Rate de speler

Reactiescore
1.468
Om dit forum toch maar weer een beetje leven in te blazen maar eens eens een nieuw topicje :p

Het is eigenlijk doodeenvoudig. Je beoordeeld een account op de volgende punten:

  • Punten
  • OD
  • Stam
  • Ligging
  • Reputatie


Ik zal hieronder gelijk aftrappen met de huidige nummer 1:
Crazybertje
107058_large

Deze speler bestrijkt momenteel plaats één op de ranglijst, maar is opvallend genoeg geen lid van een stam.

Punten
db08bcecdf4c2b7bed5df444bda22120.png

Met ruim 2,4 miljoen punten is Crazybertje momenteel de aanvoerder van de ranglijst op Casual 6. Hij staat een aardig eindje los van de nummer 2 wat een mooie uitgangspositie is. Dit alles brengt echter wel uitdagingen met zich mee:
1095cf4ab43be14364e4225c946bd166.png

Te zien is dat Crazybertje is veroordeeld tot het edelen van barbarendorpen omdat hij maar weinig spelers in range heeft. Dit kan zijn groei beperken. We komen hier later nog op terug.

Punten 9/10

OD
2a58e64b866bebe17463de288a6b27b1.png

Met ODA staat Crazybertje op de derde plaats. Dit lijkt laag omdat hij qua punten op nummer 1 staat, maar dit kan ook aangeven dat hij efficiënt omgaat met zijn clears. Niet blind clears gooien, maar tactisch aanvallen.
Dit kan echter ook komen doordat hij veel barbaren edeld.

3b492f01e65a38e588f106d51f279d66.png

Qua ODD valt Crazybertje niet echt op. Het lijkt er op dat hij nog maar weinig weerstand heeft gehad en daarom nog niet zo veel ODD heeft. Of dit op de korte termijn gaat veranderen is nog maar de vraag, hij heeft niet veel mensen in range.
7ee98a00e4d0fcca0db8290d6aef4491.png

Met ODS doet Crazybertje het beter. Met de tweede plaats staat hij zo goed als bovenaan. Ik vraag me af hoe dat komt, hij zit immers alleen in een stam. Naar verluid heeft hij ondersteuning geleverd aan JkY- wat deze hoge ranking kan bepalen. Het zal ook meespelen dat hij veel barbaren edeld, het stacken van barbaren is een veelgebruikte tactiek op casuals.

OD 7/10

Stam
Hier kunnen we simpel over zijn: Die heeft Crazybertje eigenlijk niet. Hij is het enige lid van Hymne en daarmee is het eigenlijk geen stam. De kans op de wereldwinst lijkt dan ook niet zo groot. Een stam is toch een essentieel onderdeel van Tribal Wars. Daarom krijgt Crazybertje hier niet zo'n best cijfer.

Stam: 1/10

Ligging
nlp6

Dit is het moeilijke punt van Crazybertje. Momenteel heeft hij geen spelers in de buurt die in range liggen. Daardoor is hij (zoals al eerder genoemd) Veroordeeld tot het edelen van barbarendorpen. Dit kan een grote beperkende factor zijn. Omdat hij naar verluid een bondgenoot is van JkY- is die richting ook al uitgesloten. Bovenstaand kaartje geeft de top 3 aan, zoals je kunt zien liggen die nog neit echt in de buurt bij Crazybertje. Hij heeft wel een aardig cluster kunnen vormen. Alles bij elkaar kom ik net niet tot een voldoende.
Ligging: 5/10

Reputatie
Naar verluid kon Crazybertje niet zo goed omgaan met de leiding in Famke. Daarna zijn de spelers solo gegaan. Ik ken de spelers zelf niet. Op Casual 3 zijn ze pas later op het account gekomen, ik was daar toen ook al gestopt. Al met al kan ik daar niets over zeggen. Op basis van wat ik weet en ik ze het voordeel van de twijfel geeft omdat ik eigenlijk ook bijna niets weet geef ik hier een wat hogere score:
Reputatie: 8/10

Conclusie
Door de matige ligging en stam komt de eindscore helaas niet hoger dan een 5.
Dit zou natuurlijk compleet veranderen wanneer dit account in een stam zou komen. Ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen!

Omdat dit niet het actiefste forum is laat ik compleet open wie er hierna gereet moet worden :)
 
Reactiescore
142
Mooie post @Jo Han, ik zal mij storten op een volgend slachtoffer :rolleyes:
 
Reactiescore
127
Wanneer krijgen we de volgende te zien?
 
Reactiescore
127
Ik zie 2 mensen reageren die wat zouden doen, maar ik maak er nu anders wel 1:D.
 
Reactiescore
127
HardeBaas Rang 9
330e165ea4b7edae386f51b803331261.png


Ik ga mijn buurman eens even beoordelen en kijken of hij het waar kan maken binnenkort.
50bcb625bab8de41f60b4431277db057.png


Punten: 7/10
Draait stabiel mee in de wereld en groeit goed door. Als hij nog even doorgroeit komt hij in mijn range:D.

OD: 7/10
Aanvallend nog niet veel laten zien, bijna alle oda komt door het clearen van bb dorpen.
Verdedigend net zoals mij nog niks gedaan:p.
Wel zien we dat hij hoog gekwalificeerd is om barbarendorpen te stacken. Zodra er maar bb dorpen zijn dat zet deze man ze helemaal vol.
1 kleine tip voor HardeBaas zodra muur level 0 is zou ik je troepen maar weghalen:D.
fa147997d5048542c832edaba660e54d.png

a9699e511aac1cdc914bc999881ff0b8.png

5dc700927437afc94124d8a8127e36cd.png


Stam 8/10
KOH heeft aangetoond stabiel te blijven groeien. Wel zitten er nog een aantal leden in die niet binnen de stam horen qua groei.
HardeBaas heeft een leuke stam uitgezocht die nog genoeg strijdt gaat krijgen op deze wereld.
dfea8b2379f656a547991fb5b06e2d6f.png

Ligging: 8/10
Geel: HardeBaas
Blauw: KOH
Rood: Phuture Noize
Roze: Famke

Een uitdagende ligging, maar HardeBaas ligt nog niet in range van mij. Zodra dit wel gebeurt ben ik benieuwd wat het account kan laten zien.
Ik hoop op een leuke strijdt, en niet
zoals gewoonlijk als ik mensen aanval dat ze op bb gaan.
2eb4a963977cd265968c3a4986eaf047.png


Reputatie: 5/10
Negeert pm bericht jammer genoeg:(.
Maar ik ken de speler verder niet en ben benieuwd wat hij gaat laten zien. Ik hoop op een leuke strijdt:D.

Totaal score: 7
Het account heeft potentie alleen moet die het nog wel waar gaan maken. Succes daarmee!:D
 

DeletedUser72496

Guest
Reputatie: 5/10
Negeert pm bericht jammer genoeg:(.
Maar ik ken de speler verder niet en ben benieuwd wat hij gaat laten zien. Ik hoop op een leuke strijdt:D.

Jorrit. Ex-casual 1 & 5 speler.;)
Met een beetje research op TW Forum
 

DeletedUser78744

Guest
HardeBaas Rang 9
330e165ea4b7edae386f51b803331261.png


Ik ga mijn buurman eens even beoordelen en kijken of hij het waar kan maken binnenkort.
50bcb625bab8de41f60b4431277db057.png


Punten: 7/10
Draait stabiel mee in de wereld en groeit goed door. Als hij nog even doorgroeit komt hij in mijn range:D.

OD: 7/10
Aanvallend nog niet veel laten zien, bijna alle oda komt door het clearen van bb dorpen.
Verdedigend net zoals mij nog niks gedaan:p.
Wel zien we dat hij hoog gekwalificeerd is om barbarendorpen te stacken. Zodra er maar bb dorpen zijn dat zet deze man ze helemaal vol.
1 kleine tip voor HardeBaas zodra muur level 0 is zou ik je troepen maar weghalen:D.
fa147997d5048542c832edaba660e54d.png

a9699e511aac1cdc914bc999881ff0b8.png

5dc700927437afc94124d8a8127e36cd.png


Stam 8/10
KOH heeft aangetoond stabiel te blijven groeien. Wel zitten er nog een aantal leden in die niet binnen de stam horen qua groei.
HardeBaas heeft een leuke stam uitgezocht die nog genoeg strijdt gaat krijgen op deze wereld.
dfea8b2379f656a547991fb5b06e2d6f.png

Ligging: 8/10
Geel: HardeBaas
Blauw: KOH
Rood: Phuture Noize
Roze: Famke

Een uitdagende ligging, maar HardeBaas ligt nog niet in range van mij. Zodra dit wel gebeurt ben ik benieuwd wat het account kan laten zien.
Ik hoop op een leuke strijdt, en niet
zoals gewoonlijk als ik mensen aanval dat ze op bb gaan.
2eb4a963977cd265968c3a4986eaf047.png


Reputatie: 5/10
Negeert pm bericht jammer genoeg:(.
Maar ik ken de speler verder niet en ben benieuwd wat hij gaat laten zien. Ik hoop op een leuke strijdt:D.

Totaal score: 7
Het account heeft potentie alleen moet die het nog wel waar gaan maken. Succes daarmee!:D

Mooi postje, op een goede strijd!

Zit nog niet lang op het account, moet altijd bb stacken van stam. Ik ben niet gewend zo te spelen en ben er geen voorstander van, maar moet het dan toch doen. Dus niet denken dat ik een bb stacker ben :(

Als je eens zin hebt in een babbel kan dat altijd hoor ;) Ik zal je eens een Pm sturen :p

Gr Jorrit
 
Reactiescore
323
Ach, ik ben geen moeilijke speler en doe wat er gevraagd word.
Zou je even op 5 accjes in KOH willen loggen en nog een paar andere op deze wereld zodat je het voor iedereen verneukt?
 

DeletedUser79332

Guest
Ik als n00b zal ook eens mijn steentje bijdragen om zo meer lijstjes te krijgen hier.

Ik speel nu sinds eind maart ongeveer sinds W20 en W22.


Ik zal de speler Phuture Noize raten aangezien hij de laatste is die een lijstje geplaatst heeft.


C:\Users\Kevin\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image001.png
upload_2018-6-26_12-58-6.png Rang 5


upload_2018-6-26_12-58-31.png


C:\Users\Kevin\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image002.png

Punten:

Phuture Noize heeft een mooi aantal punten. Staat op dit moment op de 5e plaats en heeft een gaatje geslagen met de nr.6

Lijkt erop dat de afgelopen 3 weken de groei wat is gestokt. Dit zou kunnen betekenen dat er geen edelvoer is of hij max munten aan het slaan is om straks weer flink te groeien.
Al met al een goede stabiele groei gehad en nog wel wat potentie om omhoog te gaan qua ranking.
Wel een intern in de vorm van Final 24.

Voor nu het cijfer 8/10.

OD

Rang 1 ODA. Dit is uiteraard hartstikke goed gezien de rank. Behoeft verder geen uitleg denk ik.

upload_2018-6-26_12-59-6.png
C:\Users\Kevin\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image004.png



Als ODD heeft Phuture Noize rang 73. Dit houd in dat hij nog niet echt getest is. Ben benieuwd hoe de defensieve skills zijn van dit account.

C:\Users\Kevin\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image006.jpg

upload_2018-6-26_12-59-20.png

Met ODS staat Phuture Noize op rang 57. Hierin heeft hij in mijn optiek nog niet zijn stempel hoeven drukken op een massa op 1 van zijn stamgenoten . Het voordeel wat ik hieruit kan halen is dat hij graag de gestackte bb-dorpen van zijn buurman sloopt;)

C:\Users\Kevin\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image007.png

upload_2018-6-26_12-59-41.png

Met de aanvalsbeperkingen nu kan ik het account niet kwalijk nemen voor hun ODD en ODS.
ODA is wel tip top in orde.

9/10

Stam:
upload_2018-6-26_13-0-3.png

upload_2018-6-26_13-0-11.png
C:\Users\Kevin\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image008.png


De stam Famke bezit momenteel de 2e plaats. Na wat research gedaan te hebben blijkt dat dit spelers zijn die elkaar kennen vanuit Cas3 vanuit de stam Hippos. Hier op het forum wordt al gesproken over de wereldwinst door Famke. Laten we hopen dat, mocht dit gebeuren, er in iedergeval een mooie strijd geweest is.
Als ik kijk naar final 24 en Hunterzz blijven die wat achter. Hierin is Final een intern.

8.5/10

Ligging:

Blauw = Famke
Geel= Phuture Noize
Rood= KOH
Groen=DR
upload_2018-6-26_13-0-41.png

C:\Users\Kevin\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image011.jpg


Qua ligging vind ik dat Phuture noize veel front heeft. Hierbij ga ik er wel vanuit dat Famke/Phuture geen diplomatieke betrekkingen heeft. Hij zal dus het gat met tussen hem en Fierce moeten dichten om aan te sluiten bij zijn stam. Echter heeft hij natuurlijk wel op deze manier 360 graden edelruimte;)

Ook als ik naar de ligging van Famke kijk ligt deze nogal verspreid. Dit gaat een hoop edels kosten of misschien 1 a 2 goede recruits om zo de stam aaneen te sluiten voor wat safe.

Al met al voor deze ligging geef ik een 5/10. Een 5 nog vanwege de vele edelmogelijkheden;)

Reputatie:

Ik kan de speler(s) niet. Anderzijds van forumposts van hier op Cas6 en elders op het fora.
Ik ga hier dus ook geen rating over geven aangezien ik hier niet genoeg kennis over heb.

Een ruime 7.5 ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser70435

Guest
Final heeft een restart moeten maken ivm een ban :(

Wie mag nu gerate worden?
 
Bovenaan