Rate de speler

DeletedUser

Guest
Inderdaad... Je kan zeggen wat je wilt, maar die van 2007 zijn de eerste en de echte.
Sommige zijn pas begonnen in 2010 en vinden hun eigen al heel wat. :D

Fout noob. In oktober 2006 is de Nederlandse server van start gegaan. Hoezo die van 2007 zijn de eerste en echte? :rolleyes:
 

DeletedUser3435

Guest
Fout noob. In oktober 2006 is de Nederlandse server van start gegaan. Hoezo die van 2007 zijn de eerste en echte? :rolleyes:
Laten we dan maar zeggen, dat wij de enigste zijn vanaf wereld 1 die hier nog rondlopen, veel zullen het niet meer zijn. :D Jij bent er al geen van.
 

DeletedUser2626

Guest
Laten we dan maar zeggen, dat wij de enigste zijn vanaf wereld 1 die hier nog rondlopen, veel zullen het niet meer zijn. :D Jij bent er al geen van.
Ik ben op w2 begonnen ter info, w1 was idd 2006 en ik ben redelijk laat op w2 begonnen overigens daarnaast heb ik mijn forum account ook wat later gemaakt volgens mij.
 

DeletedUser

Guest
Als je Af account niet uit 2007 komt ben je NOOB:eek:

DoYouLikeIt.

DoYouLikeIt.'s schermafbeelding

Geregistreerd: 9 mei 2011

You are so right !!

Laten we dan maar zeggen, dat wij de enigste zijn vanaf wereld 1 die hier nog rondlopen, veel zullen het niet meer zijn. :D Jij bent er al geen van.

Hoe triest ben je dan ? 5 jaar verspillen aan een spelletje. Manmanman... En er nog trots op zijn ook. *teiltje halen gaat*
 

DeletedUser

Guest
Thymdavia

-Punten 20mio, rang 55. Dat is bijna precies op de helft van de wereld. Matige rang voor een voormalig top3 account. 6/10
-ODA 112 mio, rang 65. Houdt blijkbaar niet zo van aanvallen :p 6/10
-Reputatie Weet nog niet zo heel veel van je, maar je staat open voor een gesprek en houdt van spam :D 8/10
-Ligging Mooi solide cluster, alleen behoorlijk wat RF om je heen wat lastig kan gaan worden. 7,5/10
-Stam Na ~RF~! zeker de beste. 8/10

Totaal: 35,5/50
= 7,1
 
Reactiescore
1.037
Ik word hier hoger gerate als op 19^^ Ik zal morgen ook eens wat spelers doen:)

En trouwens, ik hou wel van aanvallen hoor:p vandaag lekker wat cleartjes de deur uit geweest:D
 

DeletedUser

Guest
no, ik zoek hem. Maar gezien jij hem niet kent, zul je ook niet weten waar die uitangt :)

Geen idee nee. Ken alleen de mensjes van RF en daar zit geen Tim tussen, of het moet een onbekende zijn :p
Wat er in =3 rond spookt, heb ik geen flauw idee van. Niet veel soeps volgens mij :D
 
Bovenaan