Rate de speler

DeletedUser77710

Guest
Nergens zie je me toch beweren dat er niet goed is samengewerkt met verdedigen? Ik beweer wel dat jugg gewoon niet genoeg kwalitatief ingesteld is om zoiets te overleven. En ik ben de enige niet, zelf stamgenoten van Jugg vermelden dit.
 

DeletedUser79297

Guest
Nergens zie je me toch beweren dat er niet goed is samengewerkt met verdedigen? Ik beweer wel dat jugg gewoon niet genoeg kwalitatief ingesteld is om zoiets te overleven. En ik ben de enige niet, zelf stamgenoten van Jugg vermelden dit.

Aangezien jij zo goed bent ingelicht vertel eens wie zijn dat dan? Lekker modder gooien hoor ^^

Strikvraag: hoeveel teams/spelers blijven runnen IHA?
 
Reactiescore
205
121108_large


Wife is Flop

- Punten
image.php


651,736 punten met een #33 van de wereld. Groei is langzaam omhoog met af en toe een sprongetje. Mooie overnames met hier en daar een kleine intern actie van onder anderen: jackli2, l4499d en driessen1980 (de laatste is een gokje door de overnames in de nacht en overdag.)

Het doet me goed om te zien dat er maar 1 bb dorpje tussen zit. Daarom geef ik je een cijfer van een 7.5


- Reputatie

JustInWebs + BachieBoy... Tja Ik hoor veel over stabs die jullie wel of niet hebben uitgevoerd. Ik was er nooit zelf bij en mensen houden van dingen roddelen. Dus ik sta neutraal hierin. Verder veel goede dingen over jullie gehoord. Er zit echt wel potentie in.

8

- Ligging/omgeving

upload_2019-2-7_15-22-51.png

Mooie ligging met goed houdbaar front. Front met The Prophecy en zweagels, en een klein beetje met Moi (The Taste of Iron.) Aardige klus dus. Ohnee wacht, dit is een toren wereld en je hebt een lekkere toren midden in ons cluster!

Ligging: 8.5


- Stam

Fix. viel niet meer te Fixen dus nu is het .Revoc
125514_large


image.php


Na een paar goede massa's op de stam de nodige verliezen geleden, 3 spelers kwijtgeraakt en nu weer beetje groeiend. Maar het is nog niet zeker of .Revoc het hoofd boven water weet te houden.
+ De wanhoop pogingen om een stabiele save te maken....:
upload_2019-2-7_15-32-34.png

Daarom een 5.5

- OD statistieken

upload_2019-2-7_15-33-48.png

Komt zeer aanvallend over. Veel Off troepen die ik wel eens voorbij heb zien komen.. :oops:
Kwa ondersteuning staat er te veel eigen OS in zijn eigen torendorp bij zweagels om zijn stam te helpen. Denk ik tenminste.
Kan allemaal verandering in komen als hij of zijn buren aan de beurt zijn met een massa te ontvangen.
Voornu een 7



(7.5+8+8.5+5.5+7/5) = 7.3

Belooft is belooft, rate ons nu maar :)
 

DeletedUser77704

Guest
Thanx,

zal vanavond/morgen jullie raten :)

BB = Speler die op delete ging bij inc ;)

Geen uitkijktoren daar zoals toen gezegd :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.075
dus ik mag mn stacks uit die dorpen halen?:(
 

DeletedUser20001

Guest
Thanx,

zal vanavond/morgen jullie raten :)

Geen uitkijktoren daar zoals toen gezegd :D

Bb = loser die op delete ging bij incommings

Verder was Driessen zeker geen intern. Was juist een hele mooie getimde massa op het toen sterk deffende Peaky Blinders.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77704

Guest
Bb = overwinningsdorp idd dus nog nooit een bb genobeld :cool:
Verder was Driessen zeker geen intern. Was juist een hele mooie getimde massa op het toen sterk deffende Peaky Blinders.

l44 was mb die opeens niet meer logde XD Moest ook gecleard worden :s Enkel Jackli was intern
 
Reactiescore
1.075
I <3 reten.
 

DeletedUser77710

Guest
Aangezien jij zo goed bent ingelicht vertel eens wie zijn dat dan? Lekker modder gooien hoor ^^

Strikvraag: hoeveel teams/spelers blijven runnen IHA?

En wie mag jij dan wel zijn?

Je mag het draaien of keren hoe je het wilt, maar over de speculaties 'het team IHA is gaan runnen', is dus niets van waar. Er zijn spelers gaan runnen, ja, maar Sean en ik hebben IHA gewoon gedeffed.
 
Reactiescore
853
l44 was mb die opeens niet meer logde XD Moest ook gecleard worden :s Enkel Jackli was intern
Mbs die gecleard moeten worden zin gewoon intern imo, alsof je moeite moet doen om die dorpen te pakken..
 

DeletedUser77704

Guest
Mbs die gecleard moeten worden zin gewoon intern imo, alsof je moeite moet doen om die dorpen te pakken..

Enkel def (want reageerde nergens op) en moraal 30 procent is toch meer moeite dan simpel internen XD
 

DeletedUser79332

Guest
Een mb die enkel deff heeft is imo geen mb. Meer een deffslaaf.
 
Reactiescore
1.476
Een mb die enkel deff heeft is imo geen mb. Meer een deffslaaf.
Het feit dat alle def thuis staat ontkracht deze opmerking wel. Heb jij nooit een mb gehad die beweerde off te bouwen en op het moment dat je om een clear vroeg kwam je erachter dat de mb van de rust gebruik had gemaakt om zich vol te pompen met def?
 
Reactiescore
853
Het feit dat alle def thuis staat ontkracht deze opmerking wel. Heb jij nooit een mb gehad die beweerde off te bouwen en op het moment dat je om een clear vroeg kwam je erachter dat de mb van de rust gebruik had gemaakt om zich vol te pompen met def?
Dan moet je maar niet iedere idioot als MB aannemen he, ben je zelf bij.
 
Reactiescore
853
Helaas is het lastig om fulltime mbs te vinden.
Wat dacht je van zonder MBs spelen? Persoonlijk vind ik MBs en DUs zwaar overschat, tenzij iemand die je goed kent deze functie bekleedt is het in mijn ogen niet het risico waard om een MB aan te nemen.
 
Reactiescore
1.476
Wat dacht je van zonder MBs spelen? Persoonlijk vind ik MBs en DUs zwaar overschat, tenzij iemand die je goed kent deze functie bekleedt is het in mijn ogen niet het risico waard om een MB aan te nemen.
Ik ben het er mee eens dat MBs overschat zijn. Maar het risico is ook weer niet heel groot. Daarbij speel ik vooral mid/lategame, dus als ik een account join heeft het vaak al mb's.
 
Bovenaan