptien, very well)
ODD: 7/10(Normale positie, moeilijk iets op aan te merken ofzo:p)
Cluster: 8/10 (Mooi rimcluster, wel met veel leden though )
Reputatie: 6/10 (Neutrale reputatie)

Stam: 6,66../10
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
324
Stam: Par.
Punten 6: wel veel punten maar ook veel spelers = laag gemiddelde
ODA 4: moet nog verbeterd worden.. lijkt me geen probleem als je in oorlog bent met een stam als C.
ODD 4: zie ODA
Cluster 5: het is hoe je het bekijkt.. ze hebben C wel zowat omsingeld, maar het is dus niet goed geclusterd :p
Reputatie 5: ja door de slechte, irritante posts van vincke presenteer je je niet goed

:p
 

DeletedUser

Guest
Stam: Par.
Punten 6: wel veel punten maar ook veel spelers = laag gemiddelde
ODA 4: moet nog verbeterd worden.. lijkt me geen probleem als je in oorlog bent met een stam als C.
ODD 4: zie ODA
Cluster 5: het is hoe je het bekijkt.. ze hebben C wel zowat omsingeld, maar het is dus niet goed geclusterd :p
Reputatie 5: ja door de slechte, irritante posts van vincke presenteer je je niet goed

:p

als ik Par. zou presenteren zou je het een 10 geven !:D
 

DeletedUser

Guest
min de 0 mss, maar indd :)

als ik jou was zou ik het toch maar een 10 maken!:mad: mijn zomaar gaan beledigen he!:mad:

en ik maar dorpen afstaan zo dat jij kunt doen waar je goed in bent (Internen FTW) :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Stam: Par.
Punten 6: wel veel punten maar ook veel spelers = laag gemiddelde
ODA 4: moet nog verbeterd worden.. lijkt me geen probleem als je in oorlog bent met een stam als C.
ODD 4: zie ODA
Cluster 5: het is hoe je het bekijkt.. ze hebben C wel zowat omsingeld, maar het is dus niet goed geclusterd :p
Reputatie 5: ja door de slechte, irritante posts van vincke presenteer je je niet goed

:p


komt omdat we een rim stam zijn dus ook veel spelers zijn later begonnen,

ODA en ODD moet inderdaad verbeterd worden maar met een oorlog met crows moet dit zel lukken ,

sommige clusters zijn inderdaad niet goed maar daar zijn op aan het werken,

Reputatie : het is niet omdat ik op dit forum de clown even uithang soms zoals veel andere dat mijn reputatie algemeen om zeep is anders zou ik niet in staat zijn om een stam bij elkaar te rapen ^^
 

DeletedUser

Guest
komt omdat we een rim stam zijn dus ook veel spelers zijn later begonnen,

ODA en ODD moet inderdaad verbeterd worden maar met een oorlog met crows moet dit zel lukken ,

sommige clusters zijn inderdaad niet goed maar daar zijn op aan het werken,

Reputatie : het is niet omdat ik op dit forum de clown even uithang soms zoals veel andere dat mijn reputatie algemeen om zeep is anders zou ik niet in staat zijn om een stam bij elkaar te rapen ^^

klopt, maar je reputatie op het AF is niet echt bijzonder goed;)
Nou wil ik niet zeggen dat die van mij goed is haha, maarja ik ben niet de enige van plague die me echt op het AF laat horen (weet ook dat er nog paar andere Par. leden op het AF te vinden zijn, maar die hebben niet zo'n grote mond als de plague leden haha)
 

DeletedUser

Guest
klopt, maar je reputatie op het AF is niet echt bijzonder goed;)
Nou wil ik niet zeggen dat die van mij goed is haha, maarja ik ben niet de enige van plague die me echt op het AF laat horen (weet ook dat er nog paar andere Par. leden op het AF te vinden zijn, maar die hebben niet zo'n grote mond als de plague leden haha)

Waarom moet je nou weer over mijn mond beginnen?:O
 

DeletedUser60153

Guest
klopt, maar je reputatie op het AF is niet echt bijzonder goed;)
Nou wil ik niet zeggen dat die van mij goed is haha, maarja ik ben niet de enige van plague die me echt op het AF laat horen (weet ook dat er nog paar andere Par. leden op het AF te vinden zijn, maar die hebben niet zo'n grote mond als de plague leden haha)

Oh dus daar draait het om =P
 

DeletedUser

Guest
klopt, maar je reputatie op het AF is niet echt bijzonder goed;)
Nou wil ik niet zeggen dat die van mij goed is haha, maarja ik ben niet de enige van plague die me echt op het AF laat horen (weet ook dat er nog paar andere Par. leden op het AF te vinden zijn, maar die hebben niet zo'n grote mond als de plague leden haha)

nou, ik vind dat Vincke's mond groot zat is :eek:
 
Bovenaan