Rate de stam!

DeletedUser

Guest
Een frisse blik die anders dan andere is wordt nooit per direct geaccepteerd, al helemaal niet op het AF ;)

Daarnaast neem je het nu op tegen een stapel critici met teveel testosteron en eigendunk die met alle liefde mensen afkraken om zichzelf beter te laten lijken. Ga je niet winnen, trust me ;)

On-topic: Ik zou wel een stammetje willen raten, al ben ik niet al te bekend met de reputaties van stammen/spelers dus wellicht dat ik dat deel achter wegen zal laten. Iemand nog die zijn of haar stam (of een andere) gerate wil zien worden?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73972

Guest
Miiieeeejaaauuuw Mieeeejaauuuuww (je hebt toch altijd wat te zeggen als Meow lid ^^)
 
Reactiescore
499
Ik heb twee katten thuis :D
 
Reactiescore
499
Ze geven jullie gewoon valse info :D
 

DeletedUser

Guest
Komt die dan eh :p

Stam: Meow

Stamtag: Meow
Stamnaam: Katjes
Leden: 7
Rang: 10
Punten: 1,7mil
Puntengemiddelde: 245k

Statistieken/Reputatie
Over het algemeen geen echte grote interns. De meeste dorpen die veroverd zijn waren van een mooi puntenaantal en hebben ze waarschijnlijk wel veel werk in gestoken. Het valt me op dat ze best veel dorpjes van -VVF- hebben afgenomen wat toch een pluspuntje is. Op het gebied van reputatie ben ik niet echt goed thuis want ben niet zo'n AF muis. Ik hoor echter gemixte verhalen: Het zijn ervaren spelers met veel potentie of interners. Zelf ben ik in dit onderwerp niet goed thuis dus ik houd het kort.

Cijfer: 7,0


Spelers

Veel individueel talent bij Meow. Enkele grote namen die hier en daar toch al het een en ander bereikt hebben. Of ze nou interners zijn of niet, men kan niet wegnemen dat het grote namen zijn binnen de stam. Ook staat iedereen binnen de top 100 (met uitzondering van FluffyButDangerous) en het beste lid staat momenteel zelfs 8ste. Dit doet ook de beoordeling van de individuele spelers ten goede. Enkele leden liggen ver in het westen, richting de rand van de wereld en zijn daardoor erg dominerend in de omgeving.

De andere grotere stammen hebben echter meerdere goeden spelers in de top 25/50 staan en hebben grotere namen in de stam maar dit is wellicht ook te verwijten aan het feit dat Meow zo weinig leden heeft.

Al om al goede leden maar niet zoveel grote namen als andere stammen.

Cijfer: 7,2

Leiding
Ik ben niet persoonlijk bekend met de leiders en nog belangrijker niet bekend met diens ervaringen als leider. Het lijkt me echter dat in een dusdanig kleine stam alles gewoon op het forum besloten wordt en dat de leider min of meer de vertegenwoordiger is van deze groep spelers. Dat ik echter zo weinig van de leiders weet doet de reputatie van de stam niet ten goede.

Cijfer: 6,0

Ligging
Nu komen we bij het belangrijkste onderwerp naar mijn mening, de ligging. Allereerst hier onder een kaartje:
bbetqq2qykf.jpg


De ligging is relatief gunstig. In het westen liggen ze half in de rim en in het oosten zijn ze omringd door E.baw, Red. en Signum. Het cluster is echter relatief smal en langerekt wat misschien wat problemen kan opleveren. Als ze in staat zijn het diplomatiek goed uit te spelen met de omliggende stammen kunnen ze proberen naar het noorden of naar het zuiden te groeien om het cluster wat minder smal te maken en dus sterker. Als de omgeving zich echter tegen hen keert dan kan het ook erg snel over zijn. De toekomst zal dus uitwijzen welke van de twee gaat gebeuren.

Ook liggen de meest oostelijke leden wellicht binnenkort ingesloten als ze niet naar het noorden of het zuiden gaan groeien waardoor ze over hun leden heen moeten gaan springen wat tijd zal kosten.

Maar zoals al gezegd hebben ze een mooie opening naar de rim dus dat krikt het cijfer mooi omhoog.

Cijfer: 6,8

Dus gemiddeld: 6,8

Eerste rating dus wees niet al te streng, hoop dat jullie blij zijn ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik zou wel graag een rate willen zien van een wat minder bekende stam met eventuele potentie! Ik laat de keuze over aan de rater ;)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Ik zou wel graag een rate willen zien van een wat minder bekende stam met eventuele potentie! Ik laat de keuze over aan de rater ;)

Gezien jij de rate hebt gedaan ligt de keus bij jou wie nu gerate wordt. :)
 

DeletedUser66129

Guest
@Navigator. Ik denk dat als je niets weet over de leiding het meer over jou zegt dan over ons eerlijk gezegd hoor. Maar goed zoals ik in je handtekening zie heb je compleet andere werelden gespeeld dan waar wij bekend van zijn...

E: verder wel leuke rate, alleen zie je dat je inderdaad niet zo erg op de hoogte bent :p
 

DeletedUser

Guest
Shit man, zo lastige keuze ook haha :p Vind de top stammen ook zo uitgekauwd maar wat ergens op plaats 101 staat boeit me ook niet...

Nou vooruit doe dan maar Art en/of Life.
 

DeletedUser45253

Guest
Intussen breiden de katjes wel uit zeg..
Zo zijn het eerst lieve huiskatten, maar de volgende dag een groepje agressieve katers.
 

Deleted User - 487936070

Guest
@Navigator. Ik denk dat als je niets weet over de leiding het meer over jou zegt dan over ons eerlijk gezegd hoor. Maar goed zoals ik in je handtekening zie heb je compleet andere werelden gespeeld dan waar wij bekend van zijn...

E: verder wel leuke rate, alleen zie je dat je inderdaad niet zo erg op de hoogte bent :p

Je overschat jezelf gewoon.
 

DeletedUser

Guest
Ach, ik vond de ligging en de spelers toch al belangrijkere onderwerpen :p

Iemand die nog een rating gaat doen? :D
 
Bovenaan