Rate de stam.

DeletedUser

Guest
Stam: S.inc
Punten: 8/10(Goed gemiddelde)
ODA: 8/10(Aanvallen opzetten kunnen jullie wel, getuige de blitzkrieg tegen Plague indertijd)
ODD: 8/10(Verdedigen kunnen jullie ook wel, als het account actief is tenminsten:D)
Cluster: 1/10 :)D)
Reputatie: 7/10 (7/7 voor de prestaties, 0/3 door de mentaliteit van sommigen:D ( nee Ash jij valt goed mee de laatste tijd:))
Activiteit: 5/10 (Tja als de helft maar actief is, en er bijv. iemand overstapt...)

Stam: 6/10
 

DeletedUser

Guest
Stam: S.inc
Punten: 8/10(Goed gemiddelde)
ODA: 8/10(Aanvallen opzetten kunnen jullie wel, getuige de blitzkrieg tegen Plague indertijd)
ODD: 8/10(Verdedigen kunnen jullie ook wel, als het account actief is tenminsten:D)
Cluster: 1/10 :)D)
Reputatie: 7/10 (7/7 voor de prestaties, 0/3 door de mentaliteit van sommigen:D ( nee Ash jij valt goed mee de laatste tijd:))
Activiteit: 5/10 (Tja als de helft maar actief is, en er bijv. iemand overstapt...)

Stam: 6/10

Die hoort er niet bij ( kijk begin post )

Dus komt het neer op een totaal van 6.4 :p
 
Reactiescore
323
Stam: LMS
Punten: 7/10 aardig gemiddelde, kan beter
ODA: 6/10 word nog wel beter
ODD: 2/10 weinig aanvallen, dus geen tegenstand
Cluster: 6/10 2 stammencluster, het kan nog beter :eek:
Reputatie: 4/10 Maikel als leider zegt genoeg

Gemiddelde: 25/5 = 5 laten

:eek:
 

DeletedUser

Guest
2 stam clusters?

Volgens mij ligt het redelijk aan elkaar is alleen de spelers die er tussenin liggen opruimen.
 

DeletedUser

Guest
Stam: LMS
Punten: 7/10 aardig gemiddelde, kan beter
ODA: 6/10 word nog wel beter
ODD: 2/10 weinig aanvallen, dus geen tegenstand
Cluster: 6/10 2 stammencluster, het kan nog beter :eek:
Reputatie: 4/10 Maikel als leider zegt genoeg

Gemiddelde: 25/5 = 5 laten

:eek:

ik ben geen leider n00b :eek:
 

DeletedUser

Guest
Stam: S.inc
Punten: 8/10(Goed gemiddelde)
ODA: 8/10(Aanvallen opzetten kunnen jullie wel, getuige de blitzkrieg tegen Plague indertijd)
ODD: 8/10(Verdedigen kunnen jullie ook wel, als het account actief is tenminsten:D)
Cluster: 1/10 :)D)
Reputatie: 7/10 (7/7 voor de prestaties, 0/3 door de mentaliteit van sommigen:D ( nee Ash jij valt goed mee de laatste tijd:))
Activiteit: 5/10 (Tja als de helft maar actief is, en er bijv. iemand overstapt...)

Stam: 6/10

Ik heb toch wel een reputatie als topspeler? :mad:
 

DeletedUser

Guest
Iemand (buiten S.Inc) die S.Inc wil raten? (lijkt me niet echt een toevoeging als ik mijn eigen stam ga raten :p)
 

DeletedUser38776

Guest
Zal ik S.inc ff raten dan;)

Stam: S.inc
Punten: 8/10 Goed aantal punten, zeker na de fusie.
ODA: 8/10 3de plek, dus gaat goed lijkt mij.
ODD: 7/10 Is vrij hoog, dus goed als je bedenkt dat ze een oorlog hebben gehad en er nu een oorlog loopt.
Cluster: 4/10 Vrij groot, maar wel met veel gaten erin wat dus wel een beetje jammer is.
Reputatie: 8/10 Hebben een naam en je hoort ze veel wat goed en slecht kan zijn.
Activiteit: 7/10 Nu de fusie heeft plaats gevonden zal de stam weer wat actiever zijn denk en hoop ik.

mvg,

Alex
 

DeletedUser

Guest
Het AF levend houden sinds het vertrek van illy en de ban van Ash:)

Stam: Fruit.
Punten: 6/10
ODA: 6/10
ODD: 6/10
Cluster: 6/10
Reputatie: 6/10
Stam: 6/10

---
Vind het hele zaakje een 6 waard ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat is een behoorlijk matige rating :p.

De vraag is trouwens in hoeverre de mods willen dat de zaak hier levend gehouden wordt, daar we geen topic mogen openen over een krantje dat moet gaan over deze wereld.
 
Bovenaan