Rate de speler

DeletedUser

Guest
En dat beredeneer jij op? Je kent me niet eens Careless.
Alleen de rond december die gesprekjes, toen jullie me nog zo graag na BB wilde trekken..


Ik beredeneer mij op acties nog ten tijde van fresh;)
VV'tjes in de zuiderlijke stammen.
Wat rondneuzen en info op doen.
En als dat laatste je dwars zit;)

Wij van 24/7 wilden iig enkel rat en KC erbij.
De rest was erbij zonder dat we er erg in hadden.


Ha-ha, als hij een middelmatige noob is en je zijn prestaties bekijkt, wat ben jij dan?
Ik kan er gewoon niet inkomen dat jij echt zo dom bent dat je zoiets durft te zeggen.

Tuurlijk.
Jij ziet zo doorheen je pc dat ik dom ben:rolleyes:


Gehaat inderdaad; door noobs :D En toch doe ik het altijd beter als al die haters en zit ik in de beste stam... Maar ik weet zeker dat ik meer spelers achter me heb staan als jou, maar dat zijn dan eerder degelijke spelers. Niet van die noobs met een grote mond zoals jij en die haskier etc.

Jij hebt steeds zo'n grote mond.
Echt onophoudelijk.
Wij dagen je uit.
Maar nee, je verzint iedere keer wel een excuus.
En dan later ga jij ons zeggen op een ander acc te spelen.
Als jij de topper bent, is het toch een kleintje om een acc. te vinden.
Je zult vast geen inwerktijd nodig hebben, want je bent toch zo'n topper.
Maar nee, juist.
Je hebt geen tijd(Durft maw niet), want zie dat je afgaat.:rolleyes:

Neenee Carelessje, er is een verschil hoor. :D Jij zou willen dat je het evengoed deed als toppers, maar omdat je het simpelweg gewoon niet KAN zeg je nu 'like we care'.
Bovendien, ik denk dat iedereen mij IG wel 10 keer zo serieus neemt als jou hoor, no offence. :D

Tis maar wat je er van denkt:p
Maar als je op w13 kijkt, dan mag ik met recht en rede zeggen dat velen me serieuzer nemen dan jou:p


Ja want Careless was top :rolleyes: het lachertje van wereld 8, dat was Careless.
En iedereen word gevraagd voor accounts, na de start daalt het niveau altijd omdat er veel gaan stoppen en co's zijn er altijd nodig.
Ik word wekelijks voor een top 10 of top 5 account gevraagd, op zowat elke wereld kan ik beginnen als ik wil, 'who cares'? Je moet het zelf waarmaken, en dat kun jij dus niet.

O, maar ik wordt niet zomaar gevraagd hoor;)
Ik wordt meestal enkel gevraagd wanneer een account onder vuur ligt.
En je kunt proberen, maar die heb ik tot nu toe(op 1 na jammergenoeg) allen gered, en de verliezen tot nihil teruggebracht.:)
Als je wekelijks wordt gevraagd, dan wil ik ook wel eens je vragen zien hoor;)
Je kunt wel stoer doen, 'O, men vraagt mij wekelijks'.
Toon ze eerst:)

En haha, Kredict is in eigen stam en zelfs bij de vijand zeer goed bekend. Velen vijanden nomineren Kredict als account met meeste skills. De enigste die zichzelf belachelijk maakt ben jij nog altijd Careless, op wereld 8 stond ik al boven jou, en dat zal ook altijd zo zijn...

Ik denk niet dat Dark Lemon zo onbekend was hoor.
Laat staan dat Careless onbekend was op w8.
Ik snap je punt hier niet hoor:rolleyes:
Verduidelijk es?


Ik verwacht dat je Ratiusu was?!
Verder bekijk hoe het nu is, Omnipotens stopte zelf.
De nummer 1 die nu niet eens meer in de top 10 staat, zegt genoeg toch?
En ik heb me netjes aan mijn woord gehouden en op barbaar gegaan.

Janno = Rat
 

DeletedUser

Guest
Ach, laat dat onbeschilderd tuinhek (Krepox) nou maar weer doen. Hij heeft het nooit gesnapt, hij snapt het niet en hij zal het ook nooit snappen. Vast komt hij weer met een reply van "ik snap het wel maar jij snapt niet dat je noob bent :D:D:D" of whatever maar dat is ok. Iedereen heeft tijd nodig om volwassen te worden. Hij blijkbaar wat meer dan anderen. :)
 

DeletedUser39679

Guest
Stoken tussen Greed en CCCP heet zoiets. Maar meer gestopt omdat ik over een paar dagen op een account mag. Sommige worden daar wel eens voor gevraagd.

Maar eeh nee, ik heb nooit op Het Laatste Godje gespeeld toen hij op rang 5 stond ofsow.
Ik speel er nu denk ik een anderhalve maand, fail

Stoken tussen Greed en CCCP, haha noem dat maar een fail-actie!
Welk account mag je nu bespelen dan, nadat Rar, waarvan jij lid/leider was, alweer is opgeheven?!

Ik beredeneer mij op acties nog ten tijde van fresh;)
VV'tjes in de zuiderlijke stammen.
Wat rondneuzen en info op doen.
En als dat laatste je dwars zit;)

Wij van 24/7 wilden iig enkel rat en KC erbij.
De rest was erbij zonder dat we er erg in hadden.


Janno = Rat

Mijn acties in tijden van Fresh.. top 40 account altijd solo bespeeld. Zelfs in de start fase geen co gehad! En jij stond met Dark Lemon destijds nog niet eens top 50. Nu kun je wel zeggen, ik stond wel nr. 1 Oda.. maar dat is een fijne buurt hebben en je cleartjes blijven sturen.
Vv'tjes in de zuidelijke stammen, dat wil ik dan ook wel is zien.. hetzelfde geld voor je info. Jij zeikt hier wel dat Krepox met bewijs moet komen, maar dan wil ik dat bewijs ook wel is zien.
Bij Fresh was er bijna nooit vv nodig, aangezien iedereen die werd aangevallen inactief was. Éen van de weinige was Mellajouve, die ook is blijven staan in tijden van Lock. Heb ik ook vaker vv gehad, dus niet zo slecht gedaan.

Waarom pmde Janno mij vaker, of sprak me aan op msn of ik echt niet wilde komen. Zelfs Haskier had ik nog een pm gesprek mee, en vertelde dat Red General en die allemaal niet mochten komen.. maar de planning was wel dat ik zou moeten komen.

Verder is Rat idd Janno, dat weet ik, maar hoeveel mensen maken tegenwoordig wel niet een nieuw forum accountje aan?
 

DeletedUser59215

Guest
En haha, Kredict is in eigen stam en zelfs bij de vijand zeer goed bekend. Velen vijanden nomineren Kredict als account met meeste skills. De enigste die zichzelf belachelijk maakt ben jij nog altijd Careless, op wereld 8 stond ik al boven jou, en dat zal ook altijd zo zijn...

Lol Man zelfs in je eigenstam op w18 kunnen ze je niet uitstaan;)

En Kredict acc met meeste skills?
Je tipt niet eens aan sommige noepje:eek:
 

DeletedUser39679

Guest
Lol Man zelfs in je eigenstam op w18 kunnen ze je niet uitstaan;)

En Kredict acc met meeste skills?
Je tipt niet eens aan sommige noepje:eek:

Voordat we in |P| zaten konden ze Krepox idd niet uitstaan, maar op AF en stamverband/privé is een wereld van verschil. Dus dat bewijs wil ik hier ook wel is zien

En ik zet hier even paar citaten neer, jammer dat het topic niet meer bestaat waarin je de 10 beste spelers moest noemen. Hierin stonden we eigenlijk in elk lijstje.

Outrospective



Geregistreerd: 15 mei 2009

Meestbelovende speler voor de toekomst:
Kredict., ook alweer, het zijn zeer sympathieke speler, hebben zeker en vast de skills en verwacht nog wel wat van ze




Zaletio



Geregistreerd: 16 januari 2009
Locatie: Eindhoven


Beste speler qua skills: Kredict, Emar007 en ook over Erpa heb ik veel goeds gehoord.




jaapie67

Geregistreerd: 13 april 2011 #2738

Kredict, zitten twee zeer goede spelers op, J. & Y., ze hebben toch al bewezen dat ze een goed offensief kunnen opzetten. Ook zeer weinig interns achter hun naam staan



Retribution.



Geregistreerd: 13 mei 2011
Locatie: Zuid-Holland | Rotterdam.

Beste spelers:
Kredict, ook van hun verwacht ik een standaard top 10 plek, wellicht top 5 J en Y keep it up!



escape9



Geregistreerd: 14 augustus 2010

Beste speler:
Kredict : Ook deze speler ga ik redelijk veel mee om, en deze speler komt terug in de top 10, en misschien top 5!
 

DeletedUser

Guest
Voordat we in |P| zaten konden ze Krepox idd niet uitstaan, maar op AF en stamverband/privé is een wereld van verschil. Dus dat bewijs wil ik hier ook wel is zien

En ik zet hier even paar citaten neer, jammer dat het topic niet meer bestaat waarin je de 10 beste spelers moest noemen. Hierin stonden we eigenlijk in elk lijstje.

Outrospective



Geregistreerd: 15 mei 2009

Meestbelovende speler voor de toekomst:
Kredict., ook alweer, het zijn zeer sympathieke speler, hebben zeker en vast de skills en verwacht nog wel wat van ze




Zaletio



Geregistreerd: 16 januari 2009
Locatie: Eindhoven


Beste speler qua skills: Kredict, Emar007 en ook over Erpa heb ik veel goeds gehoord.




jaapie67

Geregistreerd: 13 april 2011 #2738

Kredict, zitten twee zeer goede spelers op, J. & Y., ze hebben toch al bewezen dat ze een goed offensief kunnen opzetten. Ook zeer weinig interns achter hun naam staan



Retribution.



Geregistreerd: 13 mei 2011
Locatie: Zuid-Holland | Rotterdam.

Beste spelers:
Kredict, ook van hun verwacht ik een standaard top 10 plek, wellicht top 5 J en Y keep it up!



escape9



Geregistreerd: 14 augustus 2010

Beste speler:
Kredict : Ook deze speler ga ik redelijk veel mee om, en deze speler komt terug in de top 10, en misschien top 5!

ga jij nu ook lijstjes posten om te laten zien hoe goed je bent ? Krepox wannabee...
 

DeletedUser3435

Guest
ga jij nu ook lijstjes posten om te laten zien hoe goed je bent ? Krepox wannabee...
Ach jochie, het is niet erg dat mensen zo geen commentaar voor jou voer hebben hoor, nog een paar jaar oefenen. :D Hetzelfde geld voor King of Justice en TAP.. Er is een reden waarom mensen nieuwe AF accounts aanmaken jongens.. meestal omdat ze al zo hard failden onder die vorige naam.

@ Careless, ik zou je graag al mijn msn gesprekken doorsturen hoor. :D Maar ik kan op elke wereld beginnen die ik wil. Alleen heb ik er de tijd niet voor, anders zou ik zeker wereld 16 of wereld 19 erbij nemen.
High 5 oftewel dus (vroeger) op de Fokke

Snap je mijn punt niet? Careless was DE Joke van wereld 8 toen ik er nog speelde :D En Dark Lemon is inderdaad niet onbekend omdat je hier continu propaganda voerde, maar kwa account zelf stelde het niet veel voor buiten een ODA boost.
Lol Man zelfs in je eigenstam op w18 kunnen ze je niet uitstaan;)

En Kredict acc met meeste skills?
Je tipt niet eens aan sommige noepje:eek:
Nog eens een bewijs van jullie kortzichtigheid. :D Ik voerde altijd uit het kamp van Select propaganda tegen |P|, tuurlijk konden we elkaar niet uitstaan.
Toen ik solliciteerde werd ik toch wel geaccepteerd, raar hé? Snap je ooit nog wel. :D
Noepje? Zucht... meer als zucht heb ik er echt niet op te zeggen.
Grootheidswaanzin van een speler in de top 1000 waarschijnlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser39679

Guest
ga jij nu ook lijstjes posten om te laten zien hoe goed je bent ? Krepox wannabee...

King of noob zei dat we uitgekotst werden en dat wij nog niet eens aan sommige noobs tipte. Dit weerleg ik met wat citaten, en is het nog niet goed? Ga dan alsjeblieft verder ''wenen''
 

DeletedUser

Guest
Ach jochie, het is niet erg dat mensen zo geen commentaar voor jou voer hebben hoor, nog een paar jaar oefenen. :D Hetzelfde geld voor King of Justice en TAP.. Er is een reden waarom mensen nieuwe AF accounts aanmaken jongens.. meestal omdat ze al zo hard failden onder die vorige naam.

oefenen ? waarop / in / voor ? Om net zon debiel te worden als jij. Doe eens niet zo gek. In hard weglopen ? Nee, zo laf ben ik niet.

Wat betreft de nieuwe AF accounts heb ik het idee dat je weer een ander onderwerp aansnijdt als dat waar het over gaat, maar dat zijn de meeste hier wel gewend van jou ;)
 

DeletedUser3435

Guest
oefenen ? waarop / in / voor ? Om net zon debiel te worden als jij. Doe eens niet zo gek. In hard weglopen ? Nee, zo laf ben ik niet.

Wat betreft de nieuwe AF accounts heb ik het idee dat je weer een ander onderwerp aansnijdt als dat waar het over gaat, maar dat zijn de meeste hier wel gewend van jou ;)
Ja inderdaad, kijk maar naar je 1ste zinnetje. :D Hoelang speel jij al op wereld 13? Na mijn tijd waarschijnlijk.
En als ik dan uitleg wat er gebeurd is en Erikd kan dit zelfs bevestigen, en jullie nog als een stelletje kleine kinderen hele tijd blijven roepen met dat 'weglopen'. Ben je NOG minder ontwikkeld en jonger dan ik eerst dacht dat je was :D

Jij moet oefenen op het spelletje zelf, jezelf belachelijk maken op het AF heb je al genoeg gedaan. Zoals ik al eens zei, je hebt noobs met zelfkennis, en je hebt types zoals jij. Waarom denk je dat die nieuwe AF account anders nodig was? En dan nog zo'n kleuterachtige wannabe naam.

Stoken tussen Greed en CCCP heet zoiets. Maar meer gestopt omdat ik over een paar dagen op een account mag. Sommige worden daar wel eens voor gevraagd.

Maar eeh nee, ik heb nooit op Het Laatste Godje gespeeld toen hij op rang 5 stond ofsow.
Ik speel er nu denk ik een anderhalve maand, fail
Manman, het word nog erger als die clown hierboven.
Kapitein haak.

Tjeessssss :D Haha ik mocht op wereld 19 bijvoorbeeld meteen beginnen op De Fokke als ik zin had, heb pas zelfs.
Maar jij hebt Camaro waarschijnlijk ook gekregen? Als ik je verhaal zo zie van Het laatste godje.
Maar jij past wel tussen die spelers hier hoor, no worries. Even hoog niveau :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja inderdaad, kijk maar naar je 1ste zinnetje. :D Hoelang speel jij al op wereld 13? Na mijn tijd waarschijnlijk.
En als ik dan uitleg wat er gebeurd is en Erikd kan dit zelfs bevestigen, en jullie nog als een stelletje kleine kinderen hele tijd blijven roepen met dat 'weglopen'. Ben je NOG minder ontwikkeld en jonger dan ik eerst dacht dat je was :D

Jij moet oefenen op het spelletje zelf, jezelf belachelijk maken op het AF heb je al genoeg gedaan. Zoals ik al eens zei, je hebt noobs met zelfkennis, en je hebt types zoals jij. Waarom denk je dat die nieuwe AF account anders nodig was? En dan nog zo'n kleuterachtige wannabe naam.

1) dus dit is mijn nieuwe naam ? Doe eens bewijzen.
2) dus ik speel nog niet lang? Doe eens bewijzen

m.a.w, je lult weer als een kip zonder kop, verzint er weer op los en je weet absoluut niet wat je zelf zegt.

Doe eens bewijs leveren !

p.s. Ben zo blij dat jij je op het AF niet belachelijk maakt. Dat zou helemaal te gek zijn he, vindt je ook niet ?
 

DeletedUser57854

Guest
Manman, het word nog erger als die clown hierboven.
Kapitein haak.

Tjeessssss :D Haha ik mocht op wereld 19 bijvoorbeeld meteen beginnen op De Fokke als ik zin had, heb pas zelfs.
Maar jij hebt Camaro waarschijnlijk ook gekregen? Als ik je verhaal zo zie van Het laatste godje.
Maar jij past wel tussen die spelers hier hoor, no worries. Even hoog niveau :D

Ik ben met Camaro666 gefuseerd toen ik zelf op rang 14 stond.
 

DeletedUser

Guest
Ach jochie, het is niet erg dat mensen zo geen commentaar voor jou voer hebben hoor, nog een paar jaar oefenen. :D Hetzelfde geld voor King of Justice en TAP.. Er is een reden waarom mensen nieuwe AF accounts aanmaken jongens.. meestal omdat ze al zo hard failden onder die vorige naam.

Ja, dat kan heel goed zijn. :) Echter weten de meeste W13 AF'ers wel waarom ik nu dit AF account gebruik ipv m'n oude account.

EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=PbcctWbC8Q0 = Krepox die weer een noob powned.

Krepox, doe eens escape knop drukken. :rolleyes: (Wie snapt de dubbelzinnigheid? :rolleyes:)

RE-EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=0mmIR9xaYi8&feature=fvwrel = AF'er in discussie met Krepox. Je weet vast wel wie wie is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3435

Guest
1) dus dit is mijn nieuwe naam ? Doe eens bewijzen.
2) dus ik speel nog niet lang? Doe eens bewijzen

m.a.w, je lult weer als een kip zonder kop, verzint er weer op los en je weet absoluut niet wat je zelf zegt.

Doe eens bewijs leveren !

p.s. Ben zo blij dat jij je op het AF niet belachelijk maakt. Dat zou helemaal te gek zijn he, vindt je ook niet ?
Pfff, zo vermoeiend.. :D Laten we even beginnen bij dit:
Waar speel jij, wat is je IG naam?
Ja, dat kan heel goed zijn. :) Echter weten de meeste W13 AF'ers wel waarom ik nu dit AF account gebruik ipv m'n oude account.

EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=PbcctWbC8Q0 = Krepox die weer een noob powned.

Krepox, doe eens escape knop drukken. :rolleyes: (Wie snapt de dubbelzinnigheid? :rolleyes:)

RE-EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=0mmIR9xaYi8&feature=fvwrel = AF'er in discussie met Krepox. Je weet vast wel wie wie is.
Kleuterhumor.. o zo schattig, wat een tijden.
Ik ben met Camaro666 gefuseerd toen ik zelf op rang 14 stond.
Nice, dat was toch je eigen account?? :D Of was er een speler langst je gestopt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Pfff, zo vermoeiend.. :D Laten we even beginnen bij dit:
Waar speel jij, wat is je IG naam?

?

Manmanman, is mijn IG naam belangrijk om antwoord te kunnen geven ? Of heb je nu niks om me af te zeiken nu je mijn naam niet weet. Best lastig he, discussieren over inhoudelijke vragen ipv erom heen kunnen draaien.

Doe eens eerst zelf antwoorden geven. Nu gaan we de rollen omdraaien ( wat geen verassing is) en dat moeten we niet willen mensen !!
Jij beweert dingen, bewijs dat. Kan je dat niet, dan loop maar weer weg. Moeilijker moeten we het niet maken mensen !
 

DeletedUser3435

Guest
Manmanman, is mijn IG naam belangrijk om antwoord te kunnen geven ? Of heb je nu niks om me af te zeiken nu je mijn naam niet weet. Best lastig he, discussieren over inhoudelijke vragen ipv erom heen kunnen draaien.

Doe eens eerst zelf antwoorden geven. Nu gaan we de rollen omdraaien ( wat geen verassing is) en dat moeten we niet willen mensen !!
Jij beweert dingen, bewijs dat. Kan je dat niet, dan loop maar weer weg. Moeilijker moeten we het niet maken mensen !
Nee eigenlijk niet, het enigste wat jij doet is de nadruk leggen op je klein brein door het werkwoord 'doen' overal te gebruiken.. :D Dus inhoudelijke vragen?
 

DeletedUser

Guest
Nee eigenlijk niet, het enigste wat jij doet is de nadruk leggen op je klein brein door het werkwoord 'doen' overal te gebruiken.. :D Dus inhoudelijke vragen?

1) dus dit is mijn nieuwe naam ? Doe eens bewijzen.
2) dus ik speel nog niet lang? Doe eens bewijzen
 
Bovenaan