DeletedUser78003

Guest
Hahaha... t is waar, Connect komt op de Triador account spelen en heeft zijn dorpen meegenomen. Daar staat wel tegenover, dat ik de Utopia dorpen aangeboden kreeg en deze heb verdeeld onder -MMD- leden, die vast lagen... dus het had erger gekund.

Doelde er op dat Fault intern noobs zijn:p

Maar uiteraard mag iemand Fault raten
 
Reactiescore
533
Rate Johnny English maar.
 

DeletedUser80587

Guest
Johnny english

135254_large



Punten

626.652 punten op het moment van schrijven.
Eerste plaats op de ranglijst kan dus niet beter.
Daardoor het hoogst haalbare cijfer.
10/10

ODA/ODD/ODS

Verslagen tegenstander als aanvaller

633.624 waarmee Johnny nog net in de top tien staat namelijk plaats 9.
Denk netjes voor deze fase van de wereld maar je hoopt op een iets betere score van de nummer 1 speler.

Verslagen tegenstanders als verdediger
128.846 plaats 79 op die ranglijst.
Nog niet echt veel te doen gehad qua verdedigen,laatste twee weken zeer rustig gebleven ook.

Verslagen tegenstanders als ondersteuner
135.846 numero 17 van de wereld.
Verdedigende troepen staan dus niet stil.

Voor deze fase van de wereld goede resultaten.
Had ook graag wat verdedigend werk gezien maar misschien komt dat nog bij een volgende rate.
Kan hier helaas geen 10 voor geven sorry.
7/10

Stam

135980_large


De stam heeft nogal wat namen gehad maar heet nu POTN

Eerste plaats op de ranglijst met maar 6 leden.
Denk ook zes zeer goede accounts.
Edelruimte genoeg,niet heel veel front met “grote stammen”
Kunnen ook nog hele stukken rim pakken als ze niks anders te doen hebben.
Lang verhaal in het kort.
10/10

Ligging


Ligging verder prima.
Ligt tussen twee stamleden in maar er is ruimte zat richting de rim.
Ook is er nog ruimte om naar de nummer twee stam Pion.te edelen.
Kunnen we daar een mooie clash verwachten in de toekomst?
Hoop het wel :smile:
10/10

Reputatie


Ken het account alleen van wereld 57.
Daar hebben ze net als hier in een later stadium een stam opgericht.
Heeft ze de wereldwinst opgeleverd dus,denk dat ze dat hier ook als doelstelling hebben.
Van de spelers op het account weet ik vrij weinig eigenlijk niks!
Je krijgt een puntje aftrek voor het steeds veranderen van de stamnaam irritant!!
9/10

Totaal 46/50 dus een 9,2 voor johnny english
Prima account,goed cijfer geen 10 zo hou je ruimte voor verbetering.
 
Reactiescore
1.454
Slechte rate hoor! Iedereen weet toch dat Johnny English een plebnoob is! :p

@melisandre wie moet er nu gerate worden?
 
Reactiescore
415
Elusive Jester
1572881040213.png
Graag begin ik met te zeggen dat er misschien een kleine bias in deze rate zit. Dit aangezien ik het buuraccount en stamgenoot van deze speler ben. Wel zal ik proberen om mijzelf zo unbiased mogelijke te houden.

Punten
Elusive staat op de 6de plek met ene puntenaantal van 452.121. Voor hoe lang de wereld gaande is. Is dit natuurlijk een goede score. Verder vind ik dat over punten nooit zoveel meer te zeggen is dus geef ik ze een 9/10. Geen 10/10 omdat er altijd ruimte voor verbetering moet zijn.
ODA/ODD/ODS
Verslagen als aanvaller
Met 939.682 staan ze op een derde plek. Voor hoeveel dorpen ze hebben is dit op zich prima. Wel duid het op misschien wat duur aanvallen op dit punt in de wereld? Daarbuiten heeft Jester de hele wereld al hoog gestaan op het gebied van ODA, dus ze hebben voor de dorpjes gestreden. Al om al een goede ODA score, maar misschien ietsie te duur aangevallen? Een 8/10 voor de ODA.

ODD en ODS
Over beide is vrijwel niet te spreken. Met 21k als verdediger en 34k als ondersteuner. Dit laat wel zien dat ze hun omgeving goed onder controle hebben, en geen aanvallen binnen krijgen. Verder kan je een account ook niet afkraken op aanvallen die ze als individu, en als stam zijnde niet krijgen. Vandaar mijn score van 7/10 op dit gebied.

Voor verslagen tegenstanders totaal komen we dan uit op een 7.5/10

Stam

De stam die ik elke dag van naam verander. Daardoor zal het moeilijk zijn om dit goed te benoemen, maar op het moment van schrijven heet de stam: TAD is de beste! Naar mijn mening is dit op het moment de stam die het sterkste oogt. Met maar zes leden is er plek voor eventuele recruits, maar is dit echt nodig? Kortom naar mijn mening de sterkst ogende stam op het moment. 9.5/10

Ligging
Met twee stamgenoten in de rug, en nog geen front met één van de top 5 stammen. Heeft jester een veilig cluster, maar ook een cluster zonder rimmogelijkheden. Tenzij ze een kleine jump inzetten. Hierdoor kan de groei in een later stadium wegvallen. Voor nu hebben ze in ieder geval wel nog tijd en ruimte om te groeien voordat ze met inni en pion gaan fronten. Voor het moment geef ik de ligging van het account een 7/10.
Kaartje voor context:
http://nl.twstats.com/nl70/index.ph...&zoom=400&centrex=500&centrey=500&fill=000000

Reputatie
De mensen die op dit account zijn allemaal op W57, of op W65 een co geweest van het account Johnny english. Volgens mij spelen twee van de bespelers zelfs al sinds ongeveer W36 samen met Johnny english. Hierdoor hebben ze wat mij betreft een top reputatie, en vooral een goede samenwerking en overeenkomende mentaliteit met het buuraccount in de stam. Dit is misschien nog belangrijker dan de reputatie van de individuele spelers. Hierdoor krijgen ze van mij dus een 10/10. Maar waarom had ik ze anders in de stam genomen?

Als we dan is even alle punten bij mekaar bekijken. Komt het erop neer dat het een goed account is met een sterk uitgangspunt. Lekker met off kunnen gooien en niet bang zijn om een cleartje dood te lopen. Ik ben benieuwd wat ze gaan brengen in de toekomst, en sluit voor dit moment de rate af met een 8.6/10.

Verder ben ik wel benieuwd wat mensen van het account actionreaction maken.
 

DeletedUser74418

Guest
Voor mijn lieve w70 noobs: over punten kan je wel degelijk iets zeggen. Hoe is men bijvoorbeeld aan haar punten gekomen? Veel mbs overgenomen? Boost accies misschien wel? Wordt er netjes na nachtbonus getimed of is het allemaal slordig ? =)
 
Bovenaan