Rate de speler

Reactiescore
2.366

DeletedUser77113

Guest
kan ook gewoon instellingen -> delete doen?
das volgens mij nog altijd de snelste manier voor perm ban :D
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
vraag het aan RBC, krijg je hem snel genoeg
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Tijd voor eens een Rate van een nieuw account, en ondanks dat k al even speel is dit voor mij mijn eerste ooit.

Het slachtoffer van mijn onderzoekend oog is dit keer ActionReaction. Een mooi account uit de huidige nr 2 stam UFO.
upload_2019-5-11_23-38-20.png

upload_2019-5-11_23-38-40.png

Punten
Het account staat 12e met 1.016.151 punten en 117 dorpen. een mooi gemiddelde van 8685 punten per dorp, wat mooi in lijn is met het gemiddelde van de top 25

In het begin niet veel geinterned op het eerste gezicht, maar daar komt al vrij snel verandering in. 16 intern van TwistedFate (nu banditoflife) en dan nog 34 van de MB-stam van UFO, AF. Voeg daar nog 16 barbaren aan toe en we komen dan aan 66 makkelijk verkregen dorpen voor een totaal van 56.4%. Zeker de laatste tijd is het goed raak, er is al 20 dagen geen vijandelijk dorp meer veroverd.

Al met al kunnen we hier nog een voldoende voor geven, een 6.0.

OD
Hier zien we al wat lichtpuntjes verschijnen. Het account heeft een mooie 11e plek op OD, ongeveer gelijk aan hun aantal punten. Totale OD van 3,61 miljoen.

Zeker de ODA is goed en het grootste gedeelte van hun OD. Een mooie 6e plek met 2.41 miljoen en hiermee officieel de meest aanvallende speler van UFO. Mooie prestatie en laat duidelijk een mooie offensieve instelling zien, die hopelijk voor hun in de nabije toekomst voor resultaat moet zorgen. Staat alweer 2 weken op een vlakke lijn, dus verwacht spoedig een nieuwe sprong omhoog, waarschijnlijk de top 5 in.

de ODD valt nog wel tegen. met 855k op de 33e plek zijn ze nog niet echt fatsoenlijk getest en dus tot nu toe het echte defwerk ontsprongen.

Tot slot de ODOS. Een 28e plek met slechts 350k. tot een paar dagen terug was dit nog nagenoeg 0, dus wel mooi om te zien dat noodlijdende stamgenoten worden bijgesprongen op dit moment. Gezien de ODD nog wel genoeg beschikbaar om dit nog snel verder te laten stijgen in de komende weken.

Op het OD gedeelte wordt al flink beter gescoord, zeker de mooie ODA plek helpt mee. een 8.0

Stam

ActionReaction is lid van UFO geworden met het rekruten uit Nassau nu 2 maanden geleden. Op het moment is UFO de nummer 2 stam op de wereld, maar wat voor een stam.

Om te beginnen is het een pure core stam, weinig safe te bekennen, die gesandwiched wordt door N.E.O en Chess en met beide stammen in directe oorlog verkeerd. Vervolgens heeft de stam ook nog een negatief imago. Meerdere stammen uiteengerukt met rekruuts, Nassau en Dev, en vervolgens gefuseerd met OGP, een fusie stam tussen UA1 en de resten van LW.

Ook op individueel niveau scheelt er veel aan de stam. Op het moment van schrijven staan 6! accounts van het UFO-kamp onder een ban en is een 7e net pas 50% verloren aan een spelovertreding.

Ik zie voor UFO weinig toekomstperspectief met de huidige normen en waarden, ligging, en huidige ontwikkelingen op def-gebied. Al met al kan ik UFO niet meer geven dan een 4.0

Ligging
upload_2019-5-12_0-37-44.png
upload_2019-5-12_0-38-1.png

De ligging van dit account is ook niet echt optimaal te noemen. Gesitueerd in het uiterste westen van UFO, met een redelijk groot front met Chess. Aan de westkant ligt gelukkig nog de neutrale/vriendschappelijke stam Int. , maar aan de zuidkant komt neo ook langzaam aankloppen op zijn safezone, wat op termijn voor een onmogelijke situatie gaat zorgen. De CF's die Chess redelijk diep in het cluster hebben liggen helpen hierbij ook niet. Voor deze ligging kan ik niet anders dan een 5.0 geven.

Reputatie
Ik ben te weten gekomen dat dit account bespeelt wordt door Gerard en Imre. Beide spelers ben ik al eerder tegengekomen, namelijk op w48 en w57, en hebben geen goede indruk nagelaten.

Zeker Gerard is een speler die perse zijn zin moet krijgen en ongelooflijk dwars gaat doen als hij dit niet krijgt. Geef hem 10 incomings en de rest van de stam zit zonder def als zijn stacklijsten worden gevuld. Hij is op w48, waar hij speelde op bassienw, 1 van de grote redenen geweest om mijn stam daar te verlaten. Ook op w57 (heer skills) groot geworden door interns, zoals altijd, maar net zo hard weg uit de ranglijsten bij een degelijke tegenstand.

Imre heb ik al wat meer respect voor, was op w48 (Zyrack) een leuke buurman, maar heeft nogal het handje ervan om voor de makkelijke weg te kiezen, waarbij hij evt over de rug van anderen kan gaan, iets wat door 2 voorvallen, die zwaar neigen naar stabs, op het einde van w48 onze relatie verpest heeft. Op w57 (san-der) als intern koning lang eerste gestaan, maar bij de eerste de beste massa werd het account finaal weggespeeld.

Reputatie is niet te best en ik kan hier zelf niet meer dan een 2.0 voor geven.

Totaal

Dit brengt de totaal score op: 6.0 + 8.0 + 4.0 + 5.0 + 2.0 = 25.0/5 = 5.0

Helaas brengt dit mijn eerste rate op een totaalscore van 5.0 uit, een onvoldoende.

Mochten er nog vragen zijn, of men meer toelichting krijgen, vraag gerust.

De volgende die gerate mag worden is mijn eigen accountje, Lemonpops.
 

DeletedUser79340

Guest
Tijd voor eens een Rate van een nieuw account, en ondanks dat k al even speel is dit voor mij mijn eerste ooit.

Het slachtoffer van mijn onderzoekend oog is dit keer ActionReaction. Een mooi account uit de huidige nr 2 stam UFO.
Bekijk bijlage 14509

Bekijk bijlage 14510

Punten
Het account staat 12e met 1.016.151 punten en 117 dorpen. een mooi gemiddelde van 8685 punten per dorp, wat mooi in lijn is met het gemiddelde van de top 25

In het begin niet veel geinterned op het eerste gezicht, maar daar komt al vrij snel verandering in. 16 intern van TwistedFate (nu banditoflife) en dan nog 34 van de MB-stam van UFO, AF. Voeg daar nog 16 barbaren aan toe en we komen dan aan 66 makkelijk verkregen dorpen voor een totaal van 56.4%. Zeker de laatste tijd is het goed raak, er is al 20 dagen geen vijandelijk dorp meer veroverd.

Al met al kunnen we hier nog een voldoende voor geven, een 6.0.

OD
Hier zien we al wat lichtpuntjes verschijnen. Het account heeft een mooie 11e plek op OD, ongeveer gelijk aan hun aantal punten. Totale OD van 3,61 miljoen.

Zeker de ODA is goed en het grootste gedeelte van hun OD. Een mooie 6e plek met 2.41 miljoen en hiermee officieel de meest aanvallende speler van UFO. Mooie prestatie en laat duidelijk een mooie offensieve instelling zien, die hopelijk voor hun in de nabije toekomst voor resultaat moet zorgen. Staat alweer 2 weken op een vlakke lijn, dus verwacht spoedig een nieuwe sprong omhoog, waarschijnlijk de top 5 in.

de ODD valt nog wel tegen. met 855k op de 33e plek zijn ze nog niet echt fatsoenlijk getest en dus tot nu toe het echte defwerk ontsprongen.

Tot slot de ODOS. Een 28e plek met slechts 350k. tot een paar dagen terug was dit nog nagenoeg 0, dus wel mooi om te zien dat noodlijdende stamgenoten worden bijgesprongen op dit moment. Gezien de ODD nog wel genoeg beschikbaar om dit nog snel verder te laten stijgen in de komende weken.

Op het OD gedeelte wordt al flink beter gescoord, zeker de mooie ODA plek helpt mee. een 8.0

Stam

ActionReaction is lid van UFO geworden met het rekruten uit Nassau nu 2 maanden geleden. Op het moment is UFO de nummer 2 stam op de wereld, maar wat voor een stam.

Om te beginnen is het een pure core stam, weinig safe te bekennen, die gesandwiched wordt door N.E.O en Chess en met beide stammen in directe oorlog verkeerd. Vervolgens heeft de stam ook nog een negatief imago. Meerdere stammen uiteengerukt met rekruuts, Nassau en Dev, en vervolgens gefuseerd met OGP, een fusie stam tussen UA1 en de resten van LW.

Ook op individueel niveau scheelt er veel aan de stam. Op het moment van schrijven staan 6! accounts van het UFO-kamp onder een ban en is een 7e net pas 50% verloren aan een spelovertreding.

Ik zie voor UFO weinig toekomstperspectief met de huidige normen en waarden, ligging, en huidige ontwikkelingen op def-gebied. Al met al kan ik UFO niet meer geven dan een 4.0

Ligging
Bekijk bijlage 14511
Bekijk bijlage 14512

De ligging van dit account is ook niet echt optimaal te noemen. Gesitueerd in het uiterste westen van UFO, met een redelijk groot front met Chess. Aan de westkant ligt gelukkig nog de neutrale/vriendschappelijke stam Int. , maar aan de zuidkant komt neo ook langzaam aankloppen op zijn safezone, wat op termijn voor een onmogelijke situatie gaat zorgen. De CF's die Chess redelijk diep in het cluster hebben liggen helpen hierbij ook niet. Voor deze ligging kan ik niet anders dan een 5.0 geven.

Reputatie
Ik ben te weten gekomen dat dit account bespeelt wordt door Gerard en Imre. Beide spelers ben ik al eerder tegengekomen, namelijk op w48 en w57, en hebben geen goede indruk nagelaten.

Zeker Gerard is een speler die perse zijn zin moet krijgen en ongelooflijk dwars gaat doen als hij dit niet krijgt. Geef hem 10 incomings en de rest van de stam zit zonder def als zijn stacklijsten worden gevuld. Hij is op w48, waar hij speelde op bassienw, 1 van de grote redenen geweest om mijn stam daar te verlaten. Ook op w57 (heer skills) groot geworden door interns, zoals altijd, maar net zo hard weg uit de ranglijsten bij een degelijke tegenstand.

Imre heb ik al wat meer respect voor, was op w48 (Zyrack) een leuke buurman, maar heeft nogal het handje ervan om voor de makkelijke weg te kiezen, waarbij hij evt over de rug van anderen kan gaan, iets wat door 2 voorvallen, die zwaar neigen naar stabs, op het einde van w48 onze relatie verpest heeft. Op w57 (san-der) als intern koning lang eerste gestaan, maar bij de eerste de beste massa werd het account finaal weggespeeld.

Reputatie is niet te best en ik kan hier zelf niet meer dan een 2.0 voor geven.

Totaal

Dit brengt de totaal score op: 6.0 + 8.0 + 4.0 + 5.0 + 2.0 = 25.0/5 = 5.0

Helaas brengt dit mijn eerste rate op een totaalscore van 5.0 uit, een onvoldoende.

Mochten er nog vragen zijn, of men meer toelichting krijgen, vraag gerust.

De volgende die gerate mag worden is mijn eigen accountje, Lemonpops.


ik lag op w57 tegen ze ;)
 

DeletedUser79340

Guest
Aan Daan had je een goeie co anders had het er heel naar uitgezien voor je account;-)


haha ;) we waren een goed team ja ;)

toch jammer he haha dat je net weer ff moet zeggen dat het daan was die alles deed ;)

(althans dat denk je) en op deze wereld ? doe ik ook niks natuurlijk ;)
 

Deleted User - 487925159

Guest
haha ;) we waren een goed team ja ;)

toch jammer he haha dat je net weer ff moet zeggen dat het daan was die alles deed ;)

(althans dat denk je) en op deze wereld ? doe ik ook niks natuurlijk ;)
Internen kan je wel solo toch?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
maar vooruit zeker ook niet?
 
Reactiescore
2.366
Hierbij zal ik het account Lemonpops gaan raten. :)

17d8e322cd8333686241d3cab12fe3f3.png


Punten
657c2ff730c7de296d9745c1d8afa456.png

Momenteel bedraagt het account zo'n 1,1m punten met zo'n 130 dorpen wat een gemiddelde geeft van 8695 punten per dorp. Van deze 130 dorpen telde ik een 12-tal interns van een oudstamgenoot uit -LW- en nog 12 barbarendorpjes. Al bij al niet zo'n slechte verhouding van 81,5% van de dorpjes waar hij voor moest werken.
Lemonpops staat momenteel op rang 8, op zo'n 350k van rang 1. Ze zijn 9 daagjes later gestart, maar daar zal ik niet teveel puntjes voor bijgeven.

9/10

OD
ODA
d4b09b863b4b7839c7a3aaacd26365e7.png

Met een ODA-score van 3 miljoen en wereldrang 4 heeft het account al redelijk wat strijd moeten leveren voor zijn dorpjes. Met een gemiddelde ODA-score van 28300 punten per verovert dorp (niet intern, niet bb) blijkt dat men weet hoe men efficient moet aanvallen. Mooi.

ODD
9bf0a0967fd6b8ee6788301c30c59450.png

Een serieuze ODD-score van 6,4 miljoen bezorgt hem wereldrang 1 op dit gebied, met een kleine 2 miljoen voorsprong op rang 2. Het account heeft al verschillende massa's over zich heen gehad, zonder echte significate verliezen. Dit levert toch een mooie ODD-score op.

ODS
7c9e17199e015aff3f257a112a22bd60.png

Deze score bedraagt een klein half miljoen, wat in vergelijking met de andere OD-scores klein is. Maar aangezien ze een enorme ODD-score hebben, kan dit gedeelte wel door de vingers worden gezien.

9/10

Stam
9f9be60fd5eb7de3afffdc1793df4fd6.png

NEO, rang 1 in zowel punten als OD. Ook qua puntengemiddelde per speler steekt de stam boven alle andere stammen uit. Buiten de af en toe zienbare R2W-tactieken om (ik wacht nog steeds op die invite :oops:), lijkt dit wel een goed draaiende stam. Men heeft toe nu toe eerder positieve successen behaald in massa's, stamdeff staat steeds paraat,... Zelf ken ik de leiders niet, maar het lijkt er wel te draaien.

8/10

Ligging
f39947ba32375a9decddf3c690833df3.png

Geel: Lemonpops, Blauw: NEO, Roze: UFO
Een enorm frontaccount met de stam UFO, maar genoeg safeaccountjes in de stam die voor de nodige deff kunnen zorgen. Voor offensief ingestelde spelers moet dit accountje werkelijk de droom zijn, al brengt het toch steeds wat risico met zich mee. :D
8/10

Reputatie
De bespelers van het account zijn Maarten (@maretan), Flex (@clickbait) en Jens. Jens ken ik niet, dus over hem zal ik geen oordeel vellen. Maarten en Flex ken ik wel.
Maarten is een zeer joviale speler, die zeker weet hoe het spelletje in elkaar zit. Ik heb geen idee in hoevere zijn ervaring teruggaat, maar tot nu toe stelt hij me niet teleur. Daarnaast is hij ook gewoon een topkerel en verlies ik nog steeds iedere keer veel te gemakkelijk van hem in het schaken...
Daarnaast ken ik Flex ook goed. Ondanks zijn gemakkelijke omgang met anderen, lijkt het me dat hij nog veel kan leren op het vlak van tw. Echter denk ik dat Maarten hier de juist, zoniet de perfecte man voor is.
8,5/10

Totaal
8,5/10

Volgende rate: Trust.fundBaby
 
Bovenaan