Rate de speler

DeletedUser73657

Guest
@nick master

Ipv te klagen doe zelf een rate ?

Rate jij seduced by lies en dan zal ik jou daarna raten, kan jij het goede voorbeeld geven ;)
 

DeletedUser73162

Guest
Haha, als ik raad moet rate, krijgen ze een lage. Want die gebruiken kata op hq:eek:

De zoveelste al die raad beschuldigd van kata's zonder iets van bewijs te tonen of prive met mij in gesprek te gaan. Als jullie zoiets in het vervolg willen voorkomen kom dan naar me toe in plaats van zomaar met beschuldigingen te slingeren.

Ik kan mij meerdere momenten herinneren waarin een speler van XB de kata's op AH of Smid gooide, dus kom vervolgens met goede punten in plaats van zo hypocriet te reageren.
 

DeletedUser73657

Guest
Ik kan me ook meerdere rapportjes herinneren waarin xb katas op niet toegestane gebouwen had. Echter doen wij daar niet onnozel over want iedereen weet dat het af en toe kan gebeuren dat je slecht/niet oplet en het foute gebouw selecteert.

Het is dan erg onnozel ons een kata stam te noemen op basis van iets wat je eigen stam zelf al overkomen is. Al bij al een zeer slechte poging tot zwart maken, het enige wat je hierbij zwart maakt is je eigen geloofwaardigheid.
 

DeletedUser73657

Guest
Kan iemand mij raten voor mijn prestaties op deze wereld? Aangezien ik ben weggespeeld is dit een mooi moment hiervoor. Zo kan ik reflecteren op mijn w61 ervaring!

Eriksuwanna
 

DeletedUser79565

Guest
Begin al eens met minder hoog van de toren te blazen op het AF. Een paar dorpjes pakken op een grotere speler, die jou vervolgens volledig van de kaart veegt, geeft nog geen reden om een grote mond op te zetten. Wat bescheidenheid zou een betere aanpak zijn, op het AF alleszins. Op vlak van deff prestaties en dergelijke lijkt het me meer aangewezen dat spelers betrokken op jouw massa hier een uitspraak over doen.
 

DeletedUser77704

Guest
Begin al eens met minder hoog van de toren te blazen op het AF. Een paar dorpjes pakken op een grotere speler, die jou vervolgens volledig van de kaart veegt, geeft nog geen reden om een grote mond op te zetten. Wat bescheidenheid zou een betere aanpak zijn, op het AF alleszins. Op vlak van deff prestaties en dergelijke lijkt het me meer aangewezen dat spelers betrokken op jouw massa hier een uitspraak over doen.

Op de acties van de VV'er uit Raad na heb ik niks noemenswaardigs gezien op het gebied van deffen.
 

DeletedUser73657

Guest
LOSING OUR RELIGION

114711_large



Punten
Het account staat momentaal rang 11 met 655.131 punten.

cf87c26067091de1188f241b77da0808.png


Op de groeiranglijst staan ze ook op rang 11.

a7876a14f621ff0e0bed89b590b79801.png


Het account heeft een stabiele groei dus ik denk dat ze qua rang wel rond de top 10 zullen blijven hangen. Op twstats zie ik op het eerste zicht weinig interns.
Voor een lick account is dat toch een hele prestatie! Vandaar dus ook een 8.5/10


Ligging/omgeving
Allereerst zullen we de ligging van het account bekijken.
Legende
085baa241e12a05bfb5e2b44d0956897.png


d0f7718f480a1cc54ec882e4b5c4f4b7.png


Het account heeft 2 fronten. Aan beide kanten ligt het account tegen wat random noobs dus dit zou op zich geen problemen moeten opleveren.
Naar mijn persoonlijke mening is dit een enorme kutligging. Er moet in de rim safezone worden gemaakt maar tegelijkertijd moet er ook richting de core geëdeld worden.
Het gaat dus nog heel lang duren eer dat dit account front krijgen met de grotere stammen, wat gaat resulteren in een enorme saaie en onuitdagende ligging.
Ik wil altijd front hebben met de grotere stammen omdat ik anders door het gebrek aan uitdaging inactief wordt. Daarom geef ik voor ligging een 5/10.

Nogmaals , dit is volledig gebaseerd op mijn persoonlijke mening. Als je graag in de rim noobs opedelt dan is dit een prachtige ligging.

Stam

113220_large


Lick , tja wat moet ik er van vinden. Enorm veel interns bij de meeste spelers. Weinig tegenstand gehad in het algemeen dus erg moeilijk om er een oordeel over te vellen.
De eerste fronten met raad worden langzaam gevormd, we zullen in de nabije toekomst dus een beter beeld krijgen over de kwaliteit van lick. Ik zal voor nu lick het voordeel van de twijfel geven
en een neutrale 7.5/10 geven.

OD

f3e981ba9380e1a42b4432ea2fcec45a.png


Een van de weinige accounts van lick wat wel effectief heeft moeten vechten voor hun dorpen ( zover ik weet), dit valt ook te zien aan de ODA.
Verder vrij weinig tegenstand gehad wat ook valt te merken aan de ODD. Dit is natuurlijk wel te verwachten met zo een ligging.
Al bij al een OD die bij hun rang past dus een 8/10

Reputatie

Ik ken de spelers van dit account totaal niet dus ga hier niet over oordelen.



Al met al verdienen deze spelers een gemiddelde score van 7.25/10

________________________

Volgende: Rate: marter​
 

DeletedUser78605

Guest
LOSING OUR RELIGION

114711_large



Punten
Het account staat momentaal rang 11 met 655.131 punten.

cf87c26067091de1188f241b77da0808.png


Op de groeiranglijst staan ze ook op rang 11.

a7876a14f621ff0e0bed89b590b79801.png


Het account heeft een stabiele groei dus ik denk dat ze qua rang wel rond de top 10 zullen blijven hangen. Op twstats zie ik op het eerste zicht weinig interns.
Voor een lick account is dat toch een hele prestatie! Vandaar dus ook een 8.5/10


Ligging/omgeving
Allereerst zullen we de ligging van het account bekijken.
Legende
085baa241e12a05bfb5e2b44d0956897.png


d0f7718f480a1cc54ec882e4b5c4f4b7.png


Het account heeft 2 fronten. Aan beide kanten ligt het account tegen wat random noobs dus dit zou op zich geen problemen moeten opleveren.
Naar mijn persoonlijke mening is dit een enorme kutligging. Er moet in de rim safezone worden gemaakt maar tegelijkertijd moet er ook richting de core geëdeld worden.
Het gaat dus nog heel lang duren eer dat dit account front krijgen met de grotere stammen, wat gaat resulteren in een enorme saaie en onuitdagende ligging.
Ik wil altijd front hebben met de grotere stammen omdat ik anders door het gebrek aan uitdaging inactief wordt. Daarom geef ik voor ligging een 5/10.

Nogmaals , dit is volledig gebaseerd op mijn persoonlijke mening. Als je graag in de rim noobs opedelt dan is dit een prachtige ligging.

Stam

113220_large


Lick , tja wat moet ik er van vinden. Enorm veel interns bij de meeste spelers. Weinig tegenstand gehad in het algemeen dus erg moeilijk om er een oordeel over te vellen.
De eerste fronten met raad worden langzaam gevormd, we zullen in de nabije toekomst dus een beter beeld krijgen over de kwaliteit van lick. Ik zal voor nu lick het voordeel van de twijfel geven
en een neutrale 7.5/10 geven.

OD

f3e981ba9380e1a42b4432ea2fcec45a.png


Een van de weinige accounts van lick wat wel effectief heeft moeten vechten voor hun dorpen ( zover ik weet), dit valt ook te zien aan de ODA.
Verder vrij weinig tegenstand gehad wat ook valt te merken aan de ODD. Dit is natuurlijk wel te verwachten met zo een ligging.
Al bij al een OD die bij hun rang past dus een 8/10

Reputatie

Ik ken de spelers van dit account totaal niet dus ga hier niet over oordelen.



Al met al verdienen deze spelers een gemiddelde score van 7.25/10

________________________

Volgende: Rate: marter​
Over de ligging ben ik het compleet eens hoor. Het is inderdaad wat aan de saaiere kant :p
Bedankt voor de rate :)
 

DeletedUser73162

Guest
Volgende: Rate: marter
Marter.

113439_large


Punten: 1/10, geen goede groei!

Reputatie: Runner? 1/10

Ligging/omgeving: Niet zo goed meer :( 1/10

Stam: Veel dorpen verloren, maar nog veel punten. 2/10

OD(A): Veel verslagen tegenstanders. 10/10

15/50 = 3/10


Next: Rate The Rainmaker​
 
Reactiescore
967
The Rainmaker

114130_large


Punten

image.php


De huidige rank van het account The Rainmaker zit op een 19de plek met 464k punten, door recente verliezen tegen Raad. zijn ze afgelopen dagen wel een paar ranken gezakt.
Als ik ga kijken naar interns zie ik er al snel 40. Wat al snel uitkomt op meer dan 65% intern. Ervan utigaand van 61 dorpen dat Rainmaker 2 dagen terug in bezit had.
Ik hoef niemand te vertellen dat dit aan de hoge kant zit. Daarom geef ik ze een 4/10 voor dit onderdeel.

Reputatie

Gezien ik een frontspeler met dit account ben en een van degene is die een offensief tegen hen had opgezet kan ik zeggen dat ik tot nu toe niet onder de indruk ben van behaalde prestaties.
Het ging namelijk erg vlotjes gister en eergisteren. Nu heb ik wel gehoord dat het account met wat activiteitsprobleempjes zat en gezien ik het team zelf niet ken zal ik ze de voordeel van de twijfel geven.
Daarom krijgen ze een 7/10 voor dit onderdeel

Ligging/omgeving

Dit onderdeel zal ik opsplitsen in twee delen: de ligging van het account en de ligging van de stam.

Ligging van het account:
upload_2018-7-4_15-8-44.png


Het account heeft aan beide kant front met een andere topstam, wat betekent weinig safe en dus veel gebruik moeten maken van je mobiele deff.
Dat is niet gebeurt afgelopen 2 dagen, daar werd er mee gesmeten en niet zorgvuldig mee omgegaan. Als het account leert meer zorgvuldig met hun mobiele deff om te gaan zal het punten misschien stijgen maar voor nu een 5/10.


Ligging van de stam:

upload_2018-7-4_15-8-10.png

Ik heb alle force-mb/du stammen mee-gemarkeerd om zo een goed beeld te kunnen schetsen.
Zoals ook bij het account al zichtbaar was hebben ze weinig safe, waardoor mensen geneigd zijn om sneller veel defensiever te spelen. Dit beperkt je groei en dat is ook wel duidelijk te zien.
De groei van Force is slecht, dit komt voornamelijk omdat alle leden vast rekruut worden, hierdoor krijgen de grotere spelers last van groeiberperkingen.
Alleen aan de oostkant is er nog edelruimte en dat geeft dus ook een beetje rust aan leden zoals aap of niet die daar liggen. Die kunnen dan weer ondersteunen waarnodig.
Binnenkort zal .Lick zich daaromheen gaan vestigen en dan zal de stam snel vallen, maar voor nu een 6/10.
Hierdoor komt de ligging/omgeving gemiddeld op een 5,5/10 uit.


Stam

Zoals aangegeven bevindt het account zich in de stam Force-Mobility. Die zich momenteel met 2,9M op een 3e rang bevindt op de ranglijst. Ik zou zeggen dat het account The Rainmaker een cruciale ligging voor de stam. Dit account bevindt zich namelijk in de core van de stam. Mocht dit account komen te vallen, dan wordt het noorden van Force gesplit van het zuiden wat een drama zou zijn.
De stam zelf is een zinkend schip, het lijdt overal dagelijks verliezen zowel aan de kant van Raad. als aan de kant van .Lick. Ben benieuwd hoelang ze het vol gaan houden maar voor nu een 6/10.

OD(A)

upload_2018-7-4_15-16-6.png

Zoals te zien staat het account op rang 28 ODA, door de vele interns dus ook een laag ODA.
Ook vind ik de OSDD aan de lage kant voor een account dat relatief veel deff zou moeten bezitten.
Gemiddelde rang staat op 16 wat niet verkeerd is voor een rang 18 account. Daarom een 7/10.

Gemiddeld komt dit uit op een 5,75. Gezien mijn aardige karakter maak ik er een 6 van.

De volgende mag Kazuya Mishima. raten!



 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74138

Guest
eerlijke rating, kunnen we zeker mee leven na het ontbreken van defensieve acties voorbije 2 dagen.

mvg robin
 

DeletedUser74414

Guest
Losing Our Religion

114711_large


Punten(ranking): 9/10
Rang 8 (7 pnt)
Farm-ranking staat de speler met een redelijk recente score op rang 5 (+1 pnt)
Speler vertoont een solide groei, zonder recaps op 5e plaats in groeirankings. (+1 pnt)

spAvjFz.png


9J2DbQm.png


Reputatie: -
Ken Gio persoonlijk niet goed, dus zijn reputatie is voor mij nog vrij blanco. Is deze wereld zo ver ik weet nog van onbesproken gedrag en lijkt me in wereldchat ook prima gozer. Bespeelt zijn account solo, dus ben benieuwd in hoeverre deze speler zich staande kan houden in een langdurige oorlog. Maar nogmaals, ik ken deze speler niet goed en weet dus ook niet hoeveel privé tijd deze speler solo erin kan/wil stoppen.


Ligging/omgeving: 8/10
De fronten binnen Lick zijn niet echt gelijkmatig verdeeld en psy heeft een enorm front tegen 4 spelers van Raad aan. In het midden zijn de fronten daarom dan ook zeer goed beheersbaar. Wel ben ik benieuwd hoe Lick dit gaat oplossen met hun nieuwe recruit: aap of niet. Deze lijkt de weg te blokkeren voor Losing te blokkeren, maar hier zal binnen Lick vast een plan voor gemaakt zijn toen zij besloten binnen Force te gaan recruiten. Sorry voor eerste kaartje, had geen zin om opnieuw te maken met force-recruit erbij. Op basis van oorlogsstats baseer ik mijn aanname dat NWO safe-gebied is voor Lick.

q7yy22D.png


4vh1oeO.png


uCy3WCT.png


Stam: 8/10
Lick is samen met Raad één van de kanshebbers voor de wereldwinst. Door de recentelijke recruits en afgesloten samenwerkingen is Lick een goede uitdager geworden om het Raad lastig te maken. Gaat hopelijk een leuke eindstrijd worden.

xElslX0.png


OD: 9/10
Zoals eerder besproken onder kopje ligging heeft deze speler een vrij klein frontje met veel safe t.o.v. zijn stamgenoten. De verwachting is dan ook dat de speler hoog zal staan in de ranglijst als ondersteuner en deze verwachting maakt hij waar. Speler is dus niet beroerd zijn def uit te zetten en lijk me daarom geen egoïstische speler. Ook als aanvaller een prima score, heeft zijn dorpen dus niet allemaal cadeau gekregen.

2QnAbhz.png


Totale ranking: 8,5

Ik wens Gio van Losing Our Relegion veel succes.
De volgende speler die gerate mag worden is Valheru
 

DeletedUser73162

Guest
Aangezien de pannekoek van Breathe Gentle niet kan lezen, zal ik alsnog Kazuya raten ;)

Kazuya Mishima
114983_large


Punten
9/10

1996010

Een zeer net account wanneer we kijken naar de spelersrang en groei. Het account staat momenteel op een 3e plek op de spelersranglijst, en heeft afgelopen maand(en) een prima groei gekend. Daarnaast is er vooral geëdeld van vijandige stammen (Force, Lick) en zijn er weinig interns te zien. Dit account verdient geen 10 van me omdat het in het verleden enkele interns heeft gehad.

Ligging
8/10
kom2Xrd.png

rIvQ1tG.png


Dit is misschien wat meer op persoonlijke voorkeur gebaseerd, maar hier verdient het account van mij een mooie 8 voor. De ligging is centraal van de wereld, met een mooie savezone en een net front tegen Lick/Mad aan. Kazuya ligt verder lekker omsloten door stamgenoten waardoor een mooie verhouding save/front heeft, enige nadeel van een core account dat er weinig barbarendorpen liggen, vandaar 'maar' een 8.

ODA

9/10

1996010



Beter kan het bijna niet, een ODA rang van 1, waarmee heerlijk door de defnoobs van Force gebeukt is. Er zijn misschien meer troepen verloren dan gehoopt, maar het account heeft er aan de groei gezien nauwelijks onder geleden. Verder moet ik helaas wel melden dat dit account moeite heeft met aanvallen tegen accounts met spelers van ander geslacht :eek:

ODD/ODS

8/10

1996010

1996010


Deze rating is vooral hoger door het hoge aantal verslagen tegenstanders als ondersteuner, waarbij dit account momenteel op de 1e plaats staat. Het laat zien dat het account niet alleen offensief zijn troepen gebruikt, maar ook defensief weet hoe de troepen ingezet moeten worden. Ik kan niet exact oordelen hoe zwaar de verliezen recent (bij valheru) waren voor Kazuya, maar volgens mij vallen deze behoorlijk mee. Over de ODD valt niet veel bijzonders te zeggen, behalve dat Force blijkbaar ook wat offensieve eenheden op dit account heeft gedumpt.


Stam

9/10
112663_large

533


Momenteel is Raad de #1 stam van de wereld met een fors verschil. Na de recente successen op de concurrentie staat de stam er zeer goed voor. Recent heeft de stam enkele nieuwe leden, deze zaten echter in BG-stam UC, en er was logischerwijs dan ook al een langdurige samenwerking met deze leden, waardoor de recruits niet zo gek zijn. Weinig negatiefs over Raad. te melden ( :rolleyes: ) en verschillende spelers maken hun reputatie waar. Als laatst wil ik nog melden dat het stamcluster en het accountcluster goed samengaan, wat een duidelijk pluspunt van dit account is.

Reputatie

9/10

Dit account wordt momenteel bespeeld door 2 spelers die ik al van een vorige wereld kende, en een speler die ik nog niet kende. Keppie, de hoofdspeler, leerde ik deze wereld voor het eerst kennen, en is mij zeer positief opgevallen. Erg vriendelijke speler die zeker het spelletje snapt. Verder spelen op dit account nog Thomas en Daan ( @slizz ) die ik beide van W55 ken, en daar ook bij me in de stam gezeten hebben. Beide erg actief in de stam, en zeer goede stamgenoten en TW spelers.

Als laatst wil ik zeggen dat men nog lang niet alles van dit account gezien heeft, en dat ik zelf ook veel meer van ze verwacht. Na Force staat er namelijk eindelijk een stam van formaat te wachten, dus ben benieuwd hoe ze het tegen Mad/Lick doen.

Totaal
8,7/10

Next: Rate Magic / No Pressure / Seduced by Lies
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
111

...

Ligging
8/10
kom2Xrd.png

rIvQ1tG.png


Dit is misschien wat meer op persoonlijke voorkeur gebaseerd, maar hier verdient het account van mij een mooie 8 voor. De ligging is centraal van de wereld, met een mooie savezone en een net front tegen Lick/Mad aan. Kazuya ligt verder lekker omsloten door stamgenoten waardoor een mooie verhouding save/front heeft, enige nadeel van een core account dat er weinig barbarendorpen liggen, vandaag 'maar' een 8.

...

Dus jij wilt in de core liggen en je wil bb's? Lijkt alsof je jezelf tegenspreekt...
 
Bovenaan