Rate de speler

Reactiescore
438
Wurm 2.0

150948_large.gif

Hoewel wormen normaal gezien ondergronds hun tijd door brengen besloten ze hun kop uit het zand te steken om te kijken wat W75 voor hun te bieden had.


Profiel:

Een vrij standaard profiel waarbij ze enkele leuke en minder leuke prestaties tonen alsmede de daadwerkelijke prestaties zoals hun gouden continent score.

7/10

De Spelers:


Met 6 man op het account, waarbij maar enkele op de voorgrond spelen, is het op het eerste gezicht een compleet team.

Jurn, de eigenaar, heeft een vrij sterke mening en visie waardoor hij, samen met Rene en Dominique, de stam 24/7 draaiende weet te houden. Af en toe gooit hij het zweepje er iets te hard over of neemt hij iets te serieus op maar over het algemeen is het een fijne gozer om niet alleen als stamgenoot maar ook als stamleiding te hebben.


Dominique vult Jurn aan waar hij dat kan al schuift hij de daadwerkelijke beslissingen naar mijn idee nogal snel door naar een ander. Ik krijg wel het idee dat het een capabele speler is met vooral een goede dosis humor; iets wat enorm waardevol is.
Zelf zou ik hem graag wat meer op de voorgrond zien treden maar die keuze is natuurlijk geheel aan hun.

Met dat gezegd zijn de rest van de spelers een stuk minder vocaal dus kan er moeilijk over oordelen. Wel verwacht ik dat, als de nood hoog is, hun klaar zullen staan voor het account. We zullen zien of dit daadwerkelijk zo is of dat ze enkel voor de sier meedoen.


8/10


Activiteit en groei:


Groei Wurm 2.0 21-9-2020.png

Het account heeft, aan de OD's te zien, een vrij rustige start kunnen maken ondanks het vallen van Beast destijds. Het offensief op Bad Attitude heeft niet bijzonder veel vruchten afgeworpen en daarom werd de keuze gemaakt de edels op te maken aan BB's. Cluster vorming en voorbereiden op de volgende mep ronde(s); met hun kijk op de toekomst een weloverwogen en doordachte keuze.


7.5/10


Farmen en Roven:


Wurm farm stats 21-09-2020.png


Al hun persoonlijke records zijn, naar de grootte van hun account, prima op orde. De enigste opmerking die ik heb is dat hun plunderaar één keer een record gezet heeft en daarna verder nooit meer een award binnen heeft weten te slepen. Zijn ze effectiever gaan farmen of hebben ze die dag gewoon hard geboost? Enkel de Wurm boys zullen het weten.

8.5/10



Verslagen tegenstanders:

Wurm 2.0 OD 21-09-2020.png


Ondanks dat de daadwerkelijke cijfers wat aan de lage kant zijn hebben ze op alle drie de vlakken wel gepresteerd. Geen overmatig gebruik gemaakt van MB's, al wat aanvallen afgeslagen en stamgenoten geholpen waar dat nodig was.
Met hun uitdagende front met zowel Rose als Wolves zal naar verwachting de ODD nog wel gaan stijgen de komende tijd verwacht ik zo.


8.5/10


Stam:


Wat voorheen Beast was is nu 24/7; de stam zelf is behouden gebleven.
Er valt weinig nog over te zeggen naast hun uitdagende ligging nu er geruchten gaan dat Wolves een samenwerking aan is gegaan met Rose.
Naast hun top drie zitten er voornamelijk kleine spelers in, in hoeverre deze spelers voor hun kwaliteit in plaats van kwantiteit gerekruteerd zijn valt nog te bezien. Wel heeft het, door het rekruteren van die spelers, er voor gezorgd dat ze de RIM al grotendeels veilig gesteld hebben; iets wat noodzakelijk is voor Wurm.


7/10

Ligging:



Aangezien TW stats moeilijk doet zal ik het kaartje later invoegen.

Met hun uitdagende ligging tegen Wolves en Rose aan zal het zeer moeilijk worden om een constante groei aan te kunnen houden. Met maar weinig safe en geen mogelijkheid om verder nog de RIM in te trekken zal dit account het moeilijk gaan krijgen om hun top 10 positie vast te houden.
Als de geruchten kloppen over de samenwerking tussen Rose en Wolves zullen ze ongetwijfeld hun eerste echte target worden.

6/10



Totaal:

7.6

Al met al is het een uitdagend account dat zeker genoeg potentie heeft om het ver te schoppen en vooral cruciaal is voor hun stam. Of ze dit waar kunnen, en zullen, maken valt nog te bezien.
 
Reactiescore
54
Leuk, al die lijstjes zo! Zal mezelf er misschien binnenkort ook maar eens aan wagen :)
 
Reactiescore
363
Feedback is altijd welkom :)
Welk punt had je graag wat meer willen weten?

In jouw positie had je denk ik beter iets van een noord-oost kant kunnen raten en vervolgens het verzoek van Wurm plaatsen. Stamrates zijn altijd een beetje meh want kleine geintjes en plagen is er niet bij. Tevens weet jij al teveel over een account om hier goed over te vertellen op het AF.
 
Reactiescore
363
Ik ben vrij neutraal gebleven toch? Dat was wel mijn bedoeling in ieder geval.
Klopt was ook een goede rating begrijp me niet verkeerd. In mijn rate Bijvoorbeeld, ik had in m’n groei een mini dip zitten hier werd over gegokt of ik dorpen kwijt was geraakt etc (een stukje uit mijn rate wat besproken werd door Addison)

Jij als stamgenoot kent alle info binnen de stam dus is een rate binnen de stam wat minder berust op onderzoek werk en giswerk.

Dat was m’n punt eigenlijk haha
 
Reactiescore
438
Klopt was ook een goede rating begrijp me niet verkeerd. In mijn rate Bijvoorbeeld, ik had in m’n groei een mini dip zitten hier werd over gegokt of ik dorpen kwijt was geraakt etc (een stukje uit mijn rate wat besproken werd door Addison)

Jij als stamgenoot kent alle info binnen de stam dus is een rate binnen de stam wat minder berust op onderzoek werk en giswerk.

Dat was m’n punt eigenlijk haha

Geen enkel probleem. Enigste wat ik echter van Wurm wist waren de spelers namen (en die heb ik even nagevraagd in de chat) , verder is alle info over Wurm via de stats gehaald (al wist ik wel van de aanvallen op Bad Attitude)

Volgende zal ik waarschijnlijk doen over Zelda als iemand die nog niet gedaan heeft.
 
Reactiescore
1.380
Om hier nog op terug te komen. Dit was een recap van Sjaak vs HYD omdat killer zelf niet kon deffen ofzo gok ik.

Ik ben nogsteeds woedend dat Sjaak nu vrolijk met het dorp er vandoor is en ik hem niet aan mag vallen!!

gewoon aanvallen. Dit is gewoon niet netjes ;)
 
Reactiescore
20
Als er mensen nog gaan raten binnenkort. Ik heb wel zin in een kritische Finit rate, geen korte bullshit.
 
Reactiescore
510
Als er mensen nog gaan raten binnenkort. Ik heb wel zin in een kritische Finit rate, geen korte bullshit.
Ik zal vnv of morgen er wel eentje doen. Weet echter niet wie er bij jullie spelen, dus reputatie kan ik wat minder goed beoordelen.
 
Reactiescore
54
Ik ga vanavond of morgen ook wel een lijstje in elkaar zetten. Zal m'n eerste lijstje ooit zijn, dat wel. Iemand suggesties wie ik onder de loep kan nemen?
 
Reactiescore
34
Jurn, de eigenaar, heeft een vrij sterke mening en visie waardoor hij, samen met Rene en Dominique, de stam 24/7 draaiende weet te houden. Af en toe gooit hij het zweepje er iets te hard over of neemt hij iets te serieus op maar over het algemeen is het een fijne gozer om niet alleen als stamgenoot maar ook als stamleiding te hebben.

Goede rate,
leuk om de lezen !
Af en toe zag ik de humor er wel in !
 
Bovenaan