Rate de speler

DeletedUser

Guest
Mag geen namen gebruiken. :p En de r spreek je toch uit al de re van rate?
 
Reactiescore
1.018
VeNcO2
-Punten 8/10, mooie rang:)-ODA 7/10, rang 6 (450 mil verslagen), ziet er goed uit zo
-Reputatie
8/10 Weet nog niet zo heel veel van je, maar je staat open voor een gesprek en houdt van spam :D
-Ligging 6/10, beetje een aparte vorm, maar wel redelijk (klik)
-Stam Na =3 zeker de beste. 7/10
Gemiddelde zal zo rond de 6,8 liggen, als je het echt wil weten moet je maar rekenen:p

Sue Clearwater
Punten: 7/10, mooi puntenaantal, kan hoger:p
ODA: 8.5/10, netjes
Reputatie: 7/10, ken je niet echt goed ofzo:p
Ligging: 7/10 Beter dan het cluster van VeNco
Stam: Zie VeNco


 

DeletedUser

Guest
Reputatie??? Ik ben de basher. :p Ik bash alles en iedereen kapot. ^^ Al moet ik er 6000 aanvallen voor de deur uit sturen! (lol)
Ligging verdient wel zeker een 8. :O ODA een 10, ben de champion y' know.
 

DeletedUser

Guest
Ja, sylar staat rang 1, maar is niet ODA champ, groeit niet genoeg in ODA. ^^ Sylar zegt dat clears continu lopen, geloof ik weinig van, anders had hij me veel verder voor gelopen. :)
 

DeletedUser38277

Guest
Ik ga hier niet te lang over uitwijken. Maar sta al heel lange tijd op plek 1 en zoals het er nu uitziet gaat dat nog lang duren.

Maar sue denkt dat zij nr1 is dus is ze het maar. Dat lijstje waar ik vanboven sta is maar van TW en doet niets ter zaken.

Tis niet omdat je paar weken of paar maanden actief hebt gezonden dat je dan ineens de eerste bent. Dit is iets van lange adem en het zal voor sue nog een lange adem blijven duren voor ze mij voorbij steekt. En dan komt nog de vraag of ze ook dorpen van die vijanden gaat blijven nemen.

Thats it. Weer paar maanden niet meer hier komen.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga hier niet te lang over uitwijken. Maar sta al heel lange tijd op plek 1 en zoals het er nu uitziet gaat dat nog lang duren.

Maar sue denkt dat zij nr1 is dus is ze het maar. Dat lijstje waar ik vanboven sta is maar van TW en doet niets ter zaken.

Tis niet omdat je paar weken of paar maanden actief hebt gezonden dat je dan ineens de eerste bent. Dit is iets van lange adem en het zal voor sue nog een lange adem blijven duren voor ze mij voorbij steekt. En dan komt nog de vraag of ze ook dorpen van die vijanden gaat blijven nemen.

Thats it. Weer paar maanden niet meer hier komen.

Kinda liked that :D

Maar het feit is wel dat Sue hard op je inloopt en hij altijd online is die fanatiekeling :p
 

DeletedUser38277

Guest
Ik denk dat het gat komende tijd toch niet gaat verkleinen.
 

DeletedUser38277

Guest
Als je deze week weer bekijkt zie je weer duidelijk waarom ik op nr1 sta bij oda. En niet bijvoorbeeld mijn achtervolger.
 

DeletedUser

Guest
Tja, ik ben nog lang niet klaar. :)
Ben zeker weten vaker online dan jij, ik loop zo over =3 heen als ik wil... Heb al tegen veel hardere vijand mogen strijden. :p
Er is ook nog een verschil tussen rang 1 en een verdiende rang 1. :)
Het gat zal snel enorm klein worden. Of dacht je dat je met 60 mio ODA mijn groei al in de buurt komt? :p Nee zeker niet, ik ga nog steeds harder dan jou en dat zal zo blijven ook. :)
 
Reactiescore
1.018
Ooh, en hier reageerd ie wel he:p
Over wie wil je eigenlijk precies heenlopen? of volgende week pas weer, als alles weer tip top in orde is^^
Hoe hoog was je avvdd nu eigenlijk geworden?
 

DeletedUser

Guest
Wat is er niet tiptop dan? :)
Meeste dodge je toch...
Geen idee, zal ik het opzoeken voor je? :D
 

DeletedUser

Guest
op 03.11.2012 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (1.441.046 eenheden)!

Had ook plunderaar. ^^

op 03.11.2012 heb jij de meeste dorpen in deze wereld geplunderd (1.377 dorpen)!

Lol. :)
 
Bovenaan