Rate de speler

Reactiescore
30
Uit Heroes zijn twee spelers gegaan, waarna er 1 flink dorpen is verloren zie ik.
Ik ben wel benieuwd naar de rate van M.v.d.t. en Deathlyterrorist en of deze een aanwinst zijn voor Plague.
 
Reactiescore
33
Ik ken de spelers een beetje maar wordt nog wel leuk zo bij ons in de buurt met al die gebeurtenissen die momenteel gaande zijn.
 
Reactiescore
154
Speler: m.v.d.t. (toegetreden op 26 maart 2018)

Punten:
1 008 225 en de daarbij horende rang 55. Rimspeler, dus deze score valt zeer goed mee. Gaat nog stijgen, denk ik zo. --> 8,5/10

OD:
- ODA: net geen miljoen, de 155e plaats. Dat is ronduit zwak te noemen. Mede door de rimligging natuurlijk, maar vooral door het feit dat zijn overnames voornamelijk bestaan uit bb's en een intern. Heeft in aanvallend opzicht dus nog alles te bewijzen.
- ODD+ODO: respectievelijk rang 151 en rang 124; ook een hele zwakke score. Nauwelijks tegenstand gehad dus, een onbeschreven blad op deze wereld.
Totaal OD: --> 4/10

Stam: geen, dus valt moeilijk te beoordelen. Het is maar de vraag wat de volgende stappen zullen zijn, aangezien met zowel KOH, Rebels, Famke én DR alle grote stammen in de buurt vertegenwoordigd zijn. Ook snel weer uit Plague, heeft nu echter alle opties open, en persoonlijk ben ik nog wel fan van het (redelijk) individuele in tw :) Moeilijk te beoordelen, maar ik doe het toch met een weinig zeggende doch supporterende 7/10.

Ligging: wel lekker! Falanx van rim richting core. Zolang het hem in de (twee) flanken niet te lastig wordt gemaakt, geeft dit cluster veel mogelijkheden.Hangt echter ook erg af van zijn (eventuele) stamkeuzes in de toekomst welke richting hij op (kan) gaan (t), maar voor nu zijn alle opties over, en wie omsingeld is heeft het voordeel in elke richting te kunnen aanvallen ;) --> 8/10

Reputatie: Geen idee ik ken hem niet persoonlijk, maar van wat ik heb horen zeggen zijn het toffe en best wel oké spelers. Neutrale 7 dus.



Note: ik had eigenlijk niet echt de mogelijkheid om er foto's bij te zetten of gigantisch uitgebreid te beoordelen, maar beloofd is beloofd, dus bij deze. Rate mag van Hunterzzz.
 

DeletedUser78605

Guest
Heel moeilijk om deze rate serieus te nemen..
Laatst hadden we het er in onze stam nog op een lacherige manier over. Dan het topic nergens meer op slaat, niemand is echt kritisch meer. En sorry dat ik het zeg, maar dan komt deze rating voorbij..

Je geeft een speler met een rim ligging een 8,5? Dit omdat hij gaat stijgen?
Speler zonder stam, maar toch een 7?
Bij ligging gooi je gewoon wat random woorden in je rate, om het nog een beetje interessant te houden.
De falanx is een gesloten infanterieformatie. Als je dit bekijkt met een kaartje erbij (onder in de spoiler) dan slaat dit dus nergens op.. Twee flanken? Hij heeft nergens safe, hij heeft 360 graden front (weet niet of hij pbg's oid heeft)


Dit is geen aanval op de speler Mvdt, vind het toffe spelers en heb er nu mee gesproken. Lijkt me een goed en leuk team. Maar de rating slaat gewoon nergens op.
Leuk dat je op het forum bent en dingen post, maar probeer het wel te onderbouwen ;)

Tipje :p
 

DeletedUser79332

Guest
Heel moeilijk om deze rate serieus te nemen..
Laatst hadden we het er in onze stam nog op een lacherige manier over. Dan het topic nergens meer op slaat, niemand is echt kritisch meer. En sorry dat ik het zeg, maar dan komt deze rating voorbij..

Je geeft een speler met een rim ligging een 8,5? Dit omdat hij gaat stijgen?
Speler zonder stam, maar toch een 7?
Bij ligging gooi je gewoon wat random woorden in je rate, om het nog een beetje interessant te houden.
De falanx is een gesloten infanterieformatie. Als je dit bekijkt met een kaartje erbij (onder in de spoiler) dan slaat dit dus nergens op.. Twee flanken? Hij heeft nergens safe, hij heeft 360 graden front (weet niet of hij pbg's oid heeft)


Dit is geen aanval op de speler Mvdt, vind het toffe spelers en heb er nu mee gesproken. Lijkt me een goed en leuk team. Maar de rating slaat gewoon nergens op.
Leuk dat je op het forum bent en dingen post, maar probeer het wel te onderbouwen ;)

Tipje :p

Geef jij dan eens het goede voorbeeld met een goede rate;):p
 
Reactiescore
154
Heel moeilijk om deze rate serieus te nemen..
Laatst hadden we het er in onze stam nog op een lacherige manier over. Dan het topic nergens meer op slaat, niemand is echt kritisch meer. En sorry dat ik het zeg, maar dan komt deze rating voorbij..

Je geeft een speler met een rim ligging een 8,5? Dit omdat hij gaat stijgen?
Speler zonder stam, maar toch een 7?
Bij ligging gooi je gewoon wat random woorden in je rate, om het nog een beetje interessant te houden.
De falanx is een gesloten infanterieformatie. Als je dit bekijkt met een kaartje erbij (onder in de spoiler) dan slaat dit dus nergens op.. Twee flanken? Hij heeft nergens safe, hij heeft 360 graden front (weet niet of hij pbg's oid heeft)


Dit is geen aanval op de speler Mvdt, vind het toffe spelers en heb er nu mee gesproken. Lijkt me een goed en leuk team. Maar de rating slaat gewoon nergens op.
Leuk dat je op het forum bent en dingen post, maar probeer het wel te onderbouwen ;)

Tipje :p

Ten eerste; een rim ligging is niet perse slecht. Helemaal niet zelfs, in combinatie met het feit dat mvdt stamloos is zorgt het dat hij zijn opties open kan houden. Zoals ik in mijn rate ook aangeef, houd ik wel van het stamloze of het samenwerken in kleine groepjes. Zoals ik al zei, het zorgt dat je al je opties openhoudt, je niet teveel vast hangt aan anderen, je kan gewoon je eigen ding doen. Het spel draait niet in de eerste plaats om zo snel mogelijk de wereld te winnen, het spel draait om plezier. En ik geloof best dat je er met die ligging, met toch voldoende uitdaging in de buurt ondanks zijn rimligging, een hele leuke wereld van kan maken. Dus ja, ik vind dat een goede ligging.

Stamloos zijn is voor jou dus direct een onvoldoende? Het is een rim speler. Hij heeft alle stammen die ertoe doen rond zich. Momenteel aan zijn OD te zien nog met geen enkele van hen gebotst. Daaruit leid ik af dat hij nog geen slechte banden heeft opgebouwd, en hij dus nu, of in de nabije toekomst, zeer gegeerd zal worden. Voor KOH kan het de verbinding tussen Lord Java en Raoul1 worden, voor Famke extra safe voor TGW en Hunterzzz, en ook voor zowel Rebels als DR ligt hij zeer goed. Dus ja, ik vind dat zijn keuze om momenteel stamloos te wezen een degelijke score verdient.

Verder is het heel fijn dat je als negenhonderdmiljoenste even kritiek komt spuien op de toestand van het AF, maar daarmee zeg je totaal niets nieuws, en het enige dat je met zulke posts bereikt is dat er nog minder mensen zullen reageren op het af. Als je verwacht dat er zomaar terug, vanuit het niets als het ware, mensen gaan afkomen met ellenlange post die fantastisch uitgewerkt zijn leef je in een utopie, zoiets moet geleidelijk aan terug worden opgebouwd. Een snelle en niet volledig uitgewerkte rate draagt daar meer toe bij dan zinloze kritiek. Als reactie op een rate, krijg je misschien een betere rate. En wie weet wel een inhoudelijke propagerende reactie. En wie weet wel een P&P debat.
 

DeletedUser76198

Guest
Ten eerste; een rim ligging is niet perse slecht. Helemaal niet zelfs, in combinatie met het feit dat mvdt stamloos is zorgt het dat hij zijn opties open kan houden. Zoals ik in mijn rate ook aangeef, houd ik wel van het stamloze of het samenwerken in kleine groepjes. Zoals ik al zei, het zorgt dat je al je opties openhoudt, je niet teveel vast hangt aan anderen, je kan gewoon je eigen ding doen. Het spel draait niet in de eerste plaats om zo snel mogelijk de wereld te winnen, het spel draait om plezier. En ik geloof best dat je er met die ligging, met toch voldoende uitdaging in de buurt ondanks zijn rimligging, een hele leuke wereld van kan maken. Dus ja, ik vind dat een goede ligging.

Stamloos zijn is voor jou dus direct een onvoldoende? Het is een rim speler. Hij heeft alle stammen die ertoe doen rond zich. Momenteel aan zijn OD te zien nog met geen enkele van hen gebotst. Daaruit leid ik af dat hij nog geen slechte banden heeft opgebouwd, en hij dus nu, of in de nabije toekomst, zeer gegeerd zal worden. Voor KOH kan het de verbinding tussen Lord Java en Raoul1 worden, voor Famke extra safe voor TGW en Hunterzzz, en ook voor zowel Rebels als DR ligt hij zeer goed. Dus ja, ik vind dat zijn keuze om momenteel stamloos te wezen een degelijke score verdient.

Verder is het heel fijn dat je als negenhonderdmiljoenste even kritiek komt spuien op de toestand van het AF, maar daarmee zeg je totaal niets nieuws, en het enige dat je met zulke posts bereikt is dat er nog minder mensen zullen reageren op het af. Als je verwacht dat er zomaar terug, vanuit het niets als het ware, mensen gaan afkomen met ellenlange post die fantastisch uitgewerkt zijn leef je in een utopie, zoiets moet geleidelijk aan terug worden opgebouwd. Een snelle en niet volledig uitgewerkte rate draagt daar meer toe bij dan zinloze kritiek. Als reactie op een rate, krijg je misschien een betere rate. En wie weet wel een inhoudelijke propagerende reactie. En wie weet wel een P&P debat.

Als je je rate zoveel zou toelichten als je kritiek op mensen die een discussie willen starten, was er misschien nieteens een opzet tot discussie gekomen.
 
Reactiescore
154
Heel moeilijk om deze r
ate serieus te nemen..
Laatst hadden we het er in onze stam nog op een lacherige manier over. Dan het topic nergens meer op slaat, niemand is echt kritisch meer. En sorry dat ik het zeg, maar dan komt deze rating voorbij..

Je geeft een speler met een rim ligging een 8,5? Dit omdat hij gaat stijgen?
Speler zonder stam, maar toch een 7?
Bij ligging gooi je gewoon wat random woorden in je rate, om het nog een beetje interessant te houden.
De falanx is een gesloten infanterieformatie. Als je dit bekijkt met een kaartje erbij (onder in de spoiler) dan slaat dit dus nergens op.. Twee flanken? Hij heeft nergens safe, hij heeft 360 graden front (weet niet of hij pbg's oid heeft)


Dit is geen aanval op de speler Mvdt, vind het toffe spelers en heb er nu mee gesproken. Lijkt me een goed en leuk team. Maar de rating slaat gewoon nergens op.
Leuk dat je op het forum bent en dingen post, maar probeer het wel te onderbouwen ;)

Tipje :p

Als je je rate zoveel zou toelichten als je kritiek op mensen die een discussie willen starten, was er misschien nieteens een opzet tot discussie gekomen.



Noem jij dat bericht 'een discussie starten'?
 

DeletedUser76198

Guest
Noem jij dat bericht 'een discussie starten'?

Er zit ook een sneer in naar het niveau van het forum, verder is het denk ik een soort van oproep tot betere rates, lijstjes en discussies. Als iedereen het met elkaar eens is heb je een verdomd saai forum. Ik zou zijn kritiek niet te persoonlijk opvatten ook al word er in dit geval op jou gereageerd.
 

DeletedUser78605

Guest
Oeh, een gevoelige snaar geraakt zo te zien. Ik begon met een grapje, dat ik laatst binnen de stam had. Er hier moesten wij op onze chat gewoon om lachen. Dat de rates op dit forum niet heel veel voorstellen, dat je van te voren al je cijfer wel kan raden. En de rate die jij gaf, vond ik persoonlijk van zulk laag niveau, dat ik het tijd vond om op te reageren.

Alex 00:58
rate jezelf :)

--- 01:02
5/1-
nah
2/10
:D
2 punten voor de leuke naam :)

""" 01:06
die rates zijn ook zo eentonig en oppervlakking, nietn ormaal

--- 01:06
Snapje
ik schat een 7tje ofso
Uitgaande van de manier waarop ''gerate" word.

Was dus puur toevallig dat jij een dag later die rate gaf ;)
Ten eerste; een rim ligging is niet perse slecht. Helemaal niet zelfs, in combinatie met het feit dat mvdt stamloos is zorgt het dat hij zijn opties open kan houden. Zoals ik in mijn rate ook aangeef, houd ik wel van het stamloze of het samenwerken in kleine groepjes. Zoals ik al zei, het zorgt dat je al je opties openhoudt, je niet teveel vast hangt aan anderen, je kan gewoon je eigen ding doen. Het spel draait niet in de eerste plaats om zo snel mogelijk de wereld te winnen, het spel draait om plezier. En ik geloof best dat je er met die ligging, met toch voldoende uitdaging in de buurt ondanks zijn rimligging, een hele leuke wereld van kan maken. Dus ja, ik vind dat een goede ligging.

Ik heb nooit gezegd dat een rimligging slecht is, sterker nog tegenwoordig is een "rim" ligging het beste. Vroeger was semi rim/rande core het beste om te starten, nou tegenwoordig zijn de werelden zo klein, dit is nu een overeenkomst geworden. Dus ik ben een voorstander van deze ligging.
Het ging mij heel specifiek om de woorden die jij noemde

Punten: 1 008 225 en de daarbij horende rang 55. Rimspeler, dus deze score valt zeer goed mee. Gaat nog stijgen, denk ik zo. --> 8,5/10
Op het begin noem je wat feiten, mooi zijn aantal punten en zijn rang. Dat het een rim speler is, is ook een feit. En daarna hoort je mening te komen over het cijfer dat je gaat geven en dan is je onderbouwing voor een 8,5:"Gaat nog stijgen, denk ik zo" Heet dat cijfer boeit mij niets, maar het leuke aan rating was altijd, dat je andere hun mening zag over een/je account. Dit is een zinnetje neerzetten en een cijfer er achter gooien.

Stamloos zijn is voor jou dus direct een onvoldoende? Het is een rim speler. Hij heeft alle stammen die ertoe doen rond zich. Momenteel aan zijn OD te zien nog met geen enkele van hen gebotst. Daaruit leid ik af dat hij nog geen slechte banden heeft opgebouwd, en hij dus nu, of in de nabije toekomst, zeer gegeerd zal worden. Voor KOH kan het de verbinding tussen Lord Java en Raoul1 worden, voor Famke extra safe voor TGW en Hunterzzz, en ook voor zowel Rebels als DR ligt hij zeer goed. Dus ja, ik vind dat zijn keuze om momenteel stamloos te wezen een degelijke score verdient.
Weer begin je met iets te zeggen dat ik nooit heb gezegd.. Het kopje stam is er voor om aan te geven wat je van de stam zit waar iemand in zit, al dat geleuter over stamloos etc, is moor voor in de introductie van een speler of deels bij ligging. Hoe kan je iemand die geen stam heeft, punten geven voor een stam. Dat is iets dat een normaal mens over zou slaan. Hier leg je wel mooi uit waarom je het hebt gezegd, is al een stuk beter onderbouwd, maar heeft nog steeds weinig te maken met zijn stam. Had prima intro geweest.

Verder is het heel fijn dat je als negenhonderdmiljoenste even kritiek komt spuien op de toestand van het AF, maar daarmee zeg je totaal niets nieuws, en het enige dat je met zulke posts bereikt is dat er nog minder mensen zullen reageren op het af. Als je verwacht dat er zomaar terug, vanuit het niets als het ware, mensen gaan afkomen met ellenlange post die fantastisch uitgewerkt zijn leef je in een utopie, zoiets moet geleidelijk aan terug worden opgebouwd. Een snelle en niet volledig uitgewerkte rate draagt daar meer toe bij dan zinloze kritiek. Als reactie op een rate, krijg je misschien een betere rate. En wie weet wel een inhoudelijke propagerende reactie. En wie weet wel een P&P debat.

Ik vind het altijd schitterend al mensen random getalletjes zeggen. Komt dan inderdaad een stuk harder aan. Ships, ben ik al de negen honderd miljoenste speler die dit tegen je zegt. Misschien dat er dan toch een kern van waarheid in zit ;)
Nee ik pest je maar met dit. Want dit was toevallig omdat jij die rating deed en nog iets slechter was dan andere, maar ik sloot niets voor niets af met een tip. Ik zei enkel, onderbouw het meer. Het hoeven geen super lange post te zijn van 5 kantjes, of elk onderwerp in een nieuwe post. Dat hebben je voorgangers ook niet gedaan, maar hun post ziet er netjes, overzichtelijk en onderbouwd uit. Leest een stuk fijner imo.

Want als je je eigen rates naast de rates legt die in het begin zijn gedaan, dan zie je zelf ook toch wel dat die van jou het minst is right?

Ps, als ik echt een discussie wou starten, had ik het echt wel anders aangepakt hoor :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79332

Guest
Ik mis de oude dagen van P&P, niemand die aan het zeiken was over lange teksten, dat was gewoon standaard.

True. Maar ik ben ook bang dat dat niet meer terugkomt. In iedergeval niet in de hoeveelheid zoals het was.
Maar imo hoeft dat ook niet. Als we maar ons best doen om er met zijn allen iets moois van te maken.
 

DeletedUser79785

Guest
nvo08.jpg


Deze response van tears is inhoudelijk sterker dan het gemiddelde van de ratings hier.
 

DeletedUser78605

Guest
True. Maar ik ben ook bang dat dat niet meer terugkomt. In iedergeval niet in de hoeveelheid zoals het was.
Maar imo hoeft dat ook niet. Als we maar ons best doen om er met zijn allen iets moois van te maken.

Nee, dat niveau komt nooit meer terug. Dat waren ook de top punten van Tw.nl. En dat vind ik niet erg, net als dat elke generatie kinderen weer anders is dan de vorige, gebeurd dat hier ook op het AF, is een kwestie van in mee gaan of stoppen.

Waar ik op het AF wel echt een hekel aan heb, zijn al die billen likkers tegenwoordig. Iedereen is vriendelijk naar elkaar toe en niemand durft echt meer iets te zeggen. Durf gewoon lekker voluit te spreken wat je ergens van vindt en ben niet bang voor kritiek. Direct aankomen met dat door mijn reactie mensen weg blijven van het af is toch onzin, of ben ik gek :p

Dan bied ik mijn excuus namelijk aan, aan alle zwakke mensen die niet tegen kritiek of ook maar een stootje kunnen.
 

DeletedUser79785

Guest
Vroeger, en dan bedoel ik heel erg vroeger, had je nog mensen die zowel op het AF als ingame actief konden zijn... De laatste jaren is het vaak het een of het ander...
Iemand die bijvoorbeeld dodges of snipes mist, omdat hij druk bezig was met het AF... Tegenwoordig noemen we dit " een #miketijgertje doen", hoe noemde men dit vroeger?
 

DeletedUser79332

Guest
Ik denk dat je voor een groot deel wel gelijk hebt.
Echter zijn er altijd mensen die niet tegen kritiek kunnen, persoonlijk opvatten of whatever, en die zullen misschien wel hun rug toekeren richting het AF. Je kan je alleen afvragen of zij dan ook een toegevoegde waarde zijn. :D

Ik denk wel dat de kritische rates nog moeten komen en dit zal gebeuren naar mate de wereld vordert. Tenminste, dat hoop ik.
 
Bovenaan