Rate de speler

DeletedUser

Guest
houd eerlijk gezegd wel van aandacht. :D iedereen wel denk ik, anders was het een saai wereldje geweest toch?
 

DeletedUser

Guest
Ik zal eens iemand uit een vijandige stam erbij nemen.

abrikoos07

Punten: 9
15mln punten is gewoon netjes.

ODA: 10
Al tijden nr 1 van de wereld.. What else can I say?

Cluster: 3
Sorry, maar hier scoor je niet zo hoog.

Reputatie: 8
Laat zichzelf hier niet veel zien, maar als hij iets post is het meestal een nette post. Ook in ingame chats die ik van hem heb gezien lijkt hij zich goed te gedragen.
Zijn ODA helpt hier ook wel bij :)

Stam: 6
[TWR] bestaat al lang, daarvoor respect. Maar lijkt de strijd tegen het overschot aan vijandig grensgebied toch langzaam aan te verliezen.
Verder veel leden met een vrij klein gemiddelde.

Lijkt me vrij objectief, toch? :p


hehe, slechts 3 voor mijn cluster? tja, als je lid bent van een aanvallende stam dan moet je je reppen om niet ingesloten te geraken door je eigen stamgenoten, en dan krijg je zo'n voortschrijdende cluster als de mijne.... maar 90% van mijn dorpen zijn dorpen die veroverd zijn op de vijand(en) .... en dat vind ik nog steeds het belangrijker dan de vorm....

maar als een mooi aaneengesloten cluster belangrijk is dan krijg ik heel binnenkort de kans om daaraan te werken, rondom mij wordt het één grote grijze massa van barbaardorpen, ik moet alleen nog mezelf kunnen overtuigen dat barbaren edelen leuk kan zijn (lukt me nog niet echt, lol) ....
 

DeletedUser

Guest
Als je jezelf daarvan weet te overtuigen .... knappe jongen.

Succes in ieder geval!
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet wat de redenen zijn voor je cluster, maar daar zei ik ook niets over.. Ik zei puur iets over de vorm, wat enkel een constatering is.
Daarbij bedoel ik dat niet als kritiek ofzo. Zou raar zijn als ik dat wel deed, want mijn cluster is alles behalve mooi. Zoals ik al zei... slechts een constatering.
 

DeletedUser28083

Guest
Speler:
Lady draky

Punten:
8

ODA:
8
Mooie plaats bepaald, Nr. 15. Ze kon je altijd goed helpen met haar clears

Cluster:
9
Mooi aan 1 gesloten cluster

Reputatie:
9
Reputatie was zeer goed bij der. Vele zullen haar missen nu ze stopt

Stam:
8
TWR altijd gezellige en sterke stam geweest, Stam bestaat nu al 2 jaar. Top stam:)
 

DeletedUser41379

Guest
Speler:
Mave1975

Punten:
8 niet zo super hoog ofzo, maar genoeg om leuk te spelen

ODA:
7
Niet super ODA maar wel een goeie aanvallen :D

Cluster:
8
Hoofdcluster is wel oke, en zij clusters is wel redelijk hoor :D

Reputatie:
10
Reputatie is in mijn ogen super, topspeler, respect voor de vijand kent ie :D nou, ook van mijn kant Respect!

Stam:
9
TWR is altijd een goede stam geweest, of het vijand is of niet. Top!
 

DeletedUser

Guest
ik ben zeker te onbekend om van iemand 'n rating over mij te krijgen? :(
 

DeletedUser

Guest
Speler:
Alexander-the-Great

Punten:
7.5 Zou een veel hogere ranking moeten hebben.

ODA:
7
Moet vooral niet te hoog worden, want ik ben zijn buurman ;)

Cluster:
7 Ik hou niet van losse stukken, maar hij heeft op zich grote clusters.

Reputatie:
7 Staat toch wel bekend als een goede speler. En is een man van zijn woord.
Ondanks dat wij vijanden zijn, een goede buur.

Stam:
10 De meest stabiele stam van W7. (Alleen moeten ze niet uit wraak , clears sturen. Dat kunnen ze vast beter plannen.)
 

DeletedUser

Guest
Speler:
Enrico75

Punten:
8.5 Groeit eigenlijk altijd en behoort toch wel bij de top. (onkruid vergaat niet?? :D)

ODA:
8.5 Echt een gedreven aanvaller. Vecht ook echt voor elk dorpje (zoals 36h om 3 dorpjes ;))

Cluster:
8.5 Een aantal zeer grote clusters, gelukkig nog niet 1 geheel.

Reputatie:
8.5 Een respectabele speler en is niet op zn achterhoofd gevallen.

Stam:
9 Een respectabele en stabiele stam. Naar eigen zeggen toch wel de grootste dreiging voor K 32.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan