Rate de speler.

Reactiescore
280
Dat kan je over meerendeel van de top 10 zeggen. Die ODA ranglijst is om te janken hoe die er nu uitziet, meer intern dan wat anders lijkt het wel :0

Dat komt omdat de grote spelers meerdere moraalbrekers hebben die op hun beurt weer meerdere moraalbrekers hebben.
 
Reactiescore
53
Dat komt omdat de grote spelers meerdere moraalbrekers hebben die op hun beurt weer meerdere moraalbrekers hebben.

Begrijp ik wel, maar alsnog is er veel verschil hierin. Als ik alleen al zie dat een van onze mb's en wijzelf al in top 10 staan lijkt het alsof andere accs meer internen dan zelf clearen tbh.
 
Reactiescore
3.540
Het is een logisch gevolg van pp-abusing. Deze spelers lopen dermate voor op hun omgeving dat het moraal zeer slecht is, waardoor ze MB's gaan ronselen.

Moraal is in het leven gebracht om kleinere spelers meer kansen te bieden maar eigenlijk verkleint het de kansen voor deze kleine spelers. Grote spelers nemen nu mb's, vaak spelers die zelfs al groter zijn als hunzelf(de kleinere speler), spelers waarmee ze anders zouden samenwerken tegen deze grote speler. Nu worden ze weggeplukt en tegen hun gebruikt om het moraal te omzeilen. Ik zeg niet het moraal geen nut heeft, al zal het zeker in een minderheid van de situaties voordeel opleveren waarbij het best eens in vraag gesteld mag worden of dit nog relevant is.


Maar daarbij kan je meteen ook de vraag stellen of het streven naar eerlijke middelen relevant is wegens TW hier toch geen enkele intentie toe heeft.
 
Reactiescore
157
Het is een logisch gevolg van pp-abusing. Deze spelers lopen dermate voor op hun omgeving dat het moraal zeer slecht is, waardoor ze MB's gaan ronselen.

Moraal is in het leven gebracht om kleinere spelers meer kansen te bieden maar eigenlijk verkleint het de kansen voor deze kleine spelers. Grote spelers nemen nu mb's, vaak spelers die zelfs al groter zijn als hunzelf(de kleinere speler), spelers waarmee ze anders zouden samenwerken tegen deze grote speler. Nu worden ze weggeplukt en tegen hun gebruikt om het moraal te omzeilen. Ik zeg niet het moraal geen nut heeft, al zal het zeker in een minderheid van de situaties voordeel opleveren waarbij het best eens in vraag gesteld mag worden of dit nog relevant is.


Maar daarbij kan je meteen ook de vraag stellen of het streven naar eerlijke middelen relevant is wegens TW hier toch geen enkele intentie toe heeft.

De oplossing zou zijn geen pp beurs en versnellen van bouwtijden/korting.

Maar dan moet innogames een inkomsten bron opzeggen en zie dat niet gebeuren.
 
Reactiescore
55
De oplossing zou zijn geen pp beurs en versnellen van bouwtijden/korting.

Maar dan moet innogames een inkomsten bron opzeggen en zie dat niet gebeuren.

De premium beurs was gewoon een foute manier om premium functies toe te voegen.
Als de PP verdween en niet terugkwam in het spel is het voor nieuwe spelers eerlijker
Die hebben niks opgebouwd en staan dan op gelijke grond.

Denk dat 85% van de PP elke wereld opnieuw circuleert, wereld erna nogmaals dus 72,5% dan 61,4% van diezelfde PP circuleert een 3de wereld..

Al deze PP lopen alle nieuwe aanmeldingen op TW mis en demotiveert nieuwe spelers om te blijven
 
Reactiescore
157
De premium beurs was gewoon een foute manier om premium functies toe te voegen.
Als de PP verdween en niet terugkwam in het spel is het voor nieuwe spelers eerlijker
Die hebben niks opgebouwd en staan dan op gelijke grond.

Denk dat 85% van de PP elke wereld opnieuw circuleert, wereld erna nogmaals dus 72,5% dan 61,4% van diezelfde PP circuleert een 3de wereld..

Al deze PP lopen alle nieuwe aanmeldingen op TW mis en demotiveert nieuwe spelers om te blijven

Ja maar verdiep je eens in een nieuwe speler. Je wilt ontspannen een spelletje spelen maar je hebt geen zin om eerst een aantal werelden pp te farmen om vervolgens leuk mee te kunnen doen. Je maakt het spel niet aantrekkelijk voor starters.
 
Reactiescore
290
Ja maar verdiep je eens in een nieuwe speler. Je wilt ontspannen een spelletje spelen maar je hebt geen zin om eerst een aantal werelden pp te farmen om vervolgens leuk mee te kunnen doen. Je maakt het spel niet aantrekkelijk voor starters.
Voeg daaraan de grote premades toe en je hebt de ingrediënten van het einde van TW.
 
Reactiescore
157
Voeg daaraan de grote premades toe en je hebt de ingrediënten van het einde van TW.

Yep dat klopt!

Ik ben sinds een jaar of 8 weer begonnen en vind er eigenlijk maar weinig aan. De wereld is in vergelijking van vroeger 100x kleiner en je koopt je wereldwinsten en laat allemaal vriendjes je helpen.

Het is dat ik de intentie van het spel snap, zou ik een beginnende speler zijn had ik het al lang op gegeven.
 
Reactiescore
903
Snelle leerling kan evt nog wel mee. Maar het is idd stuk lastiger of onmogelijk als een compleet nieuwe speler. Of je moet inderdaad een mentor hebben die je goed vooruit helpt etc, maar zelfs dan is het heel moeilijk.
 
Reactiescore
12
Als nieuwe speler moet je sowieso een aantal werelden gespeeld hebben tot je fatsoenlijk weet hoe het spelletje werkt. Hoe dan ook wordt het met steeds kleinere werelden ook minder aantrekkelijk. Vicieuze cirkel.
 
Reactiescore
903
Als nieuwe speler moet je sowieso een aantal werelden gespeeld hebben tot je fatsoenlijk weet hoe het spelletje werkt. Hoe dan ook wordt het met steeds kleinere werelden ook minder aantrekkelijk. Vicieuze cirkel.
Klopt maar je hebt ook accounts die nieuwe spelers gerust willen helpen en begeleiden dmv co schap. Main spelers leggen dan de nieuwe spelers alles natuurlijk uit. Dan kun je op een gegeven moment ook zelfstandig een account runnen. Er zijn opties maar je moet wel de mogelijkheden krijgen natuurlijk
 
Bovenaan