Rate de speler

Reactiescore
743
The Rainbowchicks

122726_large



Punten
487816469

Zijn sterk begonnen maar de groei slankt af. Misschien mede doordat ze nu wel tegen Modus gaan moeten beuken?

Het account The Rainbowchicks bezit momenteel met een puntenaantal van 860.806 punten en staat rang 17 van deze wereld. Voor zover ik kan zien/weet zie ik bijna geen interns. Hiervoor geef ik ze een 7/10.


Reputatie

Ikzelf heb tegen dit account gespeeld op wereld 60. Waren I.M.O zeer goed in offensieve operaties maar deffen is hun niet weggelegd. vandaar een 7/10.


Ligging/omgeving

Ligging van het account:


nl64



Zoals te zien is heeft The Rainbowchicks een mooi houdbaar frontje met voldoende safe. Safe niet al te ver van Front waardoor zowel stacks als clears vanuit safe niet ver naar het front hoeven te lopen. lijkt er wel op dat ze binnenkort wel eens zwaar gaan moeten beuken op Modus om de groei actief te houden. Word nog een interessante battle, verwacht namelijk veel van zowel Modus als The rainbowchicks. vandaar een 8/10.


Ligging van de stam:
nl64



De stam Nova die ik in het blauw weergeef, hebben een mooi sterk cluster. De fronten met zowel Qua. als Modus staan en dit gaan interessante gevechten worden, althans dat hoop ik. Nova heeft zeer veel safe waardoor het lijkt dat ze wel een mooie defbunker kunnen neerzetten aan het front. hiervoor geef ik ze een 8/10.


Stam

147

The Rainbowchicks zitten in de stam Nova. Ze zijn eerder een dagje geleaved om een reden waarmee ik rekening hou. De stam zelf schommelt tussen rang 1 en rang 2 samen met de stam Qua. De groei van de stam blijfr redelijk stabiel, enkel de laatste 10 dagen is er wat vermindering in groei maar hier zullen ze zeker wel weer bovenop komen! vandaar ook een 7,5/10.



OD Statistieken

Het account staat op rang 26 qua od Rang met een behaalde score van 3.613.442. Zoals te zien is Hebben ze vooral ODA (1.640.135) en ODO (1.477.044) waaruit ik afleid dat ze aanvallend niet veel tegenstand gehad hebben maar dat ze ondersteunend wel degelijk te vertrouwen zijn en een goede team ingesteldheid hebben. Defensief hebben ze nog niet echt tegenstand geleverd en zijn ook nog niet echt aangevallen geweest. hierdoor geef ik ze een 6,5/10.


Gemiddeld komt het account The Rainbowchicks op een score van 7,3 (7+7+8+8+7,5+6.5/6)

De volgende mag Wife Is Life Raten.
 

DeletedUser79168

Guest
Zijn reactie klopt Inge tegen de tijd dat rbc moest deffen was het huidige team al lang weg. Vetus doelt erop dat rbc solo gedeft werd door Jeremy end game. Def acties werden uitgevoerd onder vv want zelf kregen wij maanden geen incs :(
 
Reactiescore
3.452
Gaat over hun reputatie in het algemeen,vandaar mijn kanttekening.
 

DeletedUser79168

Guest
Nouja als je jeremy , 2 co’s van savior , hoofdspeler van chuchu en hoofdspeler van acta Est fabula hebt dan twijfelen weinig mensen eraan denk ik Inge
 
Reactiescore
1.476
Het gaat hier natuurlijk wel over een account. Dat de mainstream bespelers op een andere wereld op een ander account goed gedeft hebben, is niet van toepassing imo.
 
Reactiescore
1.278
Nouja als je jeremy , 2 co’s van savior , hoofdspeler van chuchu en hoofdspeler van acta Est fabula hebt dan twijfelen weinig mensen eraan denk ik Inge

Welke hoofdspeler van chuchu? Aaron of Jason
 
Reactiescore
853
Het gaat hier natuurlijk wel over een account. Dat de mainstream bespelers op een andere wereld op een ander account goed gedeft hebben, is niet van toepassing imo.
Beetje krom imo, dan kun je spelers onder een nieuwe naam dus niet raten op reputatie omdat het account niet eerder bespeeld is? Lijkt me dat je de reputatie van de spelers op het account meeneemt en niet de reputatie van spelers die er ooit op speelden.
 
Reactiescore
1.476
Beetje krom imo, dan kun je spelers onder een nieuwe naam dus niet raten op reputatie omdat het account niet eerder bespeeld is? Lijkt me dat je de reputatie van de spelers op het account meeneemt en niet de reputatie van spelers die er ooit op speelden.
Ik zie dat mijn comment niet compleet is, sorry. Ik ging ervan uit dat @Vetus Bellator. niet de bespelers van rainbowchicks kent, maar alleen het account op w60. En toen ging @Serenity er direct op in dat de spelers wel degelijk goed konden deffen, iets wat vetus dus niet kon weten.
 
Reactiescore
1.278
Bovenaan