Rate de speler

Reactiescore
1.075
Aw ik dacht dat je er dood van ging, dan valt dot best mee
 

DeletedUser47575

Guest
Misschien vindt iemand het leuk om het account TFA te raten na hun OD stijging van dinsdag?
 
Reactiescore
28
Gewoon een dikke 10 om 2 massa's zo af te slaan. Volgens mij 1 of 2 dorpen verlies
 
Reactiescore
743
Ik ben benieuwd wat mensen van Vetus vinden :D Als iemand ons wilt raten, zouden we wel eens willen weten hoe hard we ons moeten bewijzen dan :D
 

DeletedUser73358

Guest
Vetus Bellator.

- Punten:
1,328,113 met 141 dorpen (9419 per dorp)


Toch nog mooi in de top 20, wat uiteraard altijd netjes mag worden bevonden. Momenteel groeit het account door het internen van een MB.
De totale groei van het account de afgelopen weken/maanden is echter traag en veel afhankelijk van interns en minder uitdagende spelers.

7/10

- Reputatie:
Gezien Potje niet meer actief speelt, ken ik de spelers op het account zelf niet (Jamie/Jamir)
De genoemde accounts zien er degelijk uit, dus hier zal ik ook neutraal in blijven.

7/10

- Ligging/omgeving:



0b8b50e379.png

Prima cluster met een leuk front/safe verhouding. Front met Modus (Schedel/TP).
By far de leukste ligging van .Revoc.

8/10

- Stam:
.Revoc is een instabiele stam, die geen terrein op Qua, of Modus tot dusdanig heeft weten te winnen. Leaves van Vetus/Wife en dan nu Saesee en L0rsl. De clusters zuid tegen Modus zijn in het algemeen zwak, lange slierten met weinig slagkracht. Daarnaast is het sterk afhankelijk van MB/DU stammen zoals Not!.

De safe/front verhoudingen met twee fronten is op dit punt in mijn ogen niet meer realistisch.

1d325353dd.png


5/10


- OD/ODA/ODS statistieken


Oda: 4.3 miljoen (19).
Dit is een keurige ODA, gezien je rank, ligging en account overnames. Goed geparticipeerd in stam-massa's vermoed ik.
Odd: 3.3 miljoen (28)
Buiten een paar dorpjes verloren heeft het account goed standgehouden in de ontvangen aanvallen, het account heeft dus op defensief vlak ook wat mogen laten zien.
Ods: 5.3 miljoen (3)
Het account heeft extreem veel/goed geholpen met het ondersteunen. Als je dit in perspectief zet met de accountgrootte dan is dit een zeer sterke prestatie.

8.5/10


Totaal 35.5/50 = 7.1


Keurig cijfer, denk dat ik geen enkel ander account binnen .Revoc zo hoog zou raten.
 

DeletedUser77113

Guest
Vetus Bellator.
7a1039fe052b265c9bb92b0c7e7955a2.png

- Punten: 1.3 Mil
Niets op aan te merken!
Op een paar dorpen na ben je even groot als je buren, dus lijkt me een gezond puntenaantal.
Ik merk wel een aantal interns en fusies op. kunnen ook dorpenruils zijn.

- Reputatie
Je lijkt me een gerespecteerd speler, met een grote loyaliteit naar je vrienden. maar als het niet in het plaatje past, zal het niet gebeuren?


- Ligging/omgeving 8/10

Mooi cluster, met aardig wat front en nogal weinig safe.
Beetje zonde van de cf's (ook bij mij :D) die aardig wat Stamdef zouden kunnen kosten.
Verder ben je er ook maar heel weinig mee lijkt me
rd.gif

showmap.php



- Stam 7/10

Het lijkt me een ietwat onstabiele stam momenteel.
Ik merk de laatste tijd vaak dat er mensen leaven en weer terug komen, ook de groei is niet meer optimaal.
Ik verwacht niet dat Revoc. endgame gaat spelen. maar jullie hebben wel alvast de wereld mee vorm gegeven.
5ea3d5ea10eff59136fac58c8b0536cc.png
36b16de94509e1d043855f18bf7b0f8d.png


- OD statistieken 7/10

Ik vermoed niet dat er al heel veel OFF en DEF heen en weer is gegaan, gewoon normaal dus.
 
Reactiescore
1.476
Neen, maar gezien je vrij regelmatig post op het AF is er meer over te zeggen.
Ah, je bedoelt mijn salty posts op w62. Ja die waren misschien een beetje overdreven. Verder heb ik een mix van serieuze en trollpost dus je moet je er niet teveel van aan trekken. :D
 
Bovenaan