Rate de stam!

DeletedUser

Guest
Ik keek toevallig rond en zag het topic rate de speler en begreep dat er nog geen topic was wat dit doet met stammen. Dus bij deze een rate je stam topic!

Ik zal gewoon maar eens beginnen met het raten van mijn eigen stam.


Stamnaam: Het Tijdperk Aquarius, Tag: |Q|

---------------------------------------------------------------------------------------

8/10 Rang: 107ste Punten: 65.840 Leden: 8 Punten per speler: 8.230 Dorpen: 16 Gemiddeld dorp: 4.115

We zijn een rim stam en met de leden die we hebben doen we het aardig goed. Ik geef de stam een 8 van de 10.

---------------------------------------------------------------------------------------

7/10 Ligging; " We liggen aardig dicht op elkaar maar gezien deze wereld een No Haul limiet heeft + Premium functies is het niet meer dan normaal dat we zo liggen. Een 7 van de 10!

---------------------------------------------------------------------------------------

Verslagen tegenstanders aanval. Rang: 106 ODA: 94.562
Verslagen tegenstanders aanval. Rang: 233 ODD 37.246
Totaal: 131.808

Terwijl we maar een kleine stam in opmars zijn zeggen de punten toch wel iets. We hebben zo al het 1 een ander verzet. Aanval komt 60% van mijzelf maar dat doet er niet toe gezien het meeste uit stam belang was. 9/10

---------------------------------------------------------------------------------------

9/10 Positie in C64, Rang: 1 Dorpen: 15

Het kan naar mijn inziens beter daarom een 9 van de 10.

---------------------------------------------------------------------------------------

Ranglijst top 20 continent C64. We hebben 7 leden in de top 20 en ik vind dit dan ook een 10/10 waard.

Dan kom ik uit op 43/50 wat neer komt op een 8.6 gemiddeld.


Hier nog een kaartje van onze ligging.
____________________________________________________________________________
2lxht8n.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68372

Guest
Met 4 leden in een continent staan wij 14e, dus een 10 daar voor vind ik wat overdreven
 

DeletedUser66129

Guest
Dat je nieuw topic opent oke, maar dan ga je vervolgens je eigen stam een rating geven. Vind ik zelf nogal onnodig omdat dit totaal niet objectief is dan. En dan geef je 10/10 op iets wat ik totaal niet begrijp. Kom op zeg 10/10 krijg je bij pas echt als je echt iets goed hebt. En dat is dit dus veruit niet.

Oftewel rate iemand anders of ga eens objectief raten :p
 

DeletedUser

Guest
@*Netsky, voor mijn gevoel is het objectief. Die 10 had misschien een 9 kunnen zijn maar het is een 10 geworden puur om het feit dat we bijna allen achtereenvolgend boven aan staan en dat is een prestatie op zich terwijl we bijna geen premium functies abusen.

Ik vond het trouwens gewoon leuk om te doen en ik houd dat gevoel vast :) Negatieve praat zoals dat van jullie brengt mij niet omlaag. Geeft mij alleen maar meer genoegen met een reactie als deze.
 
Reactiescore
1.853
@Eave drop, ik hoop niet dat je serieus was toch? Anders ga ik echt lachen :D
 

DeletedUser

Guest
Kom met je eigen rate van je stam. Ik ben reuze benieuwd wat jou score zal zijn! Of je bijvoorbeeld objectief, negatief of gevoelsmatig beoordeeld. Die van mij is gevoelsmatig gemaakt.

@Dream Team. Veel plezier bij het lachen ^__^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik hoop ook echt niet dat je serieus bent met je ratings, als je dit wel bent, shame on u.
Wel leuk dat je dit doet, maar doe het dan goed.
 

DeletedUser

Guest
Ik moet zeggen dat het jammer is dat mensen hier worden afgezeken omdat ze een eigen kijk geven op hun eigen zaken terwijl dat juist een goede eigenschap van de mens is.

Voor nu genoeg gebrabbeld, off to bed!
 
Reactiescore
1.853
Ik ga niet eens mijn eigen stam raten, dat laat ik aan anderen over. Had jij misschien ook moeten doen want jouw definitie van objectief is voor mij niet helemaal te volgen. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik moet zeggen dat het jammer is dat mensen hier worden afgezeken omdat ze een eigen kijk geven op hun eigen zaken terwijl dat juist een goede eigenschap van de mens is.

Voor nu genoeg gebrabbeld, off to bed!

Kritiek is nooit erg, in dit geval denk ik dat je ervan kan leren.
 

DeletedUser66129

Guest
Het punt is dat je je eigen rate nu, wat wil je hiermee bereiken? En nu ik kaartje bekijk en jij een 10/10 geeft omdat je met de stam zo hoog in een continent staat, waar het continent maar 1/10 is van een complete continent. Vind ik nogal triest omdat 10/10 te geven.

Overigens leuk om stammen te oordelen, maar dit is dus duidelijk niet de manier hoe het moet en is dus eerder lachwekkend :p

Oh en ik ga mijn stam niet raten, laat ik aan andere over als die dat willen, je eigen raten is dus zoals ik zei totaal niet objectief en ik heb liever een mening van buitenaf en dat ik daar als reactie op inhaak dan dat ik trots mijn eigen stam wil verkondigen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik ga niet eens mijn eigen stam raten, dat laat ik aan anderen over. Had jij misschien ook moeten doen want jouw definitie van objectief is voor mij niet helemaal te volgen. ;)

Waarom zou je je eigen stam niet willen raten? Ik ben trots op mijn stam. Redens waarom je dat niet zou willen is dat je denkt er te goed voor te zijn of denkt dat anderen het afkeuren wat ze dus bij mij doen. Wat mij niks kan schelen :)


Owjah, een reden kan ook zijn dat je niet in jezelf gelooft maar goed, genoeg. Jullie kunnen me begrijpen of willen het niet. Het is voor mij om het even.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het niet zo mooie rate, maar dat is mijn mening en ik zal voortaan idd niet je eigen stam raten, maar leuk dat je dit topic opent
 

DeletedUser66129

Guest
Waarom zou je je eigen stam niet willen raten? Ik ben trots op mijn stam. Redens waarom je dat niet zou willen is dat je denkt er te goed voor te zijn of denkt dat anderen het afkeuren wat ze dus bij mij doen. Wat mij niks kan schelen :)

Nogmaals het is niet objectief, als je iemand anders laat raten is het objectief. Kritiek die dan gegeven word in zo'n rate kan je dan mee nemen als tips bijvoorbeeld. Hier heeft een standaard AF lezer niks aan om te lezen. Je kan beter iemand anders laten raten en als jij of een stamgenoot dan ergens niet mee eens is kan je reageren over hoe of wat.

Ik zal morgen wel poging doen je stam te raten ;)
 

Deleted User - 487828103

Guest
Kunnen we kappen met t standaard gejank.

We weten t nu allemaal wel wat ie fout gedaan heeft etc het is een prima concept alleen had ie t beter anders kunnen brengen. Nu gaan we veder leven zonder gezeik hiero lijkt mij een goed plan.
 

DeletedUser

Guest
Kunnen we kappen met t standaard gejank.

We weten t nu allemaal wel wat ie fout gedaan heeft etc het is een prima concept alleen had ie t beter anders kunnen brengen. Nu gaan we veder leven zonder gezeik hiero lijkt mij een goed plan.

Als je eens goed leest zie je ook dat er positieve feedback is gegeven, echter was de uitvoering niet goed naar onze mening. Wij geven onze mening en meneertje zegt dat we janken, raar niet?
Dan daarbij hoort kritiek bij een nieuw topic / een rate, beetje vreemd als wij allemaal instemmen met aan vreemde rating in onze ogen.
 
Reactiescore
768
Als je eens goed leest zie je ook dat er positieve feedback is gegeven, echter was de uitvoering niet goed naar onze mening. Wij geven onze mening en meneertje zegt dat we janken, raar niet?
Dan daarbij hoort kritiek bij een nieuw topic / een rate, beetje vreemd als wij allemaal instemmen met aan vreemde rating in onze ogen.

Tim doe eens niet jongen o_O. Meningen zijn altijd subjectief.
 
Reactiescore
1.853
Precies dat is toch de reden dat het raar is dat Fresh. het neerzet als standaard janken?
 
Bovenaan