Rate de speler

DeletedUser78116

Guest
Rate een speler op een 10 punten schaal. Het zou leuk zijn als iedereen even onderbouwt waarom hij een bepaalde keuze maakt met tenminste 1 geldig argument.

Punten:
Reputatie:
Ligging/omgeving:
Stam:
ODA:
 

DeletedUser73162

Guest
PITTIGE PIT

113013_large



Punten
Voor dit onderdeel zullen we eerst maar eens naar de groei van het account kijken;

487920688


Momenteel bezit het account de 18e rang, met rond de 260k punten. Een zeer goede rang voor een speler die meer dan een week later dan het begin van de wereld is gestart. De groei ziet er zeer constant uit, met vooral in de laatste 2 weken een sterke stijgende lijn. Het account weet voor een langere periode elke dag dorpen te pakken, zonder erna te stagneren in groei. Misschien dat ligging en ODA hier meer over zeggen. Voor nu een 8/10 voor het onderdeel punten.


Ligging/omgeving
Allereerst zullen we de ligging van het account bekijken, met account Pittige Pit in het geel weergeven, met de stam in het blauw.

WZRQMaT.png


Het account is aan de west en noordkant (deels) omsloten door stamleden. Vooral aan de oost en zuid kant ligt ruimte voor het account om te edelen, wat erop duidt dat Pittige Pit zich voorlopig niet zorgen hoeft te maken over edelruimte. Het front is op dit moment misschien relatief groot, maar dit valt nog te overzien door de ligging aan de rand van de wereld, waar de dorpendichtheid wat lager is. Voor nu een 6/10.


Stam

112663_large


Momenteel speelt het account Pittige Pit in de stam The Council. Deze stam bezet momenteel de 2e plek op de ranglijst.
Zoals onder het kopje 'ligging' te zien is, ligt het account deels omsloten door de stam, wat ervoor zorgt dat de stam bijdraagt aan het cluster van Pittige Pit, een zeer positief punt naar mijn mening. De stam laat een goede groei zien, en heeft laten zien samen te kunnen werken waardoor enkele accounts van vijandige stammen zijn weggespeeld. Deze stam heeft voldoende potentie, en is voor het account een goed verlengstuk. 8/10

OD(A)

Voor dit kopje zal ik niet enkel naar ODA kijken, maar ook naar de overige verslagen tegenstanders.

Vs96G6L.png


Zoals te zien is op bovenstaande afbeelding, heeft het account voornamelijk eenheden verslagen als aanvaller en ondersteuner. Dit levert ranken 16 en 35 op voor ODA en ODOS, wat zeer netjes is voor een account binnen de top 20. Het account heeft laten zien over een goede groei te beschikken, en de offensieve troepen worden niet zomaar verspilt. Daarnaast heeft het account voor de dorpen moeten vechten, wat te zien is aan de ODA. Naar mijn mening is deze ODA rang een goede balans tussen verkregen dorpen en verloren/verslagen eenheden. Het aantal verslagen eenheden als verdediger is voor nu te laag om een duidelijk standpunt hierover in te nemen. Het account heeft duidelijk nog niet echt onder vuur gelegen, wat gunstig is geweest voor de groei. Voor nu een zeer nette 9/10

Reputatie

73657.jpg
73211.jpg


@zenj007 @kingsdorp

Beide spelers van dit account zijn al lange tijd present op het AF, en hebben laten zien het spel te snappen op W42. Voor deze wereld nog weinig tot geen contact met ze gehad, maar ik vind beide spelers zeer aangenaam, en gesprekken zijn tot nu toe altijd positief verlopen. Wat mij betreft is dit een voorbeeld hoe een TW speler hoort te zijn; communicatief sterk, goede IG skills, en een goed moreel kompas. 9/10



Al met al verdienen deze spelers een gemiddelde score van 8/10

________________________

Volgende: Rate Magic
 

DeletedUser20001

Guest
Mooi gedaan Magic. Volgende keer missschien niet een stamgenoot pakken haha
 

DeletedUser78605

Guest
Magic
Schermafbeelding_2018-06-03_om_10.06.14.png


Punten:
Schermafbeelding_2018-06-03_om_10.06.41.png

De punten zijn niet erg hoog, dit komt omdat Magic in het begin van de wereld veel is verloren. Heeft aardig wat te verduren gehad. Momenteel staat hij op rank 33, ik zie hem zeker nog wel groeien richting de top. Boekt nu winsten op XB, dus dat is mooi om te zien. Voor nu een 8/10

Ligging/omgeving:
Schermafbeelding_2018-06-03_om_10.07.45.png

Prima ligging, jij mag de eer hebben om de clusters van de stam te verbinden. Nu zie je nog dat er aardig wat front is, en daarom dat het account ook nog redelijk dorpen verliest (niet kan vast houden)
7,5/10

Stam:
Schermafbeelding_2018-06-03_om_10.22.27.png

Raad. is 1 van de 2 top stammen, die er ver bovenuit steken. Mooi cluster en gaat een spannende strijd worden. Staan nu ook op rank 1 qua ODA en een mooie rank 2 ODD, dus dat is mooi en de groei gaat lekker door!
9/10

ODA:
Schermafbeelding_2018-06-03_om_10.06.31.png

Ook al staat er ODA, wil ik toch vermelden dat hij dik nummer 1 ODD staat en daarom best knap is dat hij ook op rank 7 staat met ODA. Mooie rank, misschien iets te hoog voor je punten aantal, maar gewoon een 9/10

Reputatie:
Ik ken je enkel van deze wereld. Lijkt mij een prima speler en een prima AF-ganger. Bent lekker actief, dus ik geef je een neutrale 8/10

Gemiddeld kom je op een 8,3 uit.


 
Reactiescore
1.278
Coruscant

10/10

De volgende mag eriksuwanna raten
 

DeletedUser72949

Guest
11/10 door de 2 dorpjes van seduced by lies!

de volgende mag archer maximus raten
 

DeletedUser75017

Guest
Haha, als ik raad moet rate, krijgen ze een lage. Want die gebruiken kata op hq:eek:
 
Bovenaan