Rate de speler.

Reactiescore
134
Ik was die leuke MB die tussen Acta en IAA zat ! (Yannickhim) :oops:
En beide partijen hebben inactieve periodes gehad met heel wat CF's tot gevolg xD
 
Reactiescore
1.365
Ik was die leuke MB die tussen Acta en IAA zat ! (Yannickhim) :oops:
En beide partijen hebben inactieve periodes gehad met heel wat CF's tot gevolg xD
Oooooooooo, jouw naam is ook veranderd! xD Jij was altijd wel chill om mee te pmen idd :). Genoeg cfs idd, toen jullie slim edels gingen sturen toen ik lag te snurken, goed aangepakt van jullie kant :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ik sta op 11, sad life :’(
Als je snel 1 van je moraalbrekers edelt spring je die top 10 wel binnen! En dan krijg ik mogelijks geen incs meer?
 
Reactiescore
903
Weinig bekenden op het eerste zicht, zou het eigenlijk niet weten wat ik ervan moet vinden. Beetje aparte wereld :p

jij bent wel een toppertje hoor <3
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Rank 1 en 9 schelen ook atm 11k punten, terwijl rank 9 en 10 maarliefst 10k scheelt :').

Zitten wel in een fase waarin t allemaal per dag enorm kan veranderen natuurlijk. Voor nu ben ik vooral benieuwd hoe Noord West zich gaat ontwikkelen, LevelUp en z'n ploeg spelen in de core, die rim is toch nog geen opmerkelijke grote stam oid. Waar Noordoost tot en met zuid west vol liggen met top 20 accounts.
 
Reactiescore
157
Rank 1 en 9 schelen ook atm 11k punten, terwijl rank 9 en 10 maarliefst 10k scheelt :').

Zitten wel in een fase waarin t allemaal per dag enorm kan veranderen natuurlijk. Voor nu ben ik vooral benieuwd hoe Noord West zich gaat ontwikkelen, LevelUp en z'n ploeg spelen in de core, die rim is toch nog geen opmerkelijke grote stam oid. Waar Noordoost tot en met zuid west vol liggen met top 20 accounts.

Sluit mij hier wel bij aan. Al ben ik vooral benieuwd hoe de stam GANG, GUARDS en Orde het gaan doen
 
Reactiescore
1.918
Voor mij is @Meister nog steeds kandidaat voor deze wereldwinst als nummer 1. Ik moet wel zeggen dat hij een vreemde tactiek hanteert deze wereld, had verwacht dat hij sneller ging groeien
 
Bovenaan