Rate de speler?

DeletedUser

Guest
Laat ik de vraag anders stellen, je verdedigd War! en een paar uur later zijn ze opeens de egoïstische, klote stam. Dat is nogal een draai, niet? Dus waarom? :p
 

DeletedUser

Guest
bump voor degenen die niet verder zoeken dan hun neus lang is
FIXDONK
 

DeletedUser

Guest
Dank je, maar laat hem maar zeuren ;) Voelt hij zich tenminste ook weer nuttig :p
 

DeletedUser

Guest
je kent steef toch onderhand al wel ?
hij kwam altijd al met tegenstrijdige argumenten en opmerkingen waar je broek van af zakt :D
 

DeletedUser59838

Guest
Ik ken hem niet, maar zijn woorden zijn net zo lelijk als zijn avatar :D
 

DeletedUser

Guest
je kent steef toch onderhand al wel ?
hij kwam altijd al met tegenstrijdige argumenten en opmerkingen waar je broek van af zakt :D

daar hebben jullie nu ook leuke nieuwe spelers voor in de plaats gekregen, ze bakten in de discussie er niet veel van tegen ice hier. Overigens hebben jullie mij nooit weg weten te spelen, vond ik toch een beetje tegenvallen. Ik vrees dan ook voor jullie dorpen in de strijd.
 

DeletedUser

Guest
daar hebben jullie nu ook leuke nieuwe spelers voor in de plaats gekregen, ze bakten in de discussie er niet veel van tegen ice hier. Overigens hebben jullie mij nooit weg weten te spelen, vond ik toch een beetje tegenvallen. Ik vrees dan ook voor jullie dorpen in de strijd.

Nee je vond het gewoon leuk om van het ene account naar het andere te hoppen..
Grote bek, maar nog nooit wat gepresteerd. Lekker bezig.
 

DeletedUser

Guest
Ik werd gevraagd... Laat je eens wat beter informeren. Toen jullie begonnen te edelen zat ik al niet meer op mijn account
 

DeletedUser

Guest
daar hebben jullie nu ook leuke nieuwe spelers voor in de plaats gekregen, ze bakten in de discussie er niet veel van tegen ice hier. Overigens hebben jullie mij nooit weg weten te spelen, vond ik toch een beetje tegenvallen. Ik vrees dan ook voor jullie dorpen in de strijd.

natuurlijk... maar steef ik ben hartstikke blij dat je altijd bent gebleven, echt serieus dit zijn van die dagen dat ze niet meer stuk kunnen gaan.
ben ook blij dat voor de aanvallen kwamen je direct gevraagd bent naar een andere account.
waarom kunnen we niet zonder je ?! stel je zou er niet zijn dan zou 1 ieder van ons met die gare opmerkingen komen.. maybe ik, of fixdonk of soldier.. dekleinekaleman ?! :D
 

DeletedUser

Guest
Toen jullie 'geweldige' aanval kwam, waarvan ik later heb gehoord dat het maar liefst 2k clears waren van de vv, was ik allang weg van dat account. Hoe vaak hebben jullie Ice moeten vragen om een aanval te organiseren? Jullie kregen zelf de teller nooit boven de 2k, daarom moest ice altijd bijspringen. Same story bij Scooby destijds
 
Bovenaan