Rate de speler

Reactiescore
5.594
Beste lezers van het w75 forum,

Het werd weer eens tijd voor een nieuw topic, aangezien we als bespelers van deze wereld niet alleen ingame, maar ook op het AF activiteit willen zien. Vandaar dat ik nu het '' Rate de speler'' topic open. In dit topic is het de bedoeling dat je de speler die als laatste gerate heeft, gaat raten. Dit doe je op een schaal van 0-10, met argumentatie en het liefst duidelijke illustraties. Je rate de speler op de volgende punten:
Activiteit & groei, farmen en roven, verslagen tegenstanders, stam, ligging, reputatie. Als je er nog iets extra bij wil halen, mag altijd en dat maakt het alleen maar leuk.

Laten we er met zijn alle een mooi en waardig topic van maken en ik zal bij deze de spits afbijten, ook om als voorbeeld te dienen.




Rate de speler:
Prone

Screen Shot 2020-08-28 at 9.36.43 PM.png


Activiteit & Groei | 7,5
Screen Shot 2020-08-28 at 8.14.52 PM.png
Hierboven kunnen we de groei curve van Prone aanschouwen. Het begin liep bij Prone redelijk stroef, hierbij lijkt het alsof ze nog niet zeker waren van een wel dan niet serieuze start. Vervolgens kregen zij een lichte lading aan intern beschikbaar en besloten ze deze wereld toch maar een kans te geven. Dit is althans hoe ik het aflees, hier kan een geheel andere gedachtegang achter hebben gezeten.
Daarna gingen ze redelijke snel en volgende een mooie stijgende lijn in de goede richting, inmiddels op een steady 10de plek doen zij het niet slecht. De afgelopen dagen hebben zij ook dorpen weten te bemachtigen van een vijandelijke stam genaamd .Beast. Dit duidt op een leuke schermutseling in het zuiden van de wereld. Met een dorpen aantal van 25 en zonder twijfel een hoog edellimiet zullen zij de komende tijd nog flink groeien, de vraag hierbij is echter altijd: Hoe hard? Ik ben benieuwd.

Aangezien de groei in het begin vrij traag was, maar momenteel zeer rap verloopt geef ik het een 7.5
Hierbij keek ik wel even los van de interns, deze interns hebben een dermate boost aan het account gegeven dat het sneller groeien veel makkelijker maakte. De reden dat ik de interns buiten de rating heb gelaten is omdat het voor mij gaat om de totale groei en deze zijn inclusief interns.


Farmen & Roven | 8
We komen momenteel bij een zeer essentieel stukje van TW aan, het intensief farmen en roven. Met intensief en slim farmen en roven kun je een voorsprong opbouwen tot je directe competitie en ze uitgroeien doordat je simpelweg meer GS inkomsten hebt. Farmen en in minder mate roven, vereist veel activiteit van het account. Laten we de farm en roof statistieken van Prone er even bij pakken.
Grondstoffen geplunderd:
Screen Shot 2020-08-28 at 8.29.57 PM.png
Dorpen geplunderd:
Screen Shot 2020-08-28 at 8.31.42 PM.png
Geroofd:
Screen Shot 2020-08-28 at 8.33.29 PM.png


We zien hierbij degelijke farm statistieken en zeer goede roof statistieken. Het goede roven is deels te verklaren door het aantal dorpen, maar alsnog zijn er spelers met meer dorpen, die minder roven. Dit laat mij merken dat prone efficiënter rooft dan de andere grotere spelers. Het farmen kan aan gewerkt worden, al is het zeker niet slecht. Dit lijken voor mij normale farm statistieken, waarbij 9000 dorpen niet bizar geboost is, maar gewoon een kwestie van normaal barbs farmen gedurende de dag. Aangezien de hoeveelheid aan de ruime kant is voor het aantal dorpen hebben ze die dag of veel geluk gehad of toch enkele spelerfarms gehad. De 17de is toch al weer even geleden en dus zijn spelerfarms nog vrij makkelijk te verklaren, waarbij het nu moeilijker is met 1:20 en moraal.

Al met al prima statistieken en ik geef het account hiervoor een 8.
Ik persoonlijk ben geen die-hard farmer of rover en heb er ook eerlijk gezegd vrij weinig kijk op in hoeverre het beter kan en hoe.


Verslagen tegenstanders | 7
Bij de verslagen tegenstander neem ik de ODA,ODD en ODS van Prone onder de loep. Hierbij komen we er deels achter wat voor account prone is en wat de insteek is van de bespelers.
Screen Shot 2020-08-28 at 8.47.32 PM.png
Hierbij zien we dat ondanks de intern Prone wel degelijk veel heeft gecleard of heel makkelijk kon clearen. De laatste 5 dagen maakt de ODA van Prone een grote piek door, dit zal liggen aan de strijd met .Beast. Ik had eerst verwacht dat Prone veel minder ODA had, deze ODA stelt mij toch redelijk tevreden. De ODD van prone toont aan dat het defensief weinig te doen heeft gehad en relatief harder uitdeelt dan incasseert, dit kan wellicht nog veranderen. Defensief vlak dus weinig te doen gehad, maar de eigen deff wel over gehad voor stamgenoten, waar ik nu op kom. Prone staat nr.1 met ODS, wat aantoont dat zij hun stamgenoten goed hebben ondersteund. Dat Prone zijn defensieve troepen heeft gebruikt voor stamgenoten is erg nobel. De hoeveelheid ODS toont aan dat het ook flinke klappen zijn geweest, was dit dan noodzakelijk te noemen of is het simpelweg verkeerd ingeschat? Deff is vrij duur in het begin van het spel, dus laten we hopen dat Prone dit goed heeft besteed.
De ODS maakt voor mij een hoop goed, al met een geef ik dit een 7 omdat ik verbeter punten zie en niet kan inschatten in hoever het duur offen of ondersteunen is geweest.


Stam | 5
Logischerwijs ga ik hier kijken naar de stam van Prone en in hoeverre deze aansluit bij het account.
De stam van Prone heet VBV. De stam heeft een zeer hoog OD gehalte, nr. 2 van alle huidige stammen. Dit geeft enkel aan dat de stam nu al aan het strijden is met andere stammen en/of hard moeten vechten voor groei. Kijkend naar de statistieken ga ik uit van het eerste. Ze staan nr. 1 met ODD wat betekend dat de ODS van prone zeer welkom was voor zijn stamgenoten. Een aantal dorpen verloren aan .Beast en een aantal gepakt, er lijkt voor mij nog niet per se een verliezer aan de orde te zijn.

Al met al lijkt VBV mij een aardige stam met enkele spelers om mee rekening te houden. Al met al ben ik niet bijster overtuigd van deze stam, maar hebben zij al wel een goede ligging te pakken. Waarbij ze wel omcirkeld worden door .Beast, maar toch compact liggen. Ben benieuwd hoe deze strijd zal ontwikkelen, al denk ik dat .Beast de kwalitatief betere is.

Al met al niet denderend enthousiast over de stam op de huidige statistieken na, hierom een 5.


Ligging | 8
Hiervoor moest ik even een kaartje in elkaar knutselen, ik ben de beroerdste niet dus bij deze:
nl75 (3).png

We zien hierbij dat Prone gunstig ligt ten opzichte van zijn stamleden en zich ook nog niet kapot hoeft te zweten om het front met .Beast. Al met al een prima ligging voor de stam VBV en Prone zelf. Ze moeten wel oppassen voor de all mighty VFGoed, die kunnen een doorn in het oog worden. Prone heeft duidelijke rim toegang en de mogelijkheid een deftige phalanx op te bouwen. Al met al ben ik redelijk content over de ligging, hierbij dus een 8.


Reputatie| 6,5
Ik ken de hoofdspeler Bjorn persoonlijk van w71, waar het account Prone ook actief was en toch tot late-game mee speelde. Is Bjorn of het account Prone de creme a la creme? Nee, dat zeker niet. Het is echter wel een speler die wanneer hij kan actief is, stam-minded is en toch zeker wel een prima speler. Bjorn moet werken aan zijn P&P, maar buiten dat denk ik dat het een welkome speler is op w75 die kwalitatief gezien zeker goed mee kan draaien, ik ben benieuwd wat je laat gaten zien Bjorn en of je nog verder gaat groeien als speler zijnde samen met je team.

Reputatie geef ik een 6,5, zonder neerbuigend of denigrerend over te willen komen.



Totale score:
7,5 - 8 - 7 - 5 - 8 - 6,5 , deze cijfers brengen ons op een gemiddelde van : 7,0.


Ik ben sowieso altijd vrij positief in het cijfer dat ik geef, vandaar dat ik nooit echt strooi met cijfers lager dan een 6. Dit is mijn eigen ding, als jij hier wel voor kiest is dat prima, mits de juiste argumentatie. De volgende mag ons raten Firefox.. , al hebben wij wat last van stroeve fase.
 
Reactiescore
290
Beste lezers van het w75 forum,

Het werd weer eens tijd voor een nieuw topic, aangezien we als bespelers van deze wereld niet alleen ingame, maar ook op het AF activiteit willen zien. Vandaar dat ik nu het '' Rate de speler'' topic open. In dit topic is het de bedoeling dat je de speler die als laatste gerate heeft, gaat raten. Dit doe je op een schaal van 0-10, met argumentatie en het liefst duidelijke illustraties. Je rate de speler op de volgende punten:
Activiteit & groei, farmen en roven, verslagen tegenstanders, stam, ligging, reputatie. Als je er nog iets extra bij wil halen, mag altijd en dat maakt het alleen maar leuk.

Laten we er met zijn alle een mooi en waardig topic van maken en ik zal bij deze de spits afbijten, ook om als voorbeeld te dienen.




Rate de speler:
Prone

Bekijk bijlage 22728


Activiteit & Groei | 7,5
Bekijk bijlage 22722
Hierboven kunnen we de groei curve van Prone aanschouwen. Het begin liep bij Prone redelijk stroef, hierbij lijkt het alsof ze nog niet zeker waren van een wel dan niet serieuze start. Vervolgens kregen zij een lichte lading aan intern beschikbaar en besloten ze deze wereld toch maar een kans te geven. Dit is althans hoe ik het aflees, hier kan een geheel andere gedachtegang achter hebben gezeten.
Daarna gingen ze redelijke snel en volgende een mooie stijgende lijn in de goede richting, inmiddels op een steady 10de plek doen zij het niet slecht. De afgelopen dagen hebben zij ook dorpen weten te bemachtigen van een vijandelijke stam genaamd .Beast. Dit duidt op een leuke schermutseling in het zuiden van de wereld. Met een dorpen aantal van 25 en zonder twijfel een hoog edellimiet zullen zij de komende tijd nog flink groeien, de vraag hierbij is echter altijd: Hoe hard? Ik ben benieuwd.

Aangezien de groei in het begin vrij traag was, maar momenteel zeer rap verloopt geef ik het een 7.5
Hierbij keek ik wel even los van de interns, deze interns hebben een dermate boost aan het account gegeven dat het sneller groeien veel makkelijker maakte. De reden dat ik de interns buiten de rating heb gelaten is omdat het voor mij gaat om de totale groei en deze zijn inclusief interns.


Farmen & Roven | 8
We komen momenteel bij een zeer essentieel stukje van TW aan, het intensief farmen en roven. Met intensief en slim farmen en roven kun je een voorsprong opbouwen tot je directe competitie en ze uitgroeien doordat je simpelweg meer GS inkomsten hebt. Farmen en in minder mate roven, vereist veel activiteit van het account. Laten we de farm en roof statistieken van Prone er even bij pakken.
Grondstoffen geplunderd:
Bekijk bijlage 22723
Dorpen geplunderd:
Bekijk bijlage 22724
Geroofd:
Bekijk bijlage 22725


We zien hierbij degelijke farm statistieken en zeer goede roof statistieken. Het goede roven is deels te verklaren door het aantal dorpen, maar alsnog zijn er spelers met meer dorpen, die minder roven. Dit laat mij merken dat prone efficiënter rooft dan de andere grotere spelers. Het farmen kan aan gewerkt worden, al is het zeker niet slecht. Dit lijken voor mij normale farm statistieken, waarbij 9000 dorpen niet bizar geboost is, maar gewoon een kwestie van normaal barbs farmen gedurende de dag. Aangezien de hoeveelheid aan de ruime kant is voor het aantal dorpen hebben ze die dag of veel geluk gehad of toch enkele spelerfarms gehad. De 17de is toch al weer even geleden en dus zijn spelerfarms nog vrij makkelijk te verklaren, waarbij het nu moeilijker is met 1:20 en moraal.

Al met al prima statistieken en ik geef het account hiervoor een 8.
Ik persoonlijk ben geen die-hard farmer of rover en heb er ook eerlijk gezegd vrij weinig kijk op in hoeverre het beter kan en hoe.


Verslagen tegenstanders | 7
Bij de verslagen tegenstander neem ik de ODA,ODD en ODS van Prone onder de loep. Hierbij komen we er deels achter wat voor account prone is en wat de insteek is van de bespelers.
Bekijk bijlage 22726
Hierbij zien we dat ondanks de intern Prone wel degelijk veel heeft gecleard of heel makkelijk kon clearen. De laatste 5 dagen maakt de ODA van Prone een grote piek door, dit zal liggen aan de strijd met .Beast. Ik had eerst verwacht dat Prone veel minder ODA had, deze ODA stelt mij toch redelijk tevreden. De ODD van prone toont aan dat het defensief weinig te doen heeft gehad en relatief harder uitdeelt dan incasseert, dit kan wellicht nog veranderen. Defensief vlak dus weinig te doen gehad, maar de eigen deff wel over gehad voor stamgenoten, waar ik nu op kom. Prone staat nr.1 met ODS, wat aantoont dat zij hun stamgenoten goed hebben ondersteund. Dat Prone zijn defensieve troepen heeft gebruikt voor stamgenoten is erg nobel. De hoeveelheid ODS toont aan dat het ook flinke klappen zijn geweest, was dit dan noodzakelijk te noemen of is het simpelweg verkeerd ingeschat? Deff is vrij duur in het begin van het spel, dus laten we hopen dat Prone dit goed heeft besteed.
De ODS maakt voor mij een hoop goed, al met een geef ik dit een 7 omdat ik verbeter punten zie en niet kan inschatten in hoever het duur offen of ondersteunen is geweest.


Stam | 5
Logischerwijs ga ik hier kijken naar de stam van Prone en in hoeverre deze aansluit bij het account.
De stam van Prone heet VBV. De stam heeft een zeer hoog OD gehalte, nr. 2 van alle huidige stammen. Dit geeft enkel aan dat de stam nu al aan het strijden is met andere stammen en/of hard moeten vechten voor groei. Kijkend naar de statistieken ga ik uit van het eerste. Ze staan nr. 1 met ODD wat betekend dat de ODS van prone zeer welkom was voor zijn stamgenoten. Een aantal dorpen verloren aan .Beast en een aantal gepakt, er lijkt voor mij nog niet per se een verliezer aan de orde te zijn.

Al met al lijkt VBV mij een aardige stam met enkele spelers om mee rekening te houden. Al met al ben ik niet bijster overtuigd van deze stam, maar hebben zij al wel een goede ligging te pakken. Waarbij ze wel omcirkeld worden door .Beast, maar toch compact liggen. Ben benieuwd hoe deze strijd zal ontwikkelen, al denk ik dat .Beast de kwalitatief betere is.

Al met al niet denderend enthousiast over de stam op de huidige statistieken na, hierom een 5.


Ligging | 8
Hiervoor moest ik even een kaartje in elkaar knutselen, ik ben de beroerdste niet dus bij deze:
We zien hierbij dat Prone gunstig ligt ten opzichte van zijn stamleden en zich ook nog niet kapot hoeft te zweten om het front met .Beast. Al met al een prima ligging voor de stam VBV en Prone zelf. Ze moeten wel oppassen voor de all mighty VFGoed, die kunnen een doorn in het oog worden. Prone heeft duidelijke rim toegang en de mogelijkheid een deftige phalanx op te bouwen. Al met al ben ik redelijk content over de ligging, hierbij dus een 8.

Reputatie| 6,5
Ik ken de hoofdspeler Bjorn persoonlijk van w71, waar het account Prone ook actief was en toch tot late-game mee speelde. Is Bjorn of het account Prone de creme a la creme? Nee, dat zeker niet. Het is echter wel een speler die wanneer hij kan actief is, stam-minded is en toch zeker wel een prima speler. Bjorn moet werken aan zijn P&P, maar buiten dat denk ik dat het een welkome speler is op w75 die kwalitatief gezien zeker goed mee kan draaien, ik ben benieuwd wat je laat gaten zien Bjorn en of je nog verder gaat groeien als speler zijnde samen met je team.

Reputatie geef ik een 6,5, zonder neerbuigend of denigrerend over te willen komen.



Totale score:
7,5 - 8 - 7 - 5 - 8 - 6,5 , deze cijfers brengen ons op een gemiddelde van : 7,0.


Ik ben sowieso altijd vrij positief in het cijfer dat ik geef, vandaar dat ik nooit echt strooi met cijfers lager dan een 6. Dit is mijn eigen ding, als jij hier wel voor kiest is dat prima, mits de juiste argumentatie. De volgende mag ons raten Firefox.. , al hebben wij wat last van stroeve fase.

Oprecht hier valt mn mond van open!
Iets wat ik zeker met plezier lees!

Het klopt dat op het begin alles stroef verliep, ik kwam hier eigenlijk puur om solo wat PP te farmen Echter na het om me heen kijken na een tijdje toch besloten om er maar voor te gaan en wat oude co’s en bekende van 71 zoals Kevin(vinci) op tr trommelen.

Kwa P&P heb je zeker gelijk ik zal hierin waarschijnlijk de slechtste persoon zijn die je je kan bedenken. Vandaar dat op 71 iedereen wel is geroepen heeft dat ik een verbod moest hebben. Ik probeer het al te minderen maar ik geniet er altijd van om het AF af te struimen.

We gaan ons best doen deze wereld en we zullen zien waar het ons gaat brengen.
Nogmaals bedankt!
 
Reactiescore
5.594
Duimhoofd weet niet eens het verschil tussen speer en bereden boog, worthless.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Tom 2012 newgen
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Reactiescore
421
de persoon boven mij, pedik, is casanova van w23 en dat zegt natuurlijk heel veel over hoe intens treurig deze speler is. Over zijn tw-kwaliteiten weet ik niet zoveel.

Nu mag ik gereet worden!
 
Reactiescore
429
Beste allemaal,

aangezien ik gemeld had tijd te hebben en wel een rate de speler te willen schrijven, hierbij dus mijn bijdrage.

om de traditie voort te zetten, rate je de speler die voor jouw een ander heeft gerate, aan mij dus de eer om ons vuurvosje te raten

Rate de speler:
Firefox..

1598963501207.png

Activiteit & Groei

1598963527208.png
Zoals jullie kunnen zien op de afbeelding hierboven is de groei van ons vuurvosje keurig, groeit rustig maar steady door, enkele interns om een stukje front over te nemen en het creëren van snipe dorpen/farm dorpen (gok ik?), al met al een steady groei.

De oda bleef lange tijd laag maar schoot toen keihard omhoog,

1598963690623.png

De oda stijging, en wie de clears daadwerkelijk heeft mogen ontvangen was even zoeken, want firefoxx zelf heeft geen dorpjes overgenomen ten tijde van de stijging, maar zijn stamgenoot AAO wel wat dus laat zien dat ze veel over hebben voor hun stamgenoten. Altijd goed om te zien.

hun eigen groei is wel wat stroef verlopen daarna maar ze hadden mooi de tijd om wat uit te bouwen en troepen te trainen, en de laatste paar dagen stijgen ze weer mooi in de ranglijst.
Ga zo door, laat je skills in game net zo zien als je mooie posts tom.

Als cijfer een mooie 8.0
stamgenoten die elkaar helpen staat bij mij hoog in het vaandel dus vandaar het royale cijfer.


Het farm en roof onderdeel.

Het meest tijd roven onderdeel van allemaal, het farmen en roven.
De hoeveelheid geplunderde grondstoffen valt mij een beetje tegen, maar gezien hun ligging (hevige farm concurrentie) en het feit dat ze hun clears hebben ingezet voor een stamgenoot komen ze daarmee weg.

Het aantal geplunderde dorpen ligt enorm hoog voor de hoeveelheid daadwerkelijk geplunderde grondstoffen, farm botje aan laten staan? als de recaptcha maar goed gaat ;)

het aantal geroofde grondstoffen is keurig naar verwachting, de dorpen van firefoxx zijn geen kleine bb's dus een goede hoeveelheid troepen om mee te roven is snel gemaakt, hou hem hoog heren

Grondstoffen geplunderd:
1598964053701.png
Dorpen geplunderd:
1598964023125.png
Geroofd:
1598964004909.png


Aangezien het roven ze goed lukt, en het feit dat de andere dagrecords al wat ouder zijn gok ik dat ze die snel zullen gaan verbeteren en met een gokje naar de toekomst toe geef ik ze hier een keurige 7 als cijfer.


en dan uiteraard het volgende onderdeel,
de ODA/ODD/ODS van ons vosje


1598964541901.png

De oda van onze noordelijke vrienden is vrij hoog, maar zoals hierboven al meerdere malen opgenoemd hebben ze in hun rimmetje in noord ook flink huisgehouden.

op het defensieve vlak hebben ze nog niet veel visite gehad, maar dat zal bij velen zo zijn die gaan volgen hier in het forum (gok ik).

als ondersteuning hebben ze wel al een redelijk aantal, misschien een mooie snipe gelegd of een stamgenoot ondersteund voor een verdwaalde clear uit de rim?
al met al laat dat zien dat ze ook op defensief vlak hun stamgenoten ondersteunen!

hun OD verdiend ook een 7 als cijfer aangezien hier weer in terugkomt dat het een stam speler is.


om het mooie lijstje van de gene voor mij aan te houden gaan we over naar het volgende onderdeel
De stam.

op het moment zitten ze nog lekker knus boven in de rim met hun maatjes, in tegenstelling tot het zuiden waar de stamwissels aan de orde van de dag zijn en het al een partijtje wisselen is geblazen, maar daarvoor schrijf ik dit niet, back to the point.

De stam fly. bestaat op het moment uit de volgende leden,
1598964922854.png

zoals jullie kunnen zien is onze grote vriend AAO de grootste en staat firefox.. op een mooie tweede plaats in de stam ranglijst, maar aangezien ze beginnen te groeien en nog een leuk stuk rim kunnen opschonen zullen ze snel in punten gaan stijgen waardoor ze 'achterstand' op AAO snel kleiner zullen maken
De rest van de stamleden heb ik geen tot weinig kennis van maar aangezien ze allemaal rond de 4/5/6 dorpen zitten zullen het wel maatjes zijn die de account manager laten draaien voor hun 2 grote vriendjes.

Aangezien het een goed verzorgde vriendenstam lijkt aan de buitenkant krijgen ze ook voor hun stam een mooie zeven (7).

Dan komen we aan het op het onderdeel Ligging,

1598965483074.png
geen idee wat die andere puntjes zijn op de map, maar aangezien ik ze niet weg krijg, laat ik ze even zo.

zoals we kunnen zien is er een mooie rode ring om de heren heen gekomen, zoals om vele accounts aangezien de wereld alweer de 12.5k dorpen heeft aangetikt, wat een mooie kans is voor nieuwe spelers en accounts die deze wereld, die achteraf bomvol accounts zit die ervoor gaan strijden toch wel willen komen bijwonen.

aan hun rechterkant is er sinds een paar dagen flink gerecruit door de stam freaks en begint de rim al aardig vol te worden geedeld maar ik heb er het volste vertrouwen in dat het de heren lukt de andere rimmers uit de buurt te houden en genoeg gebied eigen te maken zodat ze kunnen laten zien we ze zijn.

mooie verspreide ligging, krik die farm eens omhoog en laat zien dat je je ligging gebruikt, als je je farmskills afstoft dan zal het cijfer volgende keer hoger zijn maar nu een 6.0


en omdat we het allemaal zo graag even opgenoemd willen hebben ook nog even het reputatie onderdeel,
het account heeft in mijn ogen een goede reputatie de P&P is vaak stevig en waar ze zich moeten verdedigen doen ze dat met volle overtuiging, ik zou me graag aanmelden voor een lesje P&P, want ik zou nog veel van ze kunnen leren.

een mooie 8 voor de reputatie verdienen jullie wel.



Gemiddelde score
8 - 7 - 7 - 7 - 6 - 8 , en als mijn rekenvaardigheden mij niet in de steek hebben gelaten komt dat uit op een gemiddelde van een : 7.2.

Ik ben benieuwd wie er over mij gaat schrijven, ondanks dat ik geproefd heb van het grijze gebied zijn de excuses uiteindelijk toch gekomen en heb ik mijn lesje geleerd.

Ik hoop dat mijn lijstje ondanks de karige opmaak en het zuinige gebruik van puntjes en comma's toch leuk was om te lezen.

Eric
Addison Rae
 

Bijlagen

  • 1598965330444.png
    1598965330444.png
    95,3 KB · Weergaven: 1
Laatst bewerkt:
Bovenaan