Rate de speler

Reactiescore
430
Haha dat mvs2 is weggebeukt is inderdaad waar. Maar misschien zoals je zelf wel kunt zien was hij op het moment van de massa geen lid van Wolves. Hij is middenin de massa Wolves gejoint, en daar zat inderdaad nog verbetering in en is de massa vervolgens met succes beëindigt vanuit Finit. We proberen ons zelf niet perfect te laten lijken, maar interne zaken binnen wolves ken je niet, en is ook duidelijk te zien dat op het moment van de massa mvs2 niet in wolves zat..

ja dat is duidelijk te zien, maar waarom dan opeens wil in de stam nemen?
zijn stam naam was immers joejoe, ik denk dat hij niet met een goed gevoel wolves is verlaten?
wellicht zijn dit duistere hoekjes die vermeden moeten worden, dan moet je dat gewoon zeggen.
maar anders is een klein beetje meer openheid omtrent het opeens weer in wolves halen en dan toch (laten?) opedelen een beetje bijzonder (vanaf buitenaf)

het kan natuurlijk ook zijn dat finit een goedkope eerste wave heeft gehad en dat het gewoon niet haalbaar was om veel te redden, en daar lijkt het wel op, ook gezien het (eerbetoon?) dat je aan finit heb gegeven.

ik (verheug?) me erop wat jullie antwoord gaat zijn
 
Reactiescore
54
La Kouchov Obarkarchov

La Kouchov.png


Profiel

Likkende panda als profielfoto, altijd goed. Op het profiel is verder te zien dat je 2 wereldwinsten hebt binnengehaald met dit account, W29 en W34. Persoonlijk zou ik een aantal prestaties weghalen van je profiel, veel te veel scrollen zo. :) Verder is het een standaard profiel, niks op aan te merken maar ook niks bijzonders.
7/10


Speler

Voorlopig speelt Lennart solo op het account, wat me in zware tijden best een uitdaging lijkt. Dat terzijde, lijkt het me een goede gozer, zowel op het AF als in-game. Weet zeker dat je goed met hem kunt lachen, maar dat hij in serieuze tijden zeker klaarstaat waar nodig.
Verder zou ik de komende tijd toch besteden aan het zoeken van een eventuele co, mocht je deze wereld serieuzer op willen pakken. Ook jij zal met eventuele grote aanvallen ook moeten werken en je slaap nodig moeten hebben.
Voor Lennart in ieder geval een
8/10

Activiteit en Groei

La kouchov AG.png
Op het profiel staat dat je bent herstart op 20 augustus. Prima groei vanaf toen, mooi steady en denk zit zeker niet stil. 14 dorpen op het moment van schrijven, zeker niet slecht. Volgens mij heb je niet heel veel hoeven doen voor je dorpen in ieder geval, dus ik neem aan dat je nog de nodige troepen achter de hand hebt.
Ook sta je momenteel op rang 64, in 4 weken tijd zeker niet slecht. Mijn verwachting is dat je deze groei de komende tijd door kunt zetten en de top 50 zeker binnen zult komen.
Voor activiteit en groei, zeker gezien de late herstart, krijg je van mij een 7,5/10


Farmen en Roven
La Kouchov Plunder.png
Beginnend met geplunderde grondstoffen, waar je bijna dubbel zo hoog in staat dan je rang. Dit doe je uitermate goed, wat verschillende dingen kan betekenen. Het kan zijn dat je zeer offensief speelt waardoor je een hoop troepen hebt die kunnen farmen voor je. Het kan ook zijn dat je buren minder actief farmen, waardoor bb's lekker de hele dag vol staan. Desalniettemin doe je het goed op farmgebied.
La Kouchov GS.png
Deze statistiek geeft zeker aan dat je zeer effectief en de hele dag door farmt, wat ik heel netjes vind voor iemand die solo op een account speelt. Zou bijna denken dat je 's nachts wekkers zet om je rondjes te doen. Rang 22, bijna 3x zo hoog als je puntenrang. Verwacht dat deze rang nog wel omhoog zal gaan, aangezien je nog een hoop bb's in je omgeving hebt waar je gebruik van kunt maken.
La Kouchov Roven.png
Je roofstats zijn, vergeleken met je farmstats, wel wat minder. Rang 69 (hehe...). Je zou bijna zeggen dat dit bevestigt dat je zeer offensief speelt. Ik hoop deze rang in de nabije toekomst zeker omhoog te zien gaan, tijd zal het leren.

Voor het farmen krijg je van mij een 8,5/10
Voor het roven krijg je van mij een
6/10

Verslagen tegenstanders

La Kouchov VT.png
Deze stats zeggen nu nog niet zoveel helaas, niet heel veel hoeven werken voor je dorpen en vrijwel geen tegenstand gehad, op misschien wat scouts en kleine cleartjes na. Ook ondersteuning is nog niet echt om over te spreken. Kun je zelf natuurlijk nog weinig aan doen, maar ik hoop dat je binnenkort wel mag gaan vechten voor je dorpen. ;)
Aangezien je jezelf op deze wereld nog niet echt hebt hoeven bewijzen, geef ik je voor deze stats slechts een 5/10


Stam
Glory.png
Als eerste wil ik zeggen: prachtig stamplaatje, vind het persoonlijk een van de mooiere op deze wereld.
Verder een interessante stam. Staan momenteel 10e op de ranglijst, 4e qua ODD. Hebben dus wel al heel wat aanvallen moeten afslaan, is natuurlijk ook niet zo gek als je oorlog voert met 3 verschillende stammen. Ik hoop dat Glory zich lange tijd staande kan houden, maakt het heel interessant in het noorden namelijk. Voorlopig lukt dit nog, de vraag is natuurlijk voor hoe lang. Denk dat we hier allemaal binnenkort meer over zullen weten.
Voor nu krijgt Glory van mij een 7/10


Ligging
(Kaartje volgt later, TW-stats heeft er geen zin in bij mij.)
Met een mooie ligging in de rim en een Glory richting de core om ze heen hebben ze mooie safe ligging. Verklaart natuurlijk ook de stats bij het puntje Verslagen Tegenstanders. Voorlopig kunnen ze rap doorgroeien in de rim en hebben ze geen directe bedreiging vanuit vijandelijke stammen. Verwacht dat ze hier zeker gebruik van zullen maken, al is er geen heel groot aanbod aantrekkelijke dorpjes in de buurt. Uiteindelijk zullen ze ook ergens front willen, ben benieuwd hoe ze zelf hierover denken en met welke oplossing ze hiervoor eventueel zullen komen. Voorlopig lekker rimmen, niks mis mee.
Voor de ligging krijgen ze van mij nu een
8/10

Totaal

Met een gemiddelde scoren van 7,1 een prima score voor een account dat later begonnen is aan de wereld. Ben benieuwd wat deze ervaren solo-speler voor ons in petto heeft.
 
Reactiescore
500
Reactiescore
5.608
Lennart ga eens farmen noob
 
Reactiescore
500
Reactiescore
500
Ja krijg je als je ziek bent zag aantal dorpen niet.
Nee met 14 dorpen is dat prima zolang het niet een eenmalige farm is

Haha dat zit wel goed, verbeter meestal met recordje per dag, hangt beetje van edelen af :)
 
Reactiescore
363
Addison Rae
addison rae.png


Profiel 7/10
Een vrij normaal profiel, naast een ww (die altijd leuk staan) voorderest weinig informatie over eventueel de spelers letters neerzetten is populair maar dit account volgt de trend niet. De awards lekker openbaar, kan ik persoonlijk wel van genieten want als je naar de hall of fame gaat staat er 9/10x geen naam naast behaalde awards. Nou mag ik niets zeggen want ik heb ook alles verborgen. Voorderest valt op dat het account het award trouwe vriend pas brons heeft. Betekent dus dat Eric vriendloos is.

Speler(s) 7/10
In deze categorie valt er voor mij weinig te zeggen gezien het feit dat ik de desbetreffende spelers (volgens mij) niet van eerdere werelden ken of de link simpelweg nog niet gelegd is. Het account is op het AF wel rete actief wat wel een toevoeging is aangezien hier in vergelijking met w76 fora af en toe een dooie boel is. Op w75 is er helaas een mini smetje gekomen na het incident met Freaks volgens mij. Hier was een tijdje nogal wat gedoe mee. Vanaf mijn zuid ligging heb ik er vrij weinig mee te maken maar het moet wel even gezegd worden :p dit heeft namelijk wel iets van invloed op het cijfer.

Activiteit en groei 8.5/10
activiteit en groei ar.png
Account is zoals duidelijk te zien wat 'rustiger' begonnen en is vervolgens een groeispurt gaan maken die nog steeds doorzet. Vanaf de 17de is goed op stats te zien is er blijkbaar iemand op barb gegaan rond AR en heeft het account hier van mee kunnen profiteren. Vervolgens hebben DINOCO en HC klapjes gekregen waardoor er aardige dorpen overgenomen konden worden wat weer een bijdrage heeft geleverd aan de groei de laatste periode.
Dit cijfer is relatief hoog, dit heeft er mee te maken dat ik in TW stats geen duidelijke intern/boost etc kan terugvinden. Dan is een 25ste plek een aardige prestatie. Well done.


Farmen en roven 8/10
Tegenwoordig (helaas) een wat minder belangrijk aspect van TW gezien de mogelijkheid om te abusen. Het account staat bijvoorbeeld op farm het hoogste van de stam maar op de ranglijst is dit niet terug te zien. Voorderest valt op dat dit record dateert van 21/09. Gebruik gemaakt van buren die op oorlogspad waren o.i.d.? Een prima record, alleen wel structureel je eigen farmscores verbeteren voor een hoger cijfer!

Farm
ffarm en roof.png

Dan komen we bij het nieuwste stukje TW voor mij iig. Het roven. Ik moest hiervoor redelijk ver naar beneden op de ranglijst maar gezien hun ligging (wat zo ter sprake zal komen) kan dit diverse redenen hebben waarvan ik niet op de hoogte ben, zoals hun oorlogjes. Roof weegt hierdoor even iets minder zwaar in de rating voor mij.
Roof
roof.png


Verslagen tegenstander 7.5/10
Los van het mooie aantal verslagen tegenstanders als aanvaller blinkt hier toch de ondersteunende rol uit. In farm en roof werd ook al naar voren gehaald dat de roof laag is. Hier is de bevestiging. Er is blijkbaar veel def die uitstaat. Gezien de ligging is dit ook niet vreemd. Maar wel het benoemen waard. De defensieve prestaties (zowel ODD als ODS) zijn overigens de 15de behaald. Hierna is er geen stijging meer te zien. De ODA groeit netjes en geleidelijk naar een redelijk hoog niveau. Zeker voor een account van dit formaat. Hopelijk staat er wel nog iets aan off daar.
Verslagen tegenstanders.png


Stam 6/10
Met zijn 3en gestart en heeft sindsdien aardig wat leden weten te verzamelen. In mijn ogen is AT geen endgame stam. Dit heeft meer te maken met de ligging dan de kwalitatieve kant. Daarentegen wordt er kwantitatief wel veel verloren omdat kaas nou eenmaal een betere ligging heeft (kom ik zo op terug). Het is even afwachten hoe alles zich ontwikkelt nu kaas de aanval eerst noord heeft geopend en waarschijnlijk na het veilig stellen van de rim een aanval zal coördineren op AT, Dit is even aankijken de komende weken.

Ligging 5/10
De reden dat de stam een laag cijfer heeft gescoord komt in het puntje ligging duidelijk naar voren.

Lichtblauw: Kaas
Zwart: STS
Blauw: AT
Roze: De lieverds van Rose.

En het belangrijkste oranje: AR

Ligging.png

Los van een uitdagende ligging is er momenteel (volgens het AF) een samenwerking tussen Kaas, Fly en STS. In het kaartje is hierboven STS meegenomen omdat die in een oorlog tegen AT een aardige safe kunnen creëren. Waardoor AT en AR een nog slechtere uitgangspositie hebben. Het front van account AR valt mee maar dit van de stam niet. Zowel noord, west en zuid zijn er leden met een 'front' tot een echt front. Het gebrek aan safe kan deze stam nog een opbreken en hierbij refereer ik wederom aan het lage cijfer bij het kopje stam.


Next: Iemand van mij stam die nog niet geweest is.
 
Bovenaan