Rate de speler

Reactiescore
32
Punten zeggen niet alles, dat klopt wat jullie hebben er meer :p. Punten per gemiddelde zegt al iets meer in mijn ogen (15 man in een stam is ook wel veel), omdat het aantoont dat je actieve leden hebben die hard groeien. Daarnaast kwa ligging is het een logische stam en niet puur gerekruteerd op punten, dus grote accounts samen steken kan dan ook niet iedereen :p.

Acties zijn er nog niet uitgevoerd in mijn ogen, een halve actie op tbn heb ik gehoord en die is nog niet eens echt dorpen kwijt. Dusja dat is in deze fase nog irrelevant, hierover kan je meer zeggen tijdens de eerste oorlogen (maandje of 2/3 denk ik).

Daarnaast weet ik een beetje wie er spelen in NEO en daar zitten leuke spelertjes tussen :).

Klopt, al moet ik zeggen dat van de 15 leden er nog wel een paar afvallen door overstappen naar accounts (fusies) en wellicht nog een aantal die gewoon stoppen.
wij hebben vooral gezorgd voor een redelijk sterk blok, aangezien wij redelijk centraal zitten op deze wereld ;)

Over de aanvallen op TBN, is het beetje spijtig. Er werd veel gesproken, maar er kwam uiteindelijk weinig van. Zo zijn wij in ons eentje gaan aanvallen en hebben uiteindelijk maar 1 dorp kunnen pakken en een paar dorpen gepakt waar een recap op kwam.
Uiteindelijk is dit vrij logisch, als hij al OS krijgt van paar spelers en dan ook maar op 1 front wordt lastiggevallen :D
 
Reactiescore
32
Hallo allemaal!
Eerst en vooral bedankt voor de goede evaluatie en de mooie beoordelingen.
Wij zijn een relatief nieuw account opgericht door 2 IRL vrienden.
We hebben een beetje onze eigen visie over hoe te spelen en in die visie zit niet echt het AF. (ondanks dat we weten dat dit een account/speler maakt of kraakt)
De reden hiervoor is dat als je vandaag over voetbal begint je morgen het gesprek zal beïndigen met de schoenmaat van je moeder.

We zijn wel sociaal actief op de W66, dus als iemand vragen over de (co-)spelers heeft of zin in een gesprek... Shoot.

El Capitan | Stevie

euhm, kan je me even uitleggen hoe je aan de overgang van voetbal - schoenmaat van je moeder komt? :D hahaaa

ben benieuwd :p
 
Reactiescore
685
Goedenavond beste vrienden
Het is weer eens tijd om iets te doen waar dit topic voor bedoeld is. En dat is natuurlijk een rate de speler.
Ditmaal wil ik onze nummer 1 van w66 rate. Namelijk An Attempt To Perfection.

36adb8ae2752d6c3782570191f73cb87.png

d7c100f3ecbe3647cce9d767f33cb5ae.png


Punten

Met 534k punten op dit moment doet team Perfection het hartstikke goed, en staan ze toch al een tijdje op de 1e plaats.
Als we hun groei bekijken dan hebben ze ook een constante groei. Blijkbaar loopt dus alles nog voorspoedig bij hen. En stuiten ze nog niet op veel tegenstand.
Met een 71 dorpen en een punten gemiddelde van 7,5k is hier niks op aan te merken.
Dit brengt mij op een score van een 8.

OD

ODA:

0d1122b43cff63bf3c16c56bfde800f4.png

Hier scoren ze niet erg goed op voor zoon groot account. Met maar 360k staan ze 'maar' op een 24e plek. Maar als je kijkt dat ze al 14 dorpen van hun Mb in totaal gepakt hebben dan scheelt dat natuurlijk ook wel weer. Ook heeft hun Mb (The North Remembers) meer ODA dan Perfection zelf. Dus je kan zeggen wat je wilt maar ze gebruiken hun Mb wel erg goed :)

Oda Mb van Perfection

bdd4e3c0aef701a934385f9cdb43b20f.png

Eindcijfer: 6



ODD:

39eb8c0afba528ca67fd352bc4c4988e.png

op de 137e plaats staan ze hiermee. Ze hebben zoals je ziet wel wat aanvallen binnen gekregen. Maar dit is telkens in stapjes en in kleine beetjes gebeurd. Dus heel bijzonder kunnen we die 90k niet noemen. Ze zijn wel 4x een dorp kwijt geraakt (waarvan er 2 zijn terug gepakt) dus helemaal makkelijk wil ik het ook weer niet noemen.

Eindcijfer: 6,5



ODS:

3a24373bb05183bb615c988984d14024OS.png

Ook hier is echt nog niks bijzonders aan te zien. Dan zou je denken, of het zijn geen stamplayers of de stam NEO is gewoon nog nooit aangevallen. Echter is dit niet helemaal zo zoals je kan zien in het volgende grafiekje.

8eda5e0a7537fb54ce223b811a0fb6adstam.png

Zoals je ziet is de stam NEO de laatste week erg omhoog geschoten qua ODD.
Perfection heeft wel OS Geleverd maar dit is minimaal geweest (zie 2 tabellen naar boven). Betekend dit dat Perfection geen teamplayers zijn? Of stonden hun troepen op de verkeerde plek? Of hebben zijn stamgenoten gewoon geen OS nodig gehad.

(Philosophy of Plato en Lemonpops)
32269d95a38b320a6a59de95ddb55023p111111.png a4c76aa6b51f0f887486195a914bfdf222222.png

Deze spelers zijn in ieder geval geen dorpen kwijt geraakt. Dus bijkbaar is alles gewoon goed verlopen.

Eindcijfer 5



STAM

Dat Perfection in een goede stam zit mag duidelijk zijn. Dit zal 1 van de (zo niet de beste) stammen zijn die kans maakt op de eindoverwinning.
Zitten veel goeie en gedreven spelers is. Spelers die het spel ook op een eerlijke en leuke manier willen spelen.
Het het hele zuid-westen is ook handen van deze stam. En met de recruits van Lemonpops en Drx. Dabb zijn ze ook begonnen om het zuid-oosten in handen te nemen.

Op dit moment is vanaf de buitenkant gezien NEO dus gewoon erg lekker bezig als stam zijnde.

Eindcijfer: 8,5



Ligging

Perfection heeft een hele mooie ligging in het zuiden in de rim. Voorlopig kunnen ze met Hun MB nog hun lol op en lekker door blijven groeien zonder vast te gaan liggen. Daarom verwacht ik ook dat we ze nog heel lang op de nummer 1 positie gaan zien.
Echter liggen ze in het oosten wel tegen de nieuwe stam (oGP) aan. Ben benieuwd of ze het hier tegen gaan waarmaken. Dit zal dan 1 van de eerste uitdagingen voor hun zijn.

Eindcijfer: 8

Extraatje

Een dikke compliment naar het volgens mij No-life team wat op Perfection speelt. Ze zijn een ster in Farmen.
Mij niet gezien in iedergeval :)

ef4bff96d419e8741d8bdcbe7d1df483 farmen.png

Eindcijfer: 10


De volgende mag zelf uitzoeken wie die gaat raten.
 

DeletedUser79447

Guest
Ik ga de speler Inne reeten:

88f4417a1a54db359427eeb966a01f9d.png


b230f7181c25372e0c168740c06327f9.png


Punten
Met 208k en een constante groei met een 30 tal dorpen een 26e plek.

a879268341681fd2c540fa198a4f9d86.png


Een decent plekje in de top 50.
Als we kijken naar de overnames, is een patroon te zien in de groei, een aantal interns/makkelijke dorpjes in de start.

cijfer 7.

Verslagen tegenstanders

Inne viel mij eigenlijk enkel op door de OD rang die het account heeft.

ODA:
710b74e8759c249bef4c6364c3a13401.png


Een account te zien dat veel met zijn aanvallende troepen doet. Met een mooie 15e plek in de lijst met het en der een internperiode te zien, is dit zeker niet mis. een 8 voor de ODA

ODD:
1a0c3c784f744c7fd524d69b085c2854.png


Voor ODD een 2e plaats en op de dag van aanval een ouderwetse Block OK. Maar, ook een aanvaller die maar 10k onder de verdediger zat. El Capitan. Dit geeft weer dat er gedeffed is alsof je je munten splashed bij de Albert Heijn. Een hoge ODD is dus een leuk gezicht, maar niet alles.

Ook zie ik wat rode bolletjes in de lijst, die later niet zijn teruggepakt.

Al met al, stacken is leuk, maar het echte deffen heeft zich nog blijkbaar niet getoond. een 8.5 voor de ODD

ODS:
8ecd5b4dda6c1d9796d408169aceb4dc.png


Niet echt een noemenswaardige hoeveelheid. Licht gestegen dus op dit moment iets uitstaand. Een stamspeler is altijd goed:)

Een 7,5 voor de ODS, totaal een 8


Stam

De stam UFO. Als ik naar de leden kijk zie ik weinig spektakel. Ik ken een aantal uit het verleden. Met name Luck, Fearless en RSAM. De eerste 2 genoemde zijn al meerdere keren achter Usain Bolt aangerend bij incjes. RSAM is daarentegen wel een waardevol account voor hun stam.

Als ik verder in W66 duik en het verleden los laat. Zie ik een mooie (nog maar tijdelijke) rang 1 OD stam, een mooi stamcluster met een hele ongunstige ligging. Ingesloten door alle grote stammen uit de top 7.

Ik ben benieuwd hoe zij het gaan doen als de wereld zich nog net iets verder heeft ontpopt en hoe de diplomatieke afspraken zich gaan wenden.

Wel moet ik zeggen dat ik not amused ben van hun leider, een naar account met nare acties. Een slechte visitekaart voor zowel de stam als de wereld.

Ik geef de stam op het W66 beeld een 7,5

Ligging

Als we naar de ligging kijken begin ik te glunderen. Een ouderwets front account. Groeit netjes richting de tegenstander en vice versa. Wel ligt er een complete flank richting GAL open en is het diepe front richting N.E.O./ Capitan al bereikt. Dit account zal snel stappen, het liefst sprongen moeten maken om overlevingskans te hebben. Na de eerste aanval van Capi was er namelijk al veel gesneuveld. Het is dus een zeer uitdagende ligging en zal goed actief moeten zijn. Ik houdt persoonlijk wel van z'n ligging, gezien mijn vorige 3 werelden, het is wel intensief.

Ik hoop dat Inne niet binnen de kortste keren weg is, maar er een mooi gevecht van maakt.

een 8

De volgende reet mag over Philosophy of Plato:)
 
Reactiescore
571

Bijlagen

  • MB.png
    MB.png
    394,8 KB · Weergaven: 1
Reactiescore
571
Philosophy of Plato

Plato_1.png

plato_2.png

plato_3.png


Punten / Groei:

Plato_4.png



Philosophy of Plato is er vanaf het begin van de wereld bij. Momenteel staat het account op rang 15 wat IMO goed is. Verder is er sprake van een keurige groei. Account heeft naar mijn weten weinig tot geen interns gehad. Ondanks dat gaan ze toch als een trein. Ben benieuwd welke trein harder gaat wordt het deze griekse filosoof of toch loco locomotief chuchuu.

Cijfer: 8.5


Verslagen tegenstanders:

ODA:
Plato_5.png

Op dit moment staat Philosophy of Plato op plek 5 met 840k punten. In verhouding met hun huidige rang vs ODA rang geeft dit toch aan dat Philosophy of Plato zwaar moet knokken voor al hun dorpen. Spelen het spelletje zoals bedoelt is tribalWARS. Complimenten.

Cijfer: 9

ODD:

Plato_6.png

Op dit moment staat Philosophy of Plato op plek 27 met 300k punten. Een niet al te hoge ODD wat IMO alleen maar voordelig is zeker op een wereld met snelheid 1. Te veel deff verliezen early game is gewoon zonde. Af en toe een aanval blokken kan geen kwaad. ( zeker als de aanvallende partij met kata’s smijt ;))

Cijfer: 8

ODS:
Plato_7.png

Is nog niet echt relevant binnen onze stam. Er zijn nagenoeg bijna geen aanvallen op stamgenoten binnen gekomen. Onmogelijk om dan ook echt ODS te scoren. Ik laat deze dan ook buiten de rating.

Totaal cijfer verslagen tegenstanders: 8.5

Reputatie:

Er zit een leuk team op Philosophy of Plato. Allemaal top spelers die het beste willen voor de stam. Heb niks slecht te vermelden over mijn stammies. Bij mij persoonlijk is er geen ‘tw stabblad’ bekend van een van deze spelers.

Verder is er op hun profiel vermeld dat ze wereld 55 hebben gewonnen. Ik heb geen idee of hetzelfde team erop zit nu, maar heb er alle vertrouwen in dat dit team het ver gaat schoppen.

Plato_8.png


Cijfer: 7.5

Stam:
unknown.png

Beetje bias om je eigen stam te raten zal het toch proberen om zo neutraal mogelijk te raten. N.E.O. is een van de betere stammen op dit moment. Niet alleen qua kwaliteit wat er aanwezig is maar ook de interne sfeer is top. Binnenkort is er al een teamuitje bij OrAsU :p Offtopic:Meiden die geïnteresseerd zijn om te komen moeten eerst gekeurd worden, foto's mogen worden opgestuurd naar AATP of Plato.

Leiding van N.E.O. komt professioneel over en ik hoop ook dat ze dit blijven waarmaken.

Cijfer: 7

Ligging / Omgeving:

Het account heeft een hele gunstige ligging. Echt een klassieke rim account. In de toekomst zal er vast wel front ontstaan, maar voorlopig hebben ze een van de veiligste en beste farm clusters. Ben maar een klein beetje jaloers op hun farm gebied :rolleyes:

Cijfer: 8

Totaalcijfer van het account boeit niemand. ;)

TLDR: Top account met veel potentie. Vijf reeten
Plato_9.png



Volgende mag zelf kiezen wie je rate. Ik ga weer verder farmen. Rustaagh :D
 

DeletedUser61134

Guest
Martijn keurt me toch af omdat ik m anders neersteek ofzo :eek:
Watje dat t is
 

DeletedUser67275

Guest
Thanks voor de positieve rate maatje! Ik zal volgende week eens kijken of ik tijd of nja eigenlijk zin heb om ook een lijstje te maken.
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Beer van zwolle heel groot noobje, geen idee of hij zich bij katapult afspraken heeft aangesloten maar hij smijt ze maar op boerderijen omdat hij tactisch niks voor elkaar speelt.
 
Bovenaan