LOSING OUR RELIGION
Punten
Het account staat momentaal rang 11 met 655.131 punten.
Op de groeiranglijst staan ze ook op rang 11.
Het account heeft een stabiele groei dus ik denk dat ze qua rang wel rond de top 10 zullen blijven hangen. Op twstats zie ik op het eerste zicht weinig interns.
Voor een lick account is dat toch een hele prestatie! Vandaar dus ook een
8.5/10
Ligging/omgeving
Allereerst zullen we de ligging van het account bekijken.
Legende
Het account heeft 2 fronten. Aan beide kanten ligt het account tegen wat random noobs dus dit zou op zich geen problemen moeten opleveren.
Naar mijn
persoonlijke mening is dit een enorme kutligging. Er moet in de rim safezone worden gemaakt maar tegelijkertijd moet er ook richting de core geëdeld worden.
Het gaat dus nog heel lang duren eer dat dit account front krijgen met de grotere stammen, wat gaat resulteren in een enorme saaie en onuitdagende ligging.
Ik wil altijd front hebben met de grotere stammen omdat ik anders door het gebrek aan uitdaging inactief wordt. Daarom geef ik voor ligging een
5/10.
Nogmaals , dit is volledig gebaseerd op mijn persoonlijke mening. Als je graag in de rim noobs opedelt dan is dit een prachtige ligging.
Stam
Lick , tja wat moet ik er van vinden. Enorm veel interns bij de meeste spelers. Weinig tegenstand gehad in het algemeen dus erg moeilijk om er een oordeel over te vellen.
De eerste fronten met raad worden langzaam gevormd, we zullen in de nabije toekomst dus een beter beeld krijgen over de kwaliteit van lick. Ik zal voor nu lick het voordeel van de twijfel geven
en een neutrale
7.5/10 geven.
OD
Een van de weinige accounts van lick wat wel effectief heeft moeten vechten voor hun dorpen ( zover ik weet), dit valt ook te zien aan de ODA.
Verder vrij weinig tegenstand gehad wat ook valt te merken aan de ODD. Dit is natuurlijk wel te verwachten met zo een ligging.
Al bij al een OD die bij hun rang past dus een
8/10
Reputatie
Ik ken de spelers van dit account totaal niet dus ga hier niet over oordelen.
Al met al verdienen deze spelers een gemiddelde score van 7.25/10