Rate de speler

Reactiescore
142
PS: Met de tegenstand die KOH tot nu toe bood daar was een koevlekken-cluster zelfs een optie geweest :x

Nu niet dat -U-D- en Famke de oorlog winnen. Ze hebben het alleen meer in evenwicht gebracht momenteel.
 
Reactiescore
154
Er staat ook nergens dat we de oorlog winnen. Enkel dat ik belachelijk weinig tegenstand heb ondervonden van KOH tot nu toe. En da's een waarheid als een klok, ik kan tonnen berichtjes droppen van meelijwekkend def-en offwerk.
 
Reactiescore
73
Er staat ook nergens dat we de oorlog winnen. Enkel dat ik belachelijk weinig tegenstand heb ondervonden van KOH tot nu toe. En da's een waarheid als een klok, ik kan tonnen berichtjes droppen van meelijwekkend def-en offwerk.

En wij weinig van -U-D- :p
Vraagje, wie wilt even @Early raten?:eek:
 

DeletedUser79541

Guest
giphy.gif
 

DeletedUser47003

Guest
Rate ons Vinnie. :cool:

Hunterzzz
Punten:
0/10, moet altijd hulp krijgen van anderen voor die iets kan overnemen.
OD: redelijk hoog, zal je waarschijnlijk niet aan jezelf te danken hebben van wat ik gezien heb. 0/10
Stam: Je zit alleen in een stam omdat je blijkbaar niet weet hoe een stam werkt, zegt genoeg lijkt me. -5/10
Ligging: Omsingeld door Famke en KOH, zegt genoeg lijkt me. Wat je een cluster zou kunnen noemen zal al snel geen cluster meer zijn. 0/10
Reputatie: Zal mijn boekje maar niet te veel opentrekken zeker, iniedergeval geen aangename speler om mee samen te werken of zelfs maar mee in contact te komen.
Conclusie: 0/10
 
Bovenaan