Rate de speler

DeletedUser38277

Guest
Mededeling is al naar sue. Hij zal nadat ik heel lang op 1 heb gestaan mijn plek overnemen. Dit omdat ik geen vijanden meer heb in mijn buurt. Dat is natuurlijk nog beter, dat je ze helemaal kan wegwerken. Maar oda gaat hij idd halen.

En dan ben ik de laatste om hem geen proficiat te wensen. Dus bij deze alvast proficiat.

Ingame ook al gedaan.
 

DeletedUser50691

Guest
Mededeling is al naar sue. Hij zal nadat ik heel lang op 1 heb gestaan mijn plek overnemen. Dit omdat ik geen vijanden meer heb in mijn buurt. Dat is natuurlijk nog beter, dat je ze helemaal kan wegwerken. Maar oda gaat hij idd halen.

En dan ben ik de laatste om hem geen proficiat te wensen. Dus bij deze alvast proficiat.

Ingame ook al gedaan.

Alleen jammer dat je die rank 1 oda niet waardig ben :D
Kijk hoelang je over mij heb gedaan en hoeveel odd ik erbij heb gekregen door jullie...
Jij zoekt gewoon iedere keer een target dichtbij huis en je clears zovaak mogelijk sturen zonder enige strategie :rolleyes:

Opschepper!!:D
 

DeletedUser

Guest
Vind het wel leuk van hem dat hij me alvast feliciteert. :)
Bedankt Sylar! :D
 

DeletedUser38277

Guest
Eerlijk is eerlijk. Maar dat wil niet zeggen dat je de wereld gewonnen hebt he. Tis een leuke opsteker maar het is niets van betekenis in een oorlog. Wil enkel zeggen dat je graag en vaak aanvalt. Das positief. Maar niet alles. Is voor mezelf ook altijd zo geweest.

@ yoeri, beuken en blijven beuken is ook een taktiek.
 

DeletedUser50691

Guest
Eerlijk is eerlijk. Maar dat wil niet zeggen dat je de wereld gewonnen hebt he. Tis een leuke opsteker maar het is niets van betekenis in een oorlog. Wil enkel zeggen dat je graag en vaak aanvalt. Das positief. Maar niet alles. Is voor mezelf ook altijd zo geweest.

@ yoeri, beuken en blijven beuken is ook een taktiek.

Je heb verschillende manier de stomme en de slimme na 8 maanden werden jullie pas slim best ernstig :D
 

DeletedUser38277

Guest
Maar na 8 maanden ben ik er nog met meer en meer punten. Bij jouw gaan ze steeds weg. Das het verschil. Of het nu 1 dag is of 10 jaar, jij bent een opgever, ik niet.

Ik vind het nog steeds raar hoe mensen nadat het te laat is toch nog gaan zeggen hoe superieur ze zijn en wat ook. Ik had klein front, stam wilde in het begin geen tijd geven aan yoeri omdat er andere prioriteiten zijn en ik heb altijd gezegd dat yoeri een goede, zo niet, de beste tegenstander uit mijn buurt kan zijn.

En toch weer zo een idiote opmerkingen. Dat is mss het tekort van vele spelers.

Is het zo moeilijk om iets toe te geven? Ik vind het logisch om toe te geven dat als het feit er is of er bijna is iemand beter of meer punten gaat hebben. Dus zeg ik gewoon, sue gaat verdient naar eerste plek oda.
Net als ik altijd heb gezegd, yoeri is een goed tegenstander.

Maar dat hij hier nu weer komt verkondige dat het een STOMME' speelwijze is is zo tipisch puberaal gedrag. Ik had in begin amper 5 frontdorpen. Wat moet ik dan doen? Maar soit, jij je zin hoor. Je bent een topper en de beste van w13. Jammer dat je account zo klein is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser36806

Guest
Sylar, ik hoop dat je snapt dat er een mega verschil is tussen na 1 week opgeven, en 8 MAANDEN...

@Sue gefeliciteerd. Je verdient em!
 

DeletedUser38277

Guest
Als ik een co had gehad die af en toe eens mee paar 1000 clears zou verzenden had ik al wel verder uitgelopen geweest. Maar goed, dat geheel terzijde.

;-)
 

DeletedUser

Guest
Als ik een co had gehad die af en toe eens mee paar 1000 clears zou verzenden had ik al wel verder uitgelopen geweest. Maar goed, dat geheel terzijde.

;-)

lol heeft sue ook alleen moeten doen :D

dus zeker verdient sander (is niet zijn echte naam :rolleyes:)..... wel GROOTS van sylar om netjes te bedanken ... dat siert hem wel .... zag net op interne chat dat het werd gewaardeerd :D
 

DeletedUser38277

Guest
Vandaar ook dat ik mijn troepjes er nog eens heb uit gezonden. Ff nog vertragen.
 

DeletedUser

Guest
OK.

Darchy:
punten: 10/10 Edelt veel. (internen :p)
ODA: 9/10
reputatie: 0/10 grootste spammer die er is, de ene speler doet nooit wat (je weet over wie ik heb heb! :p)
ligging: 9/10 mooi cluster daar vanboven
stam: 10/10 Je zit met mij dus in de pro stam...
uiteindelijke account cijfer: -7/10
 

DeletedUser

Guest
OK.

Darchy:
punten: 10/10 Edelt veel. (internen :p) (internt veel ??? valt wel mee :D alleen veel bb dorpen maar ja is niet mijn schuld :p )
ODA: 9/10 ja er zijn helaas 2 oda noobs voor me :p
reputatie: 0/10 grootste spammer die er is, de ene speler doet nooit wat (je weet over wie ik heb heb! :p) geen idee over wie je het hebt , en spammen doen we nooit ?
ligging: 9/10 mooi cluster daar vanboven (ja c15 is idd mooi uitgebouwd :p )
stam: 10/10 Je zit met mij dus in de pro stam... vind =3 wel gezelliger denk ik :D
uiteindelijke account cijfer: -7/10
oke mooi :D
 
Bovenaan