Rate de speler

DeletedUser61134

Guest
Huh we hadden een andere afspraak toch, jij zou in de kelder en ik mocht met het zweepje slaan toch :D

Ik kom niet vaak in de Kelder.
Vooral niet na het gevalletje dat ik op vakantie ging en de mensen in de kelder vergeten was te voeden en daarna Rob plots verdwenen was.

Kijk wel uit, stel kannibalen daar!
 

DeletedUser71828

Guest
Op aanvraag in de eerste post ben ik gegaan voor TimmieboyNL.


Punten (184.026. Rang 24)
Prima ranking voor in het begin, dorpen gemiddelde is misschien wat aan de lage kant van de top 25. Er is maar 1 account dat echt fors eronder zit. Ook lijken de dorpen niet met al te veel moeite bemachtig te zijn, maar dat komt terug in de rating voor ODA. Overal zou ik het dan een 6,5 geven, vooral gezien het puntengemiddelde.

OD.
Ik veeg het allemaal even op één aangezien het voor 2 van de categorieën nagenoeg nul is (ods en odd). Dit betekent dat timmieboy nog niet is aangevallen, daar kan ik dus ook niet op beoordelen. ODS houdt in dat ofwel er niemand is aangevallen in je stam, of je er liever zelf mee rooft :p. Kan ik dus ook niet echt iets mee.

ODA daarentegen is vrij laag, rang 50 tegenover rang 24 in de punten. Het lijkt erop dat er veel kleinere spelers gedeeld zijn en er toch ook flink wat is geinternd. Voor mij dus een mager 5je voor OD.

Stam
N.E.O. De huidige nummer 2 die in mijn ogen aanzienlijk meer kwaliteit heeft dan de nummer 1 (is ook een beetje te zien aan het punten per speler). Verder heeft N.E.O nog niet veel hoeven laten zien, net zoals de andere stammen overigens, dus heel veel valt er nog niet te zeggen over N.E.O. Wel toch een klein smetje op de reputatie naar de hele TBN-situatie. Voor mij dus een 8.

Ligging.
Een belangrijke en leuke ligging voor dit account! Mogelijkheden tot front met zowel UFO als Gal. Hierdoor zal die acc ook key worden voor N.E.O. Ook zelfs nog een kleine rim mogelijkheid, al blijkt wel dat plato daar heel graag heen wilt door hun edel gedrag. Overall geef ik deze ligging wel een 8.5, door de bepalende factor.

Reputatie.
Ik ken ze niet, nog weinig over gehoord ook, de naam TimmieboyNL doet mij wel een beetje bij. Maar goed laten we gaan voor een solide 7.

Eindscore: 35/5 = 7

Ik zou Drx. Dabb wel eens gerate willen zien.
 
Reactiescore
32
Punten zeggen niet altijd alles hé ^^

Een stam maken met de top 5 kan ik ook persoonlijk, is een beetje hoe NEO is gevormd geweest destijds ;)
Is geen aanval naar NEO zeker van niet!
IS maar om te zeggen, grote accounts samen steken kan iedereen. Tevens is vanuit NEO zelf een tijd geleden gezegd dat er ook wat fusies aan te pas zijn gekomen.

Om maar te zeggen, bij het beoordelen van een stam, moet je zien wat voor acties er zijn uitgevoerd. Zoals je kan staat UFO, nr 1. Misschien niet met de meest ervaren spelers, en wellicht zitten er in NEO ook ervaren spelers en andere stammen die meedoen. Maar wij spelen wel lekker samen, dat zie je ook aan de verslagen tegenstanders als stam zijnde.
Wou dit even kwijt!

maar heb daarbij wel gewoon respect voor je uiting en je keuze ;)
 

DeletedUser71828

Guest
Punten zeggen niet altijd alles hé ^^

Een stam maken met de top 5 kan ik ook persoonlijk, is een beetje hoe NEO is gevormd geweest destijds ;)
Is geen aanval naar NEO zeker van niet!
IS maar om te zeggen, grote accounts samen steken kan iedereen. Tevens is vanuit NEO zelf een tijd geleden gezegd dat er ook wat fusies aan te pas zijn gekomen.

Om maar te zeggen, bij het beoordelen van een stam, moet je zien wat voor acties er zijn uitgevoerd. Zoals je kan staat UFO, nr 1. Misschien niet met de meest ervaren spelers, en wellicht zitten er in NEO ook ervaren spelers en andere stammen die meedoen. Maar wij spelen wel lekker samen, dat zie je ook aan de verslagen tegenstanders als stam zijnde.
Wou dit even kwijt!

maar heb daarbij wel gewoon respect voor je uiting en je keuze ;)

Punten zeggen niet alles, dat klopt wat jullie hebben er meer :p. Punten per gemiddelde zegt al iets meer in mijn ogen (15 man in een stam is ook wel veel), omdat het aantoont dat je actieve leden hebben die hard groeien. Daarnaast kwa ligging is het een logische stam en niet puur gerekruteerd op punten, dus grote accounts samen steken kan dan ook niet iedereen :p.

Acties zijn er nog niet uitgevoerd in mijn ogen, een halve actie op tbn heb ik gehoord en die is nog niet eens echt dorpen kwijt. Dusja dat is in deze fase nog irrelevant, hierover kan je meer zeggen tijdens de eerste oorlogen (maandje of 2/3 denk ik).

Daarnaast weet ik een beetje wie er spelen in NEO en daar zitten leuke spelertjes tussen :).
 

DeletedUser80471

Guest
Hallo allemaal!
Eerst en vooral bedankt voor de goede evaluatie en de mooie beoordelingen.
Wij zijn een relatief nieuw account opgericht door 2 IRL vrienden.
We hebben een beetje onze eigen visie over hoe te spelen en in die visie zit niet echt het AF. (ondanks dat we weten dat dit een account/speler maakt of kraakt)
De reden hiervoor is dat als je vandaag over voetbal begint je morgen het gesprek zal beïndigen met de schoenmaat van je moeder.

We zijn wel sociaal actief op de W66, dus als iemand vragen over de (co-)spelers heeft of zin in een gesprek... Shoot.

El Capitan | Stevie
 
Bovenaan