Reactiescore
415
ok, jester heeft vrijwel geen interns gehad, dit heb ik niet vermeld maar is wel naar gekeken.
 

DeletedUser81255

Guest
Om het forum even nieuw leven in te brengen zal ik maar eens mee posten.

Hier mijn beoordeling over de speler The Fault in our Stars

BDC6B3ED-5B99-4D77-99D5-E23F62B42DCE.jpeg

Punten


5E0A0FF6-0B2F-4E90-BE23-F0ECE51F3B04.jpeg

The Fault in our Stars bevind zich nu op rang 22 van de ranglijst met een totaal van 432k punten. Prima rang, wel nog ver verwijderd van de top.

4137E746-A8FE-450B-B14F-36BF6D156DBA.jpeg

Als we kijken naar de activiteit stagneert de speler wel langzaam. Zo waren de meeste dorpen tot nu toe in november interns van zijn MB/DU Stam. De speler zou actiever kunnen zijn in de groei.

Een score van 6/10


ODA/ODD/ODS

0CCC292C-75EF-402E-BB44-4BD34A69B479.jpeg


De OD Rang, 134. Totaal gezien de positie en rang waar de speler zich in bevind is dit erg laag. Er is nog weinig gebeurd van zowel zijn eigen initiatief als andere om zijn verdedigende vaardigheden te testen. Het meeste van zijn scores is te zien aan eerdere ‘fase’ in de wereld.

ODA van 163.168 punten
ODD van 109.482 punten
ODS van 43.105 punten

Alle scores zijn voor huidige moment in de wereld nog erg laag, zou haast niet anders kunnen dat zijn troepen een vervroegde winterslaap houden!

Een score van 4/10

Stam


The Fault in our Stars was eerst een lid van de stam Pion. Na het vertrek uit deze stam is hij samen bij zijn MB/DU spelers in de stam gegaan Pils!.

Hij heeft deze beslissing genomen waarschijnlijk wegens ontevredenheid bij Pion, zo zal de keuze er ook zijn nu even de wereld aan zien alvorens een nieuwe stam te kiezen.

In zijn positie is deze keuze de juiste keuze. Hij zal wachten tot aansluiting van de stam Trein om vervolgens aan hun zijde te spelen, wellicht als MB. (Dit concludeer ik wegens de goede verstandhouding tussen de speler en Triador eerder in de wereld)

Een score van 10/10 (Omdat zijn keuze de juiste keuze is)

Ligging

AFFC2FE7-D770-48EE-A466-823A528C1A4A.jpeg

Als we kijken naar de ligging van The Fault in our Stars (Groen), dan ligt de speler tussen twee grote stammen in de buurt van een derde.

Pion (Oranje)
Trein (Zwart)
MMD (Geel)

Zonder nodige samenwerkingen of NAP afspraken kan deze speler onmogelijk oorlog voeren aan zijn front. Hij heeft nog een redelijk klein cluster met DU/MB dorpen ertussen in. Dit maakt dat de speler weinig safe zone heeft en vrijwel compleet front heeft aan de stammen genoemd hier boven.

Indien het een stam krijgt aan een van de zijdes kan het wel een leuk front account vormen

Een score van 6/10

Reputatie


Eerder in de wereld had de speler een mooi en wel gerespecteerde actie ondernomen door een stab te herkennen en dit niet toe te juichen maar hier zelf de zondebok voor worden.

3FA8C7CE-3A13-4416-95B9-F3F913AA5E14.jpeg

De speler laat zien dat zij het spel eerlijk willen spelen en zelf een conclusie kunnen trekken wanneer het volgens hen niet eerlijk is. Ze kijken dan ook niet toe maar gaan het tegen, ook al lijden zij hier zelf onder.

Het staat mij ook bij dat hij niet ‘Slecht’ uit elkaar met Pion ging, maar dit op een goede en vriendelijke manier heeft afgerond.

Ik ben hier zelf een pro-voorstander van omdat het spel veel leuker zou zijn mocht iedereen hier een voorbeeld aan nemen.

Een score van 11/10

We eindigen met een gemiddelde score van 7,4/10


Sommige vlakken ver onder de maat waar andere vlakken er sterk bovenuit komen.
 
Reactiescore
142
Misschien van Jayce Garen?
 
Reactiescore
1.454
ActionReaction
134733_large


Punten

Schermafbeelding 2019-11-22 om 17.18.25.png

Op het moment van schrijven heeft het account ActionReaction een punten aantal van 761.664, heeft 91 dorpen en staat op een mooie 11de plek en kan zich tot de subtop van de wereld rekenen. De top accounts (de huidige top 5), dat punten aantal zal die niet meer gaan inhalen, maar mocht dit account door INNI kunnen breken is een aardige groei mogelijk. Wat mij dan persoonlijk wel weer tegen valt van dit account is het hoog aantal dorpen dat geedeld zijn op het moment dat ze nog vrij klein waren of zelfs barbaar waren.
Schermafbeelding 2019-11-22 om 17.15.05.png
Schermafbeelding 2019-11-22 om 17.15.21.png

Ook heeft het account nog hier en daar wel wat dorpen geinterd, wat de rang van het account toch wel een klein beetje vertekend.
Schermafbeelding 2019-11-22 om 17.15.40.png
Schermafbeelding 2019-11-22 om 17.15.54.png

Met al deze aspecten in beeld kan ik helaas niet een al te hoog cijfer geven voor het punten aantal.

5.5/10

OD
Schermafbeelding 2019-11-22 om 17.20.18.png

Veel mensen lijken erg veel belang te leggen op OD. OD zegt blijkbaar alles en ze hebben ook wel enigszins gelijk. Echter, in een No-Haul wereld betekent een te hoog OD 1 van drie dingen. 1) Je helpt je stam erg goed met OFF'en en DEFF'en. 2) Je bent zelf flink aangevallen. 3) Je hebt je OFF verspeeld. Met andere woorden, een hoge OD is zelden iets waar je erg trots op moet wezen op een no-haul, die verspeelde GS had je ook voor munten kunnen gebruiken.

Kijkend naar het OD van dit account, het is zeker niet te hoog, maar zeker niet te laag. Ik denk dat er een goede balans is op dit account voor de OD.

8/10

Stam

134923_large


Het account zit op dit moment in Tring, maar laten we eerlijk zijn, het zit gewoon in de samenwerking van Tring en Pion.
Top op heden heb ik tenminste niet een hoge pet op van deze stam. Toen we wat begonnen te kloten en wat wouden ouwe hoeren werd de leiding boos, blokkeerde het PM verkeer en nam het spel net wat te serieus in onze mening. Dat is prima, maar als je het zo serieus neemt, laat dan ook zien van welk hout je bent gesneden. Echter, het enige wat ik tot op heden gezien heb zijn stam acties van Tring en Pion. samen (ongeveer 9 miljoen punten) tegen alleen staande spelers of kleine stammen. Daarnaast werd er gigantisch gefaald op het account Draakje en dat mag de stam zich zelf toch wel kwalijk nemen.

Al met al, niet al te best gesteld daar denk ik zo.

3,5/10

Ligging
Schermafbeelding 2019-11-22 om 17.31.59.png

Het account heeft een mooie front ligging tegen INNI. Echter zie ik dat er een uitstulpje is aan de rechter kant. Waarom? Heeft dit nog steeds te te maken met de barslechte lijnen die we op het forum hebben zien verschijnen of puur, omdat het account niet door INNI komt. Het is opzich een positie die enorm veel actie kan zien. Het front is niet te klein maar ook niet te groot. Het cluster is compact. Alles om een mooi front account te maken. Hopelijk kunnen we dit account binnenkort in actie zien tegen INNI

8/10

Reputatie

Helaas weet ik niet al te veel van de mensen die hier spelen (als iedereen nou een naar het forum zou komen konden we daar verandering in brengen!). Wat ik wel weet is dat op W66 dit account eerst een hulpje was van N.E.O en vervolgens is overgestapt naar Chess om ChuChu te helpen. Daar heb ik verder geen problemen mee. Wat ik gehoord heb van de spelers daar dat het verder een prima teampje was, maar moet het dus van hearsay hebben.

7/10

Eindscore


(5,5 + 8 + 3,5 + 8 + 7)
------------------------ = 6,35
10


Volgende account wat gerate mag worden is: The Alcoholic Dream
 
Reactiescore
853
Voor mijn lieve w70 noobs: over punten kan je wel degelijk iets zeggen. Hoe is men bijvoorbeeld aan haar punten gekomen? Veel mbs overgenomen? Boost accies misschien wel? Wordt er netjes na nachtbonus getimed of is het allemaal slordig ? =)
Ben ik het niet mee eens eigenlijk, soms heb je door situaties buiten jouw handen om gewoon veel interns gehad, moet je daar dan op afgerekend worden? Vind ik persoonlijk zeker niet terecht. Ben het dan ook eens dat punten niet echt te beoordelen zijn buiten het puntenaantal om.
 
Reactiescore
489
Ben ik het niet mee eens eigenlijk, soms heb je door situaties buiten jouw handen om gewoon veel interns gehad, moet je daar dan op afgerekend worden? Vind ik persoonlijk zeker niet terecht. Ben het dan ook eens dat punten niet echt te beoordelen zijn buiten het puntenaantal om.

Ben ik het mee eens. Maar er is een verschil tussen interns krijgen en voor interns zorgen. De nummer 1 van deze wereld heeft een du stam die rang 1 staat.. Dan kan je zijn puntenaantal wel relativeren
 
Reactiescore
1.454
Er zit voornamelijk een verschil in hoe de interns tot stand zijn gekomen. Kijk bijvoorbeeld naar onze stam. Bijna alle interns zijn gekomen uit spelers die gestopt zijn en de dorpen aan ons wouden afgeven. Dat is prima. Maar als je kijkt, hebben wij (TAD) bijzonder weinig dorpen overgenomen van onze MB stam. Daar heb ik dan persoonlijk geen probleem mee.

Waar ik wel een probleem me heb is mensen die zo veel internen dat een groot deel van hun dorpen intern zijn en van hun MB stammen komen. Die dorpen zijn gewoon moedwillig opgebouwd voor hun. Kijk nou bijvoorbeeld Dagobert Duck. Die beste jongen smijt er PP tegen aan om Chef.Frikandel te boosten. Dat is gewoon in mijn ogen lichtelijk triest. (Dat is gewoon boosten, en in zulk soort gevallen zou het een ban moeten kunnen opleveren imo, maar het probleem is dan: waar trek je de lijn?). Ik had laatst voor de grap even geteld bij Chefke en waren ongeveer 80 interns! Dat slaat kant nog wal. Hij heeft in zijn eentje meer geinternd dan de hele top 10 bij elkaar zo'n beetje. Als je dat niet als problematisch beschouwd, weet ik niet meer wat je nog wel problematisch kan beschouwen. Vaak worden er dan argumenten gemaakt van: Maar mijn ODA is goed dus wat zit je te zeuren? Dat is geen argument imo, want er zijn twee redenen voor. 1) Je hebt je stam veel geholpen of 2) Je hebt belabberd geofft. Aangezien er nog geen fatsoenlijke stamacties zijn geweest op deze wereld, is het dan nummer 2, en dan heb ik er dus moeite mee.

Verder moet iedereen doen wat ze willen en heb ik Chef nu als voorbeeld gepakt, maar hij is echt niet de enige en zal ook niet de enige zijn. Het is helaas de verpaupering van TW...
 
Reactiescore
17
Ben het met je eens dat het triest is om spelers te laten starten om daarmee jezelf naar de top te boosten. Ook vind ik het erg laag om veel spelers te benaderen om DU te worden, 1/2 DU's kan ik nog begrijpen, maar meer dan 5 DU's vind ik wel wat overdreven.

Verder hoeft een hoge ODA niet verkeerd te zijn hoor. Indien je slim aanvalt, kan je heel wat ODA erbij krijgen. Ik heb vanochtend een leuke slag geslagen, heb namelijk 10 dorpen gepakt. Door slim aan te vallen, heb ik ervoor kunnen zorgen dat ik veel ODA erbij heb gekregen en eigenlijk weinig clears ben verloren. Heb in totaal 87.000 eenheden verslagen, en ben hiermee 5,5 volle clears verloren. Verder sommige clears nog wat beschadigd, maar max 500 bijl en wat lc, dit tel ik dan ook niet mee als verliezen. Heb dus door slim aan te vallen, enorm veel ODA erbij gekregen en in mijn ogen, weinig clears verloren.

Er zit dus wel redelijk wat verschil in met hoe je je ODA krijgt. Het hoeft dus niet zo te zijn dat je in dit stadium met een hoge ODA belabberd hebt aangevallen ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
489
Het gaat er meer om dat bijvoorbeeld een Chef.Frikandel zijn interns verbloemt door te zeggen dat zijn ODA lekker hoog is. Als je de helft van je dorpen internt, zou je ODA logischerwijs de helft moeten zijn dan dat hij nu heeft. De dorpen die hij zelf echt verovert heeft, hebben gemiddeld gezien veel troepen gekost en dus waarschijnlijk dom aangevallen of pech.

Zijn mb/du stam heeft ook gewoon al bijna evenveel ODA als hijzelf. Dus vindt wel dat hij met wat teveel extra middele speelt.
 
Reactiescore
29
Het gaat er meer om dat bijvoorbeeld een Chef.Frikandel zijn interns verbloemt door te zeggen dat zijn ODA lekker hoog is. Als je de helft van je dorpen internt, zou je ODA logischerwijs de helft moeten zijn dan dat hij nu heeft. De dorpen die hij zelf echt verovert heeft, hebben gemiddeld gezien veel troepen gekost en dus waarschijnlijk dom aangevallen of pech.

Zijn mb/du stam heeft ook gewoon al bijna evenveel ODA als hijzelf. Dus vindt wel dat hij met wat teveel extra middele speelt.

Ik hoor hier echt een eenzijdig verhaal. Je slaat de bal redelijk mis. Chef is een stamspeler. Cleart niet alleen voor zijn eigen! Verklaart ook deels hun hoge ODA. Ik denk dat veel spelers ook een voorbeeld mogen nemen aan hun ingesteldheid ! Doe zo voort chef!
 
Reactiescore
1.454
Ik hoor hier echt een eenzijdig verhaal. Je slaat de bal redelijk mis. Chef is een stamspeler. Cleart niet alleen voor zijn eigen! Verklaart ook deels hun hoge ODA. Ik denk dat veel spelers ook een voorbeeld mogen nemen aan hun ingesteldheid ! Doe zo voort chef!

Punt is alleen dat er vanuit Tring/Pion. nog geen fatsoenlijke massa is geweest (hier en daar kleine acties, maar niks waardoor die zoveel ODA zou moeten hebben). Hoe jij het dus verteld is dat hij gewoon non-stop voor zijn buren en zelfs verder aan het clearen is. I call bullshit. Verder niks negatiefs over Chef hoor, maar als chef dit daadwerkelijk doet, moet die toch eens zijn twijfels gaan trekken bij zijn stamgenoten die easy targets niet kunnen opruimen :)
 
Reactiescore
1.367
The Alcoholic Dream
1575167541884.png


Punten

1575167586390.png

Een zeer nette rang #4, bijna evenveel als #2 en #3, maar niet in de buurt van #1. Beetje gekeken in de edel historie, maar geen duidelijke interns kunnen vinden
Nette 9

ODA/ODD/ODS
1575168001913.png

Rang 19 voor de #2/3/4 ODA vind ik vrij laag, maar aan de andere kant het zit binnen 20% afstand van de top 10, heeft gewoon een stel MB's die een hoop clearen, gok ik. 6
Rang 84 ODD. Tsja, das niets. /
1575168257974.png

Rang 12 ODS, terwijl de stam van hem ergens ver naar onder staat. Is dus niet vies van helpen. 8


Gemiddelde hier dus een 7

Stam


Niet een geheel onafhankelijke mening maar 10 punten voor deze geweldige stam, met geweldige spelers en geweldige ligging

Ligging
1575168550998.png


Ten eerste ligt ie naast triador en johnny, heeft ie zowel rim als front en van beide is er met mate gedacht. Super lekker als je het mij vraagt 10


Reputatie
Gedeelte van de spelers op vorige werelden mogen meemaken, 1 van de dingen die me bij gebleven is wel de (in)-activiteit die soms vaak aanwezig was. Mits actief meer dan prima spelers. 8

46/50
(Ik moet gaan slapen, dus idk of ik goed gerekend heb of interns gemist heb, succes ermee)

Rate .Psychedelic Nurse
 
Reactiescore
489
The Alcoholic Dream
Bekijk bijlage 16124


Punten

Bekijk bijlage 16125

Een zeer nette rang #4, bijna evenveel als #2 en #3, maar niet in de buurt van #1. Beetje gekeken in de edel historie, maar geen duidelijke interns kunnen vinden
Nette 9

ODA/ODD/ODS
Bekijk bijlage 16126

Rang 19 voor de #2/3/4 ODA vind ik vrij laag, maar aan de andere kant het zit binnen 20% afstand van de top 10, heeft gewoon een stel MB's die een hoop clearen, gok ik. 6
Rang 84 ODD. Tsja, das niets. /
Bekijk bijlage 16127

Rang 12 ODS, terwijl de stam van hem ergens ver naar onder staat. Is dus niet vies van helpen. 8


Gemiddelde hier dus een 7

Stam


Niet een geheel onafhankelijke mening maar 10 punten voor deze geweldige stam, met geweldige spelers en geweldige ligging

Ligging
Bekijk bijlage 16128


Ten eerste ligt ie naast triador en johnny, heeft ie zowel rim als front en van beide is er met mate gedacht. Super lekker als je het mij vraagt 10


Reputatie

Gedeelte van de spelers op vorige werelden mogen meemaken, 1 van de dingen die me bij gebleven is wel de (in)-activiteit die soms vaak aanwezig was. Mits actief meer dan prima spelers. 8

46/50
(Ik moet gaan slapen, dus idk of ik goed gerekend heb of interns gemist heb, succes ermee)

Rate .Psychedelic Nurse

Thx voor de mooie rate!
 
Bovenaan