Rate de speler

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Toch kan ik hem nauwelijks ongelijk geven :oops:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Niemand voor de rate van Mind of the murderer?
 
Reactiescore
2.062
Zou leuker zijn als iemand van een andere stam rated
 
Reactiescore
215
Gezien mijn ligging heb ik weinig materiaal of eigen waarneming andere spelers die er toe doen te beoordelen.

Zou het interessant vinden als er een IDGAF acc zou worden beoordeeld. Op dit moment vind ik dat die stam bovenverwachting presteerd

De hele wereld zou de zogenoemde aktie om in het geniep een andere stam te vormeren afstraffen. tot op heden zijn die stammen die dat riepen acc's kwijt geraakt of spelers verloren aan interne zaken.

Het uitsluiten van IDGAF maakt ze tot een collectief. Die binnen zeer korte tijd gewoon verwacht de 2e stam met sterk cluster zijn.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Waarom zou IDGAF momenteel boven verwachting presteren? Omdat ze edelen van Greyady een oud vitare account? Naar mijn weten is Greyady eigenlijk gewoon een beetje een lullo geweest die altijd vriendjes met IDGAF was. Daar verdacht iedereen hem al van. Nu is hij gestopt en heeft hij zijn dorpen verdeeld over IDGAF en Vitare, van een eerlijke verdeling is totaal geen sprake. Van 'boven verwachting presteren' vanuit IDGAF in ieder geval totaal niet. Sterker; ze beten juist hun tanden stuk om een moraalbrekertje van die Greyady. Dat ze killerboy gingen slachten, zat er ook dik in.

Misschien zijn mijn verwachtingen van IDGAF wat reëler geweest achteraf. Ik acht IDGAF nog altijd prima in staat om een succesvol offensief te kunnen doen en er zijn voldoende omliggende spelers die ze wel zouden kunnen pakken. Echter heeft ook IDGAF gewoon redelijk veel zwakke plekken, zodra die een keer ingedrukt worden, zal het IDGAF véél pijn doen. Echter ontbreekt het in IDGAF wel aan volledige participatie en is de kwaliteit nogal geconcentreerd en dus niet verdeeld. IDGAF mag een oorlog uitvechten met AX, Vitare en Maai. Van sommige zie ik wel leuk offensief spel, soms lijkt het echt helemaal nergens op. Ik bewonder hun strijdlust. Maar zeggen dat ze boven verwachting presteren omdat ze dorpen cadeau krijgen en een passieve killerboy van AX (wat ook slecht aangeschreven staat) pakken - tja, daar denk ik anders over.
 

DeletedUser80615

Guest
Waarom zou IDGAF momenteel boven verwachting presteren? Omdat ze edelen van Greyady een oud vitare account? Naar mijn weten is Greyady eigenlijk gewoon een beetje een lullo geweest die altijd vriendjes met IDGAF was. Daar verdacht iedereen hem al van. Nu is hij gestopt en heeft hij zijn dorpen verdeeld over IDGAF en Vitare, van een eerlijke verdeling is totaal geen sprake. Van 'boven verwachting presteren' vanuit IDGAF in ieder geval totaal niet. Sterker; ze beten juist hun tanden stuk om een moraalbrekertje van die Greyady. Dat ze killerboy gingen slachten, zat er ook dik in.

Misschien zijn mijn verwachtingen van IDGAF wat reëler geweest achteraf. Ik acht IDGAF nog altijd prima in staat om een succesvol offensief te kunnen doen en er zijn voldoende omliggende spelers die ze wel zouden kunnen pakken. Echter heeft ook IDGAF gewoon redelijk veel zwakke plekken, zodra die een keer ingedrukt worden, zal het IDGAF véél pijn doen. Echter ontbreekt het in IDGAF wel aan volledige participatie en is de kwaliteit nogal geconcentreerd en dus niet verdeeld. IDGAF mag een oorlog uitvechten met AX, Vitare en Maai. Van sommige zie ik wel leuk offensief spel, soms lijkt het echt helemaal nergens op. Ik bewonder hun strijdlust. Maar zeggen dat ze boven verwachting presteren omdat ze dorpen cadeau krijgen en een passieve killerboy van AX (wat ook slecht aangeschreven staat) pakken - tja, daar denk ik anders over.

Ben het vrijwel volledig met je eens, al verbaas je me toch wel weer hoe je aan al die info komt voor een speler die zich enkel op zijn eigen stam focust. (Bv. Houding greyady enz.)
 
Reactiescore
2.062
Waarom zou IDGAF momenteel boven verwachting presteren? Omdat ze edelen van Greyady een oud vitare account? Naar mijn weten is Greyady eigenlijk gewoon een beetje een lullo geweest die altijd vriendjes met IDGAF was. Daar verdacht iedereen hem al van. Nu is hij gestopt en heeft hij zijn dorpen verdeeld over IDGAF en Vitare, van een eerlijke verdeling is totaal geen sprake. Van 'boven verwachting presteren' vanuit IDGAF in ieder geval totaal niet. Sterker; ze beten juist hun tanden stuk om een moraalbrekertje van die Greyady. Dat ze killerboy gingen slachten, zat er ook dik in.

Misschien zijn mijn verwachtingen van IDGAF wat reëler geweest achteraf. Ik acht IDGAF nog altijd prima in staat om een succesvol offensief te kunnen doen en er zijn voldoende omliggende spelers die ze wel zouden kunnen pakken. Echter heeft ook IDGAF gewoon redelijk veel zwakke plekken, zodra die een keer ingedrukt worden, zal het IDGAF véél pijn doen. Echter ontbreekt het in IDGAF wel aan volledige participatie en is de kwaliteit nogal geconcentreerd en dus niet verdeeld. IDGAF mag een oorlog uitvechten met AX, Vitare en Maai. Van sommige zie ik wel leuk offensief spel, soms lijkt het echt helemaal nergens op. Ik bewonder hun strijdlust. Maar zeggen dat ze boven verwachting presteren omdat ze dorpen cadeau krijgen en een passieve killerboy van AX (wat ook slecht aangeschreven staat) pakken - tja, daar denk ik anders over.

Ze beten hun tanden stuk om een moraalbrekertje van grey? Weet niet waar je deze onzin vandaan tovert? Ja we hebben een MB van grey aangevallen, en daarop is maar op 8 tot max 10 dorpjes edels gestuurd. 5 dorpjes zijn er gepakt. Deze aanval was meer een beukactie, om vrijer dorpjes van grey te edelen, zonder tegenaanval.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Een stijging van 5,6 miljoen ODD op een accie van 500k dat ook nog eens het gros dodged, lijkt mij niet echt een succes verhaal. Of sla ik daar de plank volledig mis? Het staat in ieder geval buiten kijf dat het behoort tot de acties van IDGAF waardoor we kunnen stellen dat idgaf boven de verwachting presteert.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.062
Een stijging van 5,6 miljoen ODD op een accie van 500k dat ook nog eens het gros dodged, lijkt mij niet echt een succes verhaal. Of sla ik daar de plank volledig mis? Het staat in ieder geval buiten kijf dat het behoort tot de acties van IDGAF waardoor we kunnen stellen dat idgaf boven de verwachting presteert.

Op geve moment kwamen er wel stacks. Wij konden natuurlijk Grey internen, dus hadden onze clears over. TGF ligt vollop tegen het gebied van grey aan, wat we wilden hebben. Hebben gewoon onze clears door laten lopen, om chaos/afleiding te veroorzaken. Ik snap nu wel dat je zegt, dat we onze tanden op die mb stuk beten. Had die ODD stijging vele malen minder verwacht, dus sorry.
 
Bovenaan